Zaloguj się, aby obserwować  
qbic

Dach do kabiny

Polecane posty

qbic    0

Witam poszukuje dachu do kabiny do t25. Jest to tzw. kabina czeska. Dostawcę szyb do niej znalazłem a problem jest z dachem. Wie ktoś gdzie można to zamówić?

kabina wygląda tak:

e4zp.jpg

mdjj.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikua    119

Kup blachę 2 mm? nie wiem jaka grubość,musisz sam ocenić, jedz do warsztatu blacharskiego i za "flaszkę" Ci powyginają,Jeśli masz migomat to sam sobie rany pospawasz,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Proponuję omierzyć górną częśc kabiny i stary dach, jeżeli jest i podzwonić do producentów kabin, może uda się tanio dostać...


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

mam na sprzedaż taką kabinę :) ale jak nie uda mi się sprzedać to tak jak mówią koledzy kupię blachę dorobię nowy dach z lekka popoprawiam i zostanie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rollo29    81

Odświeżę temat,posiadam bowiem taką kabinę została przywieziona od handlarza jakieś 15 lat temu i od tej pory czeka na ciągnik. I teraz pytania czy na pewno pasuje na t 25 ?.czy wejdzie na inny ciągnik ( C330) i na ile można ją wycenić -dach w super stanie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uglibugli    75

wszystko zalerzy jakie masz mocowania i jaki model władka np do mojego nie pasowała ale za komuny nikt się tym nie przejmował tylko cieszył się ze ma kabinę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rollo29    81

wszystko zalerzy jakie masz mocowania i jaki model władka np do mojego nie pasowała ale za komuny nikt się tym nie przejmował tylko cieszył się ze ma kabinę ;)

Chodzi o to że mocowań z tył nie ma zostały odcięte przy samym oknie reszta kabiny jak na zdjęciach .Ponawiam pytanie ile za nią wołać ,czy szybciej będzie ją rozebrać i wywieść na złom?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj