Skocz do zawartości
belarus820czechu

Jak zwiekszyc wydajnosc pompy udźwigu w belarusie 820 ?

Polecane posty

Czesc, mam problem z podnoszeniem agregatu uprawowo siewnego 2,7m + siewnik poznaniak 2,7m.Wie ktos moze ja wyregulowac pompe w belarusie 820 ? gdzie i w którym miejscu. Prosze o pomoc.

Edytowano przez belarus820czechu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Wydajności tam nie zwiększysz ale udźwig tak. Sprawdź przy jakim ciśnieniu otwiera się zawór przelewowy. Jak to będziesz wiedział to można myśleć dalej.

Wcześniejsze kombinacje nie maja sensu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    575

Jeśli mnie różni się od starszych, masz podnośnik na jeden siłownik to zawór jest w rozdzielaczu pod deską rozdzielczą. Poprawisz udźwig tylko zwiększając ciśnienie. Ale jeśli teraz nie masz tego co ma być to musisz szukać przyczyny.

Jeżeli masz podnośnik o którym wspomniałem wyżej możesz najbezpieczniej dla całego układu podnieść udźwig zakładając siłownik lub dwa wspomagające.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    366

Najpierw zmierz na szybkozłączach cisnienie na rozgrzanym oleju ...bedzie około 130 atm .. potem podkrec go na zaworze który znajduje sie w kolumnie z lewej strony pod kabiną zaślepiony jest nakrętką ... Najpierw podkręć o niecały obrót i zmierz cisnienie na szybkozłączach .., powinno być około 180 atm .. jeśli nie to wyreguluj po swojemu zeby tyle było .. i gwarantuje ze bedzie wszystko chodzić jak powinno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

U mnie pojawił sie ten sam problem tylko że w belarusie 1221.3 podnośnik monoblok, sterowanie EHR. Co robić, pomóżcie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

W moim przy orce teraz zaczął coraz wolniej podnosić. Wczoraj z tym walczyłem. Ciśnienie gdy dźwignia koło kierownicy od podnośnika była w położeniu pływającym nawet do 50 bar nie dochodziło przy 2000 obrotów silnika.

Do 80 rosło gdy była w położeniu stop. A i jeszcze podnosił się podnośnik gdy sterowało się lewą i środkową dźwignią.Wyczyściłem zawór, i bajpasa obok, zaworki w regulatorze i nic. Kompletnie zero poprawy. A powód był taki prosty że szok. Wszystko wracało do normy gdy wajchę koło fotela przesunęło się 1 cm do tyłu. Myślałem że mnie szlag trafi ze złości. Minuta roboty, pokręcić dwoma nakrętkami i przy 800 obrotów jest 180 bar. Wszystko chodzi jak należy.

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    48

Tak powinien wyglądać zestaw pomiarowy http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/261198-manometr/ .w moim 820 ciśnienie ustawiłem na 160barów i po wymianie siłownika na C110 podnoszę http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/212508-po-zakupie-przystailem-do-udoskanalania-mojego-820/ i nie narzekam na grzanie oleju lub brak mocy podnoszenia po długiej orce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jackassiu    50

Panowie, po samym starcie silnika na szybko-złączach hydraulicznych jest 180atm jak się już olej rozgrzeje to ciśnienie wskazuje 80- po przytrzymaniu dźwigni d0 100 atm dobije. Jeśli chodzi o pług 4x40 to podnosi z tym, że po rozgrzaniu wolno ale brony 2,7m z wałem już do górnego położenia nie uniesie. Wina pompy? Czy może olej zbyt rzadki? A może jakaś inna przyczyna. Belarus 820

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

w instrukcji pisze ze ciśnienie w belarusie powinno wynosić od 180-200 ale nie pisze czy na zimnym czy rozgrzanym oleju

 

u mnie na zimnym jest 200 bar ale na rozgrzanym juz koło 120-130 i teraz nie wiem czy na rozgrzanym podnosić czy nie bo jak na rozgrzanym podniose na 200 to na zimnym będzie pewnie ze 260 i boje się ze wywali uszczelniacz na pompie i zacznie pompować do skrzyni co o tym myślicie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    48

Czytam Wasze posty i widzę że każdy chce tylko podnosić ciśnienie w hydraulice , wymieńcie olej na hl100 lub nawet 150 a ciśnienie ustawcie na 160bar i rusek dostaje mocy w podnośniku.w skrajnych przypadkach wymięcie pompę hydrauliczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    191

Nie pompa hydraulicza przypadkiem do wymiany?? U siebie miałem za słabe ciśnienie i przyczyną była pompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

U mnie zaczęło spadać ciśnienie oleju szczególnie na rozgrzanym. Podnośnik podnosił na każdej dźwigni przy kierownicy. Okazało się że trzeba było tylko ustawić regulator pod siedzeniem. Teraz jest 180 bez względu na temp. oleju a zalane hl-46.

poza tym jest na forum cały wykład jak, gdzie i w jaki sposób sprawdzić i ustawić to ustrojstwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Idzie zima i taki olej hl-100 moze byc za gesty jak przyjdzie wiekszy mroz. Pronar zaleca hl-32 ale najodpowiedniejszy bedzie hl-46 ma tez taki u siebie i wszystko powinno byc ok i nie szukal bym winy w oleju jesli jest wlasnie ten 46 czy gora 68.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid3p    357

U mnie zaczęło spadać ciśnienie oleju szczególnie na rozgrzanym. Podnośnik podnosił na każdej dźwigni przy kierownicy. Okazało się że trzeba było tylko ustawić regulator pod siedzeniem. Teraz jest 180 bez względu na temp. oleju a zalane hl-46.

poza tym jest na forum cały wykład jak, gdzie i w jaki sposób sprawdzić i ustawić to ustrojstwo.

jak to dokładnie ustawić bo też się zastanawiałem bo u mnie podnośnik działa tylko tyni 3 dźwigniami :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

W moim przy orce teraz zaczął coraz wolniej podnosić. Wczoraj z tym walczyłem. Ciśnienie gdy dźwignia koło kierownicy od podnośnika była w położeniu pływającym nawet do 50 bar nie dochodziło przy 2000 obrotów silnika.

Do 80 rosło gdy była w położeniu stop. A i jeszcze podnosił się podnośnik gdy sterowało się lewą i środkową dźwignią.Wyczyściłem zawór, i bajpasa obok, zaworki w regulatorze i nic. Kompletnie zero poprawy. A powód był taki prosty że szok. Wszystko wracało do normy gdy wajchę koło fotela przesunęło się 1 cm do tyłu. Myślałem że mnie szlag trafi ze złości. Minuta roboty, pokręcić dwoma nakrętkami i przy 800 obrotów jest 180 bar. Wszystko chodzi jak należy.

Cofnij dźwignie koło fotela lekko do tyłu i zobacz czy wróciło do normy.

A ja to wyczaiłem gdy trzymałem dźwignie koło kierownicy w pozycji podnoszenie i lekko cofałem tą koło fotela. W pewnym momencie pompa zaczęła wyć od ciśnienia. Tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    42

Po co az na tyle?? fabrycznie jest 180, tez zamiezam zalac hydraulike Hipolem takim jak w skrzyn(zeby w razie przepuszczenia pompy nie zmieszac olei) i tylko boje sie co bedzie w zime gdzie hydrol hl-46 robi sie gesty ze pompe w mrozy slychac jak wyje. To co bedzie z Hipolem gl-4 80-90

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1356

nahipolu bedzie wyl. U mnie c 330 z turem zalana skrzynia hipolem gl-4 80-90 to jak w mroz odpale to musze pojezdzic i troche ciagnik rozgrzac bo inaczej wyje jak szalone, natomiast mam mtza zalanego tak jak pisze silnikowym 15w40 i w -15 bylo jezdzone , pompa nie wyje , podnosnik dziala idealnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×