Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
woj0ciech    0

witam, mam problem z Fergusonem 8160, zginęły dwa biegi B i C, na pupicie pokazuje ze przełacza biegi ale jednak w praktyce nie przełącza biegów, tylko z A na D , wiosną miałem taką samą sytuacje po umyciu ciągnika,ale po jakimś czasie wróciły z powrotem. teraz po deszczu zgineły , może woda gdzieś weszła i robi zwarcie, tylko nie wiem gdzie szukać kabli i usterki,

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

teraz tak wlączone A jedzie na A, wlączone B jedzie na A , wlączone Cjedzie na D , wlączone D jedzie na D - czy takie są objawy ?

Edytowano przez Agroelektronix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

sprawdz elektrozawory z prawej strony pod ciagnikiem, ja tam mialem to z jednego elektro zaworu urwal sie kabelek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woj0ciech    0

dokładnie tak jak piszesz. A i B jedzie na A dopiero jak przełacze na C przebija odrazu na D.. dzisiaj poszperałem trochce i znalazłem na wtyczce elektrozaworu gołe dwa kable prawdopodobnie sie stykały. po zamienieniu wtyczek z tą z drugiej strony działaly tylko biegi B i C.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jezeli sie przewody stykaly , prawdopodobnie polecial komp , ale sprawdz przejscie od masy do zaworu , i od kompa wtyczka c , od pina 3 i 7 do zaworow , liczac kolejnosc od malej okrąglej wtyczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woj0ciech    0

masa dochodzi do wtyczki, a do kompa przejscie jest wczoraj sprawdzałem. czy jedynie został komp? czy jest jeszcze dla niego ratunek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
guex1    1

są tam dwa elektrozawozy jeżeli prąd dochodzi tylko do jednego z nich masz B jeżeli do drugiego masz C jeżeli prąd dostają oba masz A a jeżeli żaden masz D można zrobić obejście kompa bez problemu jezeli tylko przekażnik przedni napęd działa komp taki koszt 1000euro wiem mam 3690 i padł ale zrobiliśmy obejście

Edytowano przez guex1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woj0ciech    0

a może ktoś wie jaki byłby mniej więcej koszt naprawy komputera?. a co do przedniego napędu juz jest zrobione obejście na "krótko" i inny włącznik, a w jaki sposób zrobiłeś obejście mógłbyś coś wiecej napisać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

roznica miedzy obejsciem a sterowaniem przez komputer , czy jest jakas ? obejscia = szybki remont skrzyni , dlaczego ? poczytaj instrukcje naprawy serwisowej , kiedy i w jakim czasie puszczają zawory cisnienie , dlaczego na obejsciach zrywa tarczki sprzegiel , ukreca walki wom , duzo by wymieniac , poznaj zasade dzialania potem komus napisz jak zrobic na krutko , bo jezeli rozsypie sie skrzynia to Ty nie poniesiesz kosztow tylko ten co mu doradziles takie obejscie , pozniej skrzynie sie rozbiera i na walkach frezy pozrywane , tarczki do wymiany , poprostu remont kapitalny , i latające opinie o skrzyniach fergusona ze sa awaryjne , przy prawidlowym uzytkowaaniu skrzyni, tzn. wymiana oleju na czas , filtrow , utrzymanie instalacji elektrycznej w nienagannym stanie, skrzynia moze przepracowac dluuuugie lata

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micro16    21

Odchodzac od tematu To moj 3095 Dynashift jest przerobiony na przekazniki przez serwisanta MF i jakos trzeci rok mi sie nic nie dzieje:) Kolega tam swojego 3050 mozna by powiedziec ze chamsko zrobil bo bez przekaznikow ale mimo tego 6 lat ma tak i jezdzi:) Oczywiscie fajnie jest jak jest wszystko orginalne tylko czy zawsze jest sens np. dac 2000 zl za regeneracje? tym bardziej ze ciagnik ma juz ze 15-20 lat. ja za 2000 zl to mam dwa zrobione. Skoro dalo sie tak zrobic mniejszym kosztem i do tej pory jezdze to nie zaluje decyzji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak chodzą :-) , to tylko się cieszyc , a jak mamy takich serwisantow ze robia na przekaznikach ....... , zresztą zostawie to bez komentarza :-)

Edytowano przez Agroelektronix

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woj0ciech    0

no wiadomo jak jest komputer to tak powinno być.. ktoś tak wymyślił to tak powinno raczej być..., może ktoś już regenerował komputer i mogłby mi napisać jaki możę być orientacyjny koszt takiej naprawy?. bo troche brakuje mi tych dwóch biegów .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
guex1    1

tak. masz racje nie można zrobić wolnego załączanie womu ale jeden potencjometr w odpowiednim miejscu i zrobione;p tam poza tym to nie ma żadnej rożnicy w tym czy biegi będą przełączanie przez komp czy nie, komp nie daje opóżnienia. nie będzie się tylko sam wyłączał nape blokady i takie pierdoły, ps prawda jest taka że To Twój chleb no i sie nie dziwie,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok rozumie , gdyby to był moj chleb to bym nie opisywał na forum gdzie mogą leżec przyczyny niedzialania , nie pomagał bym telefonicznie , itp. ale jesli tak uwazasz , to opisz wszystko dokladnie gdzie ma podlaczyc przekaznik , i nie spalic kontraktona w przelaczniku , pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slajders25    22

Kolego "guex1" proszę nie oczerniać kolegi Agroelktronix. Nie tak dawno temu bardzo mi pomógł telefonicznie przy nietypowym problemie sprawdził mi też kompa. Wszystko bardzo profesjonalnie i szybko. Takich ludzi jak on jest naprawdę mało. Dodatkowo tak jak pisze wyżej dużo rzeczy opisuje na forum calkowicie za darmo. Może idąc w jego ślady sam opiszesz dokładnie jak rozwiązać problem po twojemu żeby całe forum skorzystało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15mariusz    0

Kolego guex1 możesz opisac jak zrobić obejście tego kompa bo mam identyczny problem z moim mf 8140 jak kolega '' woj0ciech '' opisał tu o swoim mf 8160

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woj0ciech    0

witam

Ciągnik jak nie miał dwóch półbiegów tak nie ma. tylko doszły nowe objawy: został tylko bieg D i biegi wolne tzw "polowe" po pewnym czasie wróciły szybkie choć tylko na chwilę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
15mariusz    0

witam wszystkich zainteresowanych tym tematem. w moim mf 8140 tak jak już pisałem jest ten sam problem jak u woj0ciech komputer sprawdzony elektrozawory też instalacja prze pikana i dalej nic czyli czasem są biegi ale częściej niema i problem z żółw zając wiec wezwałem elektryka i po 2 dniach prób i zamontowaniu 5 przekaźników wszystko działa. jednak ciekawi mnie gdzie leży przyczyna tych problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woj0ciech    0

elektrozawory sprawdzone. teraz czekam za komputerem bo dalem koledze do sprawdzenia. a Tobie po prostu zamiast kompa założyli przekażniki czy wymieniałeś te pod bezpiecznikami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj