Skocz do zawartości

Polecane posty

darekprz    0

podośnik bardzo szarpie podczas podoszenia przypuszczam że jest mało oleju jak sprawdzić poziom oleju hydrauliczego w c 385 i gdzie jest korek wlewu oleju

 

proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamilo285    3

W kabinie między lewarkami biegów sprawdza się stan oleju i tam też się dolewa jak wykręcisz korek to będzie na nim miernik stanu oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    44

Nie całkiem pomiędzy :D

Dokładnie to w okolicy pedału blokady, bodajże śruba na klucz 17. Miarka niby jest, ale te ciągniki (przynajmniej w 904 i 912) ten bagnet od stanu oleju się wyciera i nie widać gdzie jest stan :) Dla tych co mają wytarty to ten drut (mierząc go samego bez gwintu) ma max jest wtedy gdy miara wskazuje 34 cm :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

darekprz    0

dzięki jutro sprawdzę a jak myślicie czy niski poziom oleju może być przyczyną szarpania podnośnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

no i tak na marginesie - zmień tytuł tematu bo w tych ursusach na hydraulikę idzie olej ze skrzyni, typowy przekładniowy typu GL-4 a nie żaden hydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominator82    0

Witam,

 

Tak jak w temacie:

1) Posiadam ursusa 1214

2) Podnośnik podczas podnoszenia pługu (gdy olej jest zimny) podnosi skokami. Gdy olej jest rozgrzany jest ok.

3) Przedni napęd niekiedy nie chce działać.

 

Pomyślałem, że może to być za małą ilość oleju. Sprawdzałem na miarce i trudno powiedzieć. Miarka jest spawana i niewiadomo czy ktoś dobrze zespawał.

 

Stąd pytania:

 

1) Co może być przyczyną wyżej opisanych problemów.

2) Jaki powinien być stan oleju.

Najlepiej jakby ktoś podał ile centymetrów do dna skrzyni powinno być zalanych olejem. Bo ja sowjej miarce nie ufam (była spawana).

 

Czekam na Wasze opinie w tym temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusc914    48

U mnie pomogła wymiana wszystkich filtrów hydrauliki (pp 8.2 i WH 20-45). Dolałem oleju i wszystko działa.Objawy miałem te same tzn. szarpanie podnośnika na zimnym oleju i zaniki ciśnienie na mikro-pompie.Dodatkowo zamontowałem sprzęgło kłowe przedniego napędu i wymieniłem o-ringi,uszczelniacze i itp. w sprzęgle przedniego napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominator82    0

Dzięki za zainteresowanie.

Filtry wymienione - nie pomogło.

Jak zmierzyć ciśnienie mikropompki?

 

Możecie zmierzyć ile tego oleju powinno być ?

Edytowano przez dominator82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominator82    0

Witam,

 

Może ktoś dla mnie zmierzyć ile centymetrów oleju ma w skrzyni.

 

Tak jak pisałem wyżej mam miarkę standardową, ale była spawana i nie wiem czy dobrze pokazuje.

 

U mnie w 1214 jak włożę drut do dna skrzyni to mam 22cm zalane olejem.

 

czekam na informacje Dawid

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    80

Kolego 22 cm to chyba sporo tego oleju. Wyjmij całkiem filtr ssący ciekawe czy coś to zmieni. Jak hydraulika drży to wyraźnie brak oleju może zasysa powietrze jednak trudno powiedzieć którędy i dlaczego tylko jak zimny może przez mikropompę wzmacniacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Oleju w skrzyni 15cm to min, mam podobne objawy jak ty, wyjąłem wkład filtra ssącego i objawy znikły. Kiedyś tego nie było i sam się zastanawiam czy to pompa się kończy , czy może w środku być coś przypchane, dodam że podnośnik ma siłe i tur również.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

Miałeś takie zdarzenie czy tylko się domyślasz i czy można to naprawić bez wymiany całej pompy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    446

Miałem takie zdarzenie, da się wymienić uszczelniacz na wejściu pompy (co prawda jest to krótka poprawa bo uszczelniacz się zużywa z winy luzów wałka ale mi na kilka dni wystarczyło). Gdzieś na forum pisałem jak po wymontowaniu pompy sprawdzić czy uszczelniacz jest nieszczelny.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dominator82    0

Witam,

 

Dalej mam ten samproblem.

1) Sprawdzałem ciśnienie na mikropompie, było niskie - 0,2

2) Odłączyłem i zaślepiłem przewód na żółwia. I tak był zaspawany. Po tej akcji na wolnych obrotach mam 5 na rozgrzanym oleju. Na wyższych obrotach mam ciśnienie 8 do 9 atmosfer.

 

Mimo wszystko dalej przód nie ciągnie.

 

Co to jest ten wkład filtra ssącego, jak to wygląda, gdzie jest w ciągniku.?

 

pozdrawiam Dawid

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusc914    48

Filtry od hydrauliki znajdują się po prawej stronie ciągnika(patrząc od przodu ciągnika)pod kabiną przy schodkach.

Dane filtra-wkład filtra WH20-45 nr katalogowy: 88407019,drugi puszkowy PP 8.4

Zdjęcie tego wkładu http://jgzl4hpokx7h....k/16/160839.jpg

Prawdopodobnie zostały uszkodzone tarczki (z braku ciśnienia się starły), trzeba je wymienić do tego wymiana uszczelnień.

Ja tarczki zastąpiłem sprzęgłem kłowym.

Edytowano przez ursusc914

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ptaszyna    125

@ursusc914 chyba jesteś mańkutem bo filtry są po lewej stronie pod kabiną w pobliżu pompy i dzwigienki wyłączającej, jeden puszkowy taki sam jak w c360 c330 od oleju silnika a drugi to korpus aluminiowy z wyjmowanym deklem i tam w środku jest wkład przez który pompa ciągnie olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mac1974    0

Koledzy pomocy. W mojej 912 podnośnik po rozgrzaniu oleju pulsuje i trzęsie całym ciągnikiem. Pompa wydaje się być dobra, nie ma problemu z podnoszeniem pługa czy agregatu. 2 lata temu wymieniałem cylinder i uszczelnienia siłownika, dodatkowo dołożyłem siłownik wspomagający. Wszystko pracowało bardzo dobrze. Opisane objawy zaczęły się na wiosnę. Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Może ktoś spotkał się z takim objawem. To pulsowanie pokrywa się z pracą silnika ciągnika. Zwiększenie obrotów sprawia, że pulsuje z większą częstotliwością.

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Rozdzielacz, lub uszczelniacze siłownika wspomagającego. Odłącz wąż od siłownika,zaślep go i wtedy zobacz.Jak nie to raczej rozdzielacz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mac1974    0

Poziom oleju prawidłowy. Jutro odłączę siłownik wspomagający. A o co chodzi z tą szczelnością na zasileniu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    446

Pompa zasysa olej z skrzyni, jest tam łącznik z dwoma o-ringami + kolanko które jest przykręcone do pompy i też jest tam o-ring może tam zaciągać powietrze lub wałkiem napędzającym pompę (pompa do wymiany lub wymienić uszczelnienie dla sprawdzenia).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×