przemek99

Claas Arion - opinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pavlo1706    14

W lutym za Ariona 610 Cis w podstawie wołali ok 250 tyś netto do negocjacji, za oś już nie pamiętam ile chcą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laver    5

Mi powiedzilei za 620 c w standardzie 247 tys. netto wersji cis juz nie ma u mojego dealera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamill44444    0

210 netto claas arion 410 cis

+ opony tył 600 przodek 480 michelin dopłata za opony 6000 tys brutto

+klimatyzowany schowek !!!!!!!!!

i cos jeszcze teraz nie pamietam

_-- bez szyber dachu

 

---

Edytowano przez kamill44444

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laver    5

Ciągnik Rolniczy CLAAS ARION 620 C

Wyposażenie podstawowe:

 

Silnik: JOHN DEERE D.P.S. 6068 HRT 83B (TIER III) - Pojemność skokowa 6.788 cm³ -
6-
cylindrowy tyurbodoładowany
z elektronicznym wtryskiem Common Rail, 2-zawory na cylinder - chłodzenie powietrza doładowania - wentylator Visco - Pico Flex-filtr powietrza z cyklonem wstępnego oddzielania - wydech boczny ze zintegrowanym tłumikiem - zbiornik paliwa 280 l - moc (ECE R 24)
99 kW/135 KM (max.)
, 96 kW/130 KM (moc znamionowa).
Pneumatyczny układ hamulcowy
(2- i 1-obwodowy)

Przekładnia:
16/16-biegów QUADRISHIFT
, czterostopniowa przekładnia przełączania mocy - elektroniczne zarządzanie przekładnią - chłodzone olejem wielotarczowe sprzęgło przekładni i WOM - przełączanie nawrotne
REVERSHIFT
, przełączane pod obciążeniem - blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, sterowana elektrohydraulicznie - wzmacniacz siły hamowania tylnych hmulców tarczowych + Booster (wzmacniacz) - prędkość maksymalna
40 km/h
-dopuszczalna masa całkowita: 9,25 t.

WOM:
4 liczby obrotów
(540/540 ECO + 1000/1000 ECO obr/min) - czop 6- i 21-częściowy., 1³/
8
´´ - sterowanie elektrohydrauliczne.

Oś przednia: Kierowanie hydrostatyczne - kąt skrętu 55° - automatyka dołączania przy hamowaniu - samoblokujący mechanizm różnicowy.

Oś tylna: Oś kołnierzowa

Podnośnik tylny:
Elektroniczna regulacja podnośnika
(TCE 15T) - funkcja szybkiego wciągania - funkcja bezpieczeństwa STOP - amortyzacja wstrząsów - udźwig 6500kgZaczep automatyczny (sworzeń ø 44/38 mm), przestawiany wysokościowo długi - dźwignie dolne i górna z hakami zaczepowymi kat. 3/2 - zestaw kul 3/2 – zaczep dolny wahliwy.

Hydraulika:
Instalacja hydrauliczna
(otwarta)
60 l/min
(180 bar),
3 zawory sterujące podwójnego działania
.

Kabina:
Kolumna kierownicy, przestawialna - fotel kierowcy, amortyzowany pneumatycznie (z pasem bezpieczeństwa) – siedzisko pasażera (z pasem bezpieczeństwa) wycieraczka tylnej szyby - klimatyzacja - reflektory robocze (8 x) dach kabiny/błotniki (4 x przód, 4 x tył, 2 x maska silnika) – 2 x teleskopowe lusterka wsteczne - lusterko wewnętrzne - gniazdo 3-biegunowe (25 A), gniazdo 1-biegunowe - światło ostrzegawcze migające - główny włącznik akumulatora.

Balastowanie: Uchwyt obciążnika przodu 100 kg +700kg obciążnik przodu (14x50).

Wypos. dodatk:Błotniki przednich kół, 520mm - błotniki tylnych kół przedłużone + 150mm poszerzenia -
karta pojazdu.

Ogumienie:
Oś przednia 480/65R28
felgi stałe

Oś tylna 600/65R38
felgi stałe.

Rok produkcji 2012

Cena netto 247.000,-zł

VAT 23%

Cena brutto 303.810,-zł

Dopłata za amortyzowaną kabinę ATZ w 4 punktach z możliwością regulacji czułości amortyzowania. Dopłata 6000,-zł netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laver    5

Z claasa chyba zrezygnuje chciałem wersje cis, a tych już nie mają pozostaje mf,valtra albo case.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maro0    11

A to nie mogą zamówic takiego jakiego chcesz? tylko musi byc z placu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laver    5

Nie bo teraz już będą tylko z filtrem cząstek stałych a tego nie chce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maro0    11

To niech sciagna od innego dilera z kraju, słabo cos sie staraja, a nie chcesz innego modelu? dlaczego tylko 610 c? zeby odrazu z Claasa rezygowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWEL0128    8

Ja dałem za Ariona 620 CIS z przednią amortyzacją ze schowkiem klimatyzowanym z kompletem obciążników i wiele innych drobiazgów dałem 255 000 zł netto w marcu tego roku ciągnik z 2011 r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil1616    41

Czemu nie chcesz z filtrem cząstek stałych? Jest z tym potem jakiś problem podczas użytkowania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laver    5

U którego dealera go brałeś w Krasnymstawie czy w Zamościu? Nie chce z filtrem bo słyszałem, że ciagniki przez to więcej palą a w claasie i tak jest silnik johndeera, który nie nalezy do oszczednych.

Edytowano przez Laver

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pavlo1706    14

Nie ma ciągników oszczędnych - jak dostanie po d*pie to musi swoje wypić. AdBlue moim zdaniem to tylko wpychanie się w dodatkowe koszty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pavlo1706    14

Ogólnie mówiąc to różnią się prawie wszystkim, bo to są różne serie. W skrócie, Arion 400 ma przekładnie QUADRISHIFT, czyli 16/16,

Arion 500 ma przekładnie HEXASHIFT, czyli 24/24, poza tym jest większy gabarytowo, bardziej komfortowy. Na stronie Claasa masz wszystko opisane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maro0    11

w serii 500 mozesz wybrac resorowana oś, amortyzowana kabine no i jak kolega mówi: wiekszy gabarytowo i inna skrzynia i to najwieksze róznice. no i cena jak doposazysz sobie go:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jelcz    3

Nie wiem którego wybrać Arion 430 Cis czy Arion 510 CEBIS....Doradzcie mi :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pavlo1706    14

430 Cis ma max 130 KM a 510 Cebis ma max 117 KM, Cebis będzie miał więcej funkcji od Cis, poza tym to są inne serie więc mają inny wygląd zewnętrzny i wewnętrzny, inny komfort. Na Twoim miejscu zastanawiał bym się nad 510 lub 520 ale w wersji Cis, bo do Cebisa przy tej mocy szkoda dopłacać. Ale decyzja należy do Ciebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jelcz    3

No ten ciągnik by pracował w Ładowaczu ile by kosztował Arion 510 CEBIS?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mix    4

Arion 430 moim zdaniem bardziej sprawdzi się w ładowaczu niż 510. Sam Claas nawet reklamuje ariona 400 jako ciągnik do wszystkiego a szczególnie do prac z ładowaczem. W tym ciągniku brakuje pewnie przede wszystkim amortyzacji przedniej osi i kabiny. Porównując na wystawie 620CIS i 430CIS to jak dla mnie sterowanie 430 było łatwiejsze. Na agrofoto jest użytkownik który bardzo sobie chwali 430. 510 jeszcze nie spotkałem na AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj