MarcinC360

Jak odpalają wasze ciagniki w mroźne dni?

Polecane posty

andzin    20

C-360 3p -20pali na dotyk. Grzałka w bloku silnika, czas grzania około 1godz. Koszt grzałki około 100zł. Kolego mat22889 kup sobie grzałkę i zamontuj w blok silnika i po problemie, nie ma mrozu żeby nie odpalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam. mam problem z 3512 mianowicie po ostatnich mrozach zgasł mi w czasie jazdy. podejrzewałem zamarznięte paliwo. z pociągu odpalił ale za chwile znowu zgasł. rozgrzałem go ciepłym pomieszczeniu ale teraz przy odpalaniu wcale nie leci dym z rury. prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

Moja valtra też odmówiła posłuszeństwa a raczej paliwo w zbiorniku, W filtrach kisiel i nie ma jazdy. Wypompowałem ze zbiornika 200 litrów ropy ( nie wyglada źle) a w poniedziałek po filtry i na statoil po diesel arktyczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

moja Finnka nie narzeka na paliwo... ;) grzałka na 30min i nie ma problemu aby odpalił... ostatnio jak było poniżej -10 to paliła bez grzania , ale ostatnio jak było -20 to juz było trzeba podłączyc grzałkę aby nie bawić się w ładowanie aku i różne czary zimowe... ;) zainwestujcie w grzałki i bedzie po problemie...

 

Aaaa i grzane jakimiś grzałkami w chłodnicy to dzieciniada... cofnijcie się do podstawówki/gmnazjum do podstaw fizyki i obiegu ciepłej cieczy/powietrza... ;) z dołu do góry, a nie na odwrót... ;) a w tym przypadku jeszcze mamy termostat... a w podgrzewaniu płynu polega na tym aby podgrzać jak najmniejszą ilośc płynu w BLOKU silnika( czytaj w małym obiegu)


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk    2

mf 255 85 r. -16 dzisiaj, niestety słabe ako, do tego zalany płynem, po długim ładowaniu zaskoczył w wielkich bólach

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

U mnie odpalenie to ni był problem tyle że zaraz pojawił sie komunikat o niskim ciśnieniu paliwa zmniejszone obroty i ledwo pod wiate sie wtoczyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    54

180Ah jest wystarczająco duże.

Jakie napięcie wskazuje akumulator i jaka jest gęstość elektrolitu?

Bo może winowajcą jest niedoładowany akumulator.

Nie mierzyłem ale dziś nawet po podładowaniu nie okręcił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Poszukać kolegi co pożyczy na chwilę rozrusznik ze swojego na próbę.

Jak masz przewody rozruchowe albo jeszcze ten stary przewód od niego podłącz masę (-) od akumulatora jak najbliżej rozrusznika najlepiej do niego - jego śrub mocujących.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofk9    7

żubroń- w lato nowy akumulator i rozrusznik był w regeneracji, nowe świece żarowe-efekt to -20 wczoraj i nie stęknął nawet za bardzo tylko za 1 razem odpalił mimo tego że nie dałem rady użyć odprężnika bo chyba przymarzł(nie dał się wyciągnąć). Morał z tego taki że (nie chcę się mądrzyć bo całe życie to szwankował, zawsze człowiek żałował i w tym roku po raz pierwszy porządnie się przyszykowałem do zimy) jak ktoś potrzebuje ciągnika w zimę regularnie to jednak warto zainwestować i mieć spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

U mnie dzisiaj -15 po nocy znów słabo kręcił mimo podładowania i był problem w związku z tym z odpaleniem, ale przytrzymałem go dłużej i okazało się że są słabe dwa połączenia na przewodzie łączącym akumulator z rozrusznikiem na śrubie koło rozrusznika oraz na wyłączniku masy. Prawie że palca opiekłem jak dotknąłem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

MTZ -22 stopnie przelany gorącą wodą po 3 godzinach męki nie odpalił aku za słabe nawet prostownik nie pomógł, T25 beż grzania świecy na nowych aku 3 obroty wału i chodził aku 2x 6V 165Ah


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Wczoraj mój Case MX 150 przy -13 nie odpalił, nie grzałem go, no to psikłem mu samostartu i odpalił.

Dzisiaj przy -15 podgrzałem i bez problemu odpalił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad004    7

1634 nie próbowałem ale valtra -15 chwile dłużej świece podgrzać i od strzała


Valtra-Power Partner

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

1634 nie próbowałem ale valtra -15 chwile dłużej świece podgrzać i od strzała

Masz w valtrze podgrzewacz paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samex69    34

Moja 33 letnia Trzydziestka- Ursus C 330 -ma zamontowaną grzałkę na dolnym przewodzie od chłodnicy - przy -15 stopniach po 45 minutowym grzaniu zapaliła prawie "od strzała".Podgrzewanie płynu grzałką to chyba jeden z lepszych sposobów na niezawodne odpalenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nowy85    0

c 360 3p super odpala w mrozy bez zadnego podgrzewania jeszcze nigdy nie odmowil posluszenstwa . z casem juz troszke gorzej to jego pierwsza zima u mnie i nie wiedzialem jak bedzie odpalal no i bez malej pomocy nie chcial . ale to moze dlatego ze ma jedno ako 125 Ah i wolno krecil ale podlaczylem go pod prostownik na rozruch i odpolil od pierwszego razu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piters182    29

W moich ciągnikach różnie bywało z odpalaniem w zimowe mrozy. Ale 2 ostatnie zimy wszystkie ciągniki są zalewane na zimę V powerem z Shella i jak na razie problemu nie było z odpaleniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciekn1210    2

Moje lambo na letnim paliwie przy -18 pali od jednego strzała. W końcu akumulator 250 Ah i alternator nie do zdarcia :P :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Ja w tym roku w c360 zrobiłem pompę i pali jak szalony, może nawet wolno zakręcić, byle obrócił ze dwa razy. (paliłem przy -11) Wcześniej poniżej -5 bez samostartu nie podchodź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość konteno   
Gość konteno

no co za pytanie . odpowiedż jest prosta : ciężko albo wcale

w zetorze bez podgrzania bloku nie próbuję kręcić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

A co sądzicie o włączaniu świateł na kilka/naście sekund przed rozruchem podczas silnych mrozów ? Ożywia to akumulator czy więcej szkodzi kradnąc cenny prąd? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dariusz86
      Cześć,
      Stoję przed małym dylematem w kwestii doboru haków sprzęgających. Chcę zamontować coś takiego do ciągnika o mocy 70KM. Nie wykonuje on nie wiadomo jak ciężkich prac ale jednak hak to wygoda o czym już się przekonałem nie raz. I teraz biję się z myślami, czy inwestować prawie 500zł za sztukę, za oryginał CBM'a, kat 2S, czy może pójść w coś tańszego i wziąć waryńskiego. Generalnie waryński chyba robi nie najgorsze te części ale nie wiem jak jest z hakami. Szukam opinii i ciężko cokolwiek znaleźć. CBM to wiadomo, marka sama w sobie. Ale różnica w cenie dość znaczna bo na 2 sztukach około 400zł. Bardzo bym Was prosił o pomoc w dokonaniu wyboru. Może są na forum osoby które mają haki waryńskiego już jakiś czas i z perspektywy tego czasu, są w stanie wydać jakąś opinię. O opinię CBM'a nie pytam bo wiadomo że to górna półka. 
    • Gość
      Przez Gość
      Czy ktoś wydzierżawił grunty pod fotowoltaike? Szukam informacji czy to opłacalne, jakie mogą być problemy i czy umowy są faktycznie takie piękne i przejrzyste. W tygodniu było już dwóch przedstawicieli chętnych na dzierżawę ziemi.
    • Przez tmic
      Czy ktoś się już spotkał  z umową dzierżawy gruntu pod instalację wodorową ? Szukam informacji o problemach i opłacalności.
    • Przez Michle18
      Witam mam problem renault 90-34 zauważyłem że wałek od przedniego mostu jest uszkodzony (zjedzony frez) od strony skrzyni jest ok moje pytanie brzmi czy jeśli pominę tuleje która łączy wałek z przednim mostem i zespawam to na stałe czy pochodzi to trochę czy musi być jakiś luz na tej złączce wału? Chce zrobić coś na szybko bo robota w polu się szykuje z góry dziękuję za opinie
    • Przez michalsoft
      Witam,
      w sąsiedztwie mojej działki powstać ma turbina wiatrowa. Dziś był przedstawiciel firmy z zapytaniem o zgodę i propozycja dzierżawy  na to żeby nad moimi działkami kręciło się śmigło z wiatraka , ewentualnie może być na tej działce kawałek fundamentu. Ma być ro wiatrak o mocy około 3MW
      Na jakie zapisy w umowie dzierżawy zwrócić uwagę ? CO jest ważne w tym aspekcie ? 
      Czy macie jakieś doświadczenie z tego typu sprawami ?
      Jaki może być ewentualny czynsz dzierżawny?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj