-
Podobna zawartość
-
Przez jareko
Poszperałem dzisiaj trochę po internecie i wyczytałem że do ciapka da rade założyć elektryczne wspomaganie kierownicy od renault clio 2.Wie ktoś może jakby to zrobić i czy zdaje to egzamin.A może od jakiegoś innego samochodu lepiej pasuje.
-
Przez RafZielak
Witam.
W związku z tym, że Kubota "zapomniała" o instalacji takowych gniazd w swoich ciągnikach, a przynajmniej w modelu M105S, a "nowa" prasa wymaga od nas doprowadzenia do niej min. 25 Amperów prądu musimy wyprowadzić gniazdo w standardzie DIN/ISO 9680 (standardowe dla większości zachodnich ciągników). Niestety szukając takich gniazd mam totalny mętlik w głowie bo niby standard standardem, ale nawet w obrębie jednej firmy (GRANIT/COBO) znalazłem co najmniej trzy podtypy i teraz pytanie czy one są między sobą kompatybilne czy nie? Czy Cobo będzie kompatybilne z Granitem? Jakiej wtyczki powinienem się spodziewać w naszym Viconie bo nie ma na niej nic napisane? Macie jakieś doświadczenie z takimi gniazdami? A może oprócz GRANITa/COBO są inni producenci tańszych i podobnej jakości lub droższych, ale lepszych gniazd tego typu?
Gniazdo: 50751305135 + Wtyczka: 50751305635 - Teoretycznie to Granit powyżej 25 A (Ku temu się póki co skłaniam)
Gniazdo: 50751305136 + Wtyczka: 50751305635 - Teoretycznie to Granit powyżej 25 A
Gniazdo: 22725038100 + Wtyczka: 22725036200 - Teoretycznie to Cobo powyżej 25 A
Gniazdo: 50751305113 + Wtyczka: 50751305543 - Teoretycznie to Granit max. 25 A
Gniazdo: 22725036100 + Wtyczka: 22725036200 - Teoretycznie to Cobo max. 25 A
Pozdrawiam
RafZielak
-
Przez pioetek
Tak jak w temacie myśle czy da rade jakoś przerobić układ kierowniczy w ursusie 4011 tak żeby wsadzić do niego wspomaganie elektryczne i czy jest to w ogóle możliwe proszę o was o pomoc
-
Przez solek01
Wiecie czy można gdzieś kupić gotowe instalacje elektryczne do ciągników Massey?
Dokładnie chodzi mi o MF690.
Do Ursusów czy małych MF jest pełno w sklepach.
-
Przez Kedzior12
Witam. Poszukuję do mojego ciągnika SAM elektrosprzęgła, aby można było w wygodny sposób załączać przedni napęd. Sprzęgło planuję osadzić na jednej z półosi wychodzącej z przedniego mostu do któregoś z kół. Jak na razie mam to tak rozwiązane, że lewa półoś wychodząca z przedniego mostu nachodzi na półoś wychodzącą z przedniego koła i w obu jest wywiercona dziura na śrubę m10, po włożeniu śruby zaczyna pracować przedni napęd (mechanizm różnicowy w przednim moście nie jest blokowany, stąd taka zasada działania). Zapewne pytalibyście się, czemu nie mam go na stałe załączonego? Ponieważ w skrzyni biegów jest zablokowany mechanizm różnicowy i po dłuższej jeździe po asfalcie po prostu by został połamany.
Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś wskazał mi jakieś sprzęgło, które wytrzymałoby przy pracy
Dodaję zdjęcia poglądowe obecnego rozwiązania.
-