Pawel89pl

Jaki wał do Ursus C-360 3p ?

Polecane posty

Pawel89pl    43

Witam jestem w trakcie remontu ursusa 360 3p i tak po wstępnym pomiarze mechanik stwierdził że wał był już raz szlifowany i że raczej nie radzi a wręcz odradza kolejny szlif a namawia mnie na nowy wał i tu pytanie jaki wał polecacie ? Taki żeby był pewnego pochodzenia i żeby pochodził kilka dobrych lat , podobnie z zestawem naprawczym mam na oku komplet z THM czy ktoś coś może o tym powiedzieć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamyk82    1

Witaj . Wał do twojego ciągnika będzie kosztował około 1000 zł http://allegro.pl/rolnex-wal-korbowy-mf-255-235-c360-3p-tyczyn-i3532415479.html . Sprzedawca w sklepie w którym ja się zaopatruje mówił coś też o jakimś wale Bułgarskim że całkiem dobry zamiennik ale wydaje mi się że raczej Bułgarię to on widział jak ja Bahamy :) .

 

Co do zestawów naprawczych to raczej nie THM bardziej to:http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-mf-3p-i3536755350.html Wiem że wyjdzie to ponad 700 za cały zestaw ale jeżeli chcesz mieć spokój na parę lat to warto przeznaczyć więcej grosza .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel89pl    43

Mechanik wspominał o wale z Tyczyna ale z tego co mówi to oni importują wały z Indi i u nas tylko je obrabiają i raczej wolał bym coś bardziej pewnego a swoją drogą ciekawe czy gdzieś na magazynach nie leżakuje oryginał z ursusa hmm??

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Jeżeli chcesz najlepszy wał to Andoria, ale to wał najdroższy:

http://farmexpert.pl/wal_korbowy_silnika_mf3_andori_produkt3215.aspx

albo

azotowany

http://farmexpert.pl/wal_korbowy_silnika_mf3_andori_produkt3216.aspx

 

Są tez Tyczyn i import zapewne z konca świata :-)

 

a zestawy:

http://farmexpert.pl/zestaw_naprawczy_silnika_mf3__produkt11446.aspx

 

chyba, że znajdziesz chyba gdzies jeszcze występowały mahle z tłokiem gorzyckim - to z tego co pamiętam wśród C-360-3P to był taki mercedes :)

 

 

 

Kolega wyżej dał link do zdjęcia tych wałów.


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel89pl    43

Czy ktoś robił 2 szlif wału do 3p /mf ? Czy to jest jeszcze coś warte ? Dzisiaj w warsztacie gdzie woziłem głowice i korbowody do regeneracji tamtejszy mechanik stwierdził że oni robią często 2 szlify w.w. wałów . W mojej okolicy nie ma zbyt wielkiego wyboru w sklepie jest 1 importowany za 690 i drugi z ostrudy za ok 1000 ew trzeba by gdzieś na necie zamawiać ale też nie mam pewności co przyjdzie w paczce a nie ukrywam że trochę zależy mi na czasie bo jesień tuż tuż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daro74    3

śmiało rób 2 szlif wału wytrzyma dłużej niż nowy wał importowany,możesz też dać go do azotowania ale to trochę potrwa, a jeśli chodzi o zestawy naprawcze to mahle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel89pl    43

Jednak zakupiłem nowy wał z Andrychowa azotowany z 2 letnią gwarancją producenta koszt ok 1400zł a czy się opłaciło to się okaże ;p Remontu praktycznie na ukończeniu ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk3802    200

Ogrzewam temat za niedługo będę brał się za swojego 3P fakt taki mam że też się zastanawiam nad kupnem nowego wału lub szlifem oryginalnego mój 3P ma w nominale jeszcze wał i oryginalne panewki chodź godzin to ma nastukane tylko chodzi " legenda'" że po szlifie strzelają wały w 3P jak to się ma w praktyce? Może kolego powiesz minęło kilka lat a ty się zastanawiałeś nad 2 szlifem zrobiłeś? Jeździ/l? 


Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj