Gość PP61

Nadstawki do przyczepy.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomek73    579

No do D 47 nie zbytnio pasują, ja musiałem skracać doły, to co na resorach się przykręca, na tyle skruciłem że tylko nakrętki z cybantów przełożyłem,.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel2012    35

ale czemu lepsze nie siadają az tak? czy moze lepiej od 6t załozyc bo te jakies delkatne sie wydają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

@tomek73 uwierz mi pasuja bez problemu, przu dobrym resorze moze nawet byc troche luzu


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

No do D 47 nie zbytnio pasują, ja musiałem skracać doły, to co na resorach się przykręca, na tyle skruciłem że tylko nakrętki z cybantów przełożyłem,.

Koniecznie zawieź resory do kowala żeby wyklepał.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel2012    35

u mnie nie brak zawozic bo przyczepa ciezaru nie widziała ma jeszcze oryginalne poduszki ale chce ja przystosowac do wiekszej wagi wiec jak mowicie ze od hl podejda to kupie no chyba ze od 6t bo mam 13cm luzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez bernijol
      Witam. Jak w temacie. Jsk zlikwidować luzy w kolumnie kierownicy c360? Wiem że temat wałkowany ale mam kilka pytań. Mianowicie. Ogólnie wiem że luz się w tym ciągniku likwiduje się poprzez odkręcenie w przekładni kierowniczej pod kolumną nakrętki zaślepki (taka duża chyba ponad 30mm)a następnie poprzez wykręcanie śróby (u mnie na ampul)likwidujemy luz. Przynajmniej u mnie w tej kolejności to idzie. Tak. Co jeśli śruba już jest wykręcona na max? A luz jeszcze troche jest? Gdzieś wyczytałem że trzeba ją wykręcić całkiem i coś tam podłożyć. To prawda? Problem taki że tej śruby na ampul co to ją się wykręca i luz ginie u mnie całkowicie wykręcić nie mogę. To tak ma być? Dojdzie do pewnego momętu i stop. Proszę o porade jak co gdzie podłożyć żeby ten luz ustąpił. Z góry dzięki za porady. Pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj