Zaloguj się, aby obserwować  
Rafal155

hebel

Polecane posty

Rafal155    2

Witam panowie mam taki problem iż podczas zapalania grzeje się bardzo wręcz włącznik masy( hebel ) czy może to być wina rozrusznika? dodam ze wymieniłem kable od rozrusznika (rozrusznik oryginalny ) do samego hebla . Więc od czego to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    185

Jeśli hebel się grzeje to jest to wina hebla - styki się wypaliły bądź zaśniedziały, skorodowały (jeśli ciągnik długo był nieużywany). Należy go poprostu wymienić. Z tą wymianą to chyba nie tak łatwo biorąc pod uwagę niską jakość części, no ale trzeba próbować. Ja mam jeszcze oryginalny (1975r.), włączany nogą, i jeśliby się grzał to najpierw próbowałbym regeneracji we własnym zakresie - pewnie dałoby radę go roznitować...

Jeśli się grzeje tzn. że występuje na nim spadek napięcia czyli rozrusznik nie "dostaje" pełnego napięcia - nie rozwija pełnej mocy...

Edytowano przez wlamaj1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal155    2

najlepsze w tym wszystkim ze on jest nowiutki dopiero co kupiony i jaki kolwiek by nie zamontował to i tak sie grzeje a kable i wszystko jest nowe dopiero co wsadzone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romano82    4

Nie kupuj tych "oryginalnych", wciskanych - to chińskie buble. Kup kręcony zetorowski. Wytrzymuje większe natężenie i nie wysiada po kilku tygodniach albo dniach. Będzie tylko trochę brzydko wyglądał bo ma inną podstawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam, tak jak kolega wyżej napisał, brak dobrego przewodzenia masy pod włącznikiem i łączenia bezpośrednio z nim, wyczyścić dobrze pod włącznikiem, aby dobrze masował, bo to może być główna przyczyna wypalania i grzania się włącznika, a i dodatkowe masowanie nie zaszkodzi :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel_T-25A    22

mi sie przpalił hebel i założyłem od ursusa 80tki kabel od masy porządnie zlutowałem w tygielku i teraz jest gitara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj