News
wlodiw

Lamborghini r3 Evo, czy Proxima 8441??????

Polecane posty

adikpl1    236

Jeśli chodzi o ciosanie siekierą to to powiedzenie przywarło już do ciągników innej marki :)

Jeśli chodzi o moc silnika przed i po dotarciu to mam dane dotyczące Forterry z 2006 roku

 

Moc na WOM(kW +-2%), obroty znamionowe, 1000 obr/min

do 100mh / od 100 mh

8641 - 48,4 / 51,0 (ten sam silnik co w 8441)

9641 - 53,6 / 56,5

10641 - 60,8 / 64,0

11441 - 66,5 / 70,0

11741 - 72,6 / 76,5 (silnik 6-cylindrowy Same 1000.6 WT1E)

11741.4C - 73,9 / 77,8

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No Jaro jak już sobie dyskutujemy poza tematem,to musisz przyznac ze na tą myśl techniczną od MTZ i T34 nie ma bata w Dakarze,a ten potrasfi sprawdzic technikę.No powiesz że Kamazy są specjalnie przygotowane.Tylko że inni robią to samo,tylko z dużo gorszym skutkiem.Nie szata zdobi człowieka a ciągnik wygląd.Pozdrawiam i prosze o przebaczenie że poza tematem,bo zas ostrzeżenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Mały problem z netem :)-jak OT to OT-polecam http://www.trucks.com.pl/1999-2006/histori...historia_34.htm to akurat Rosjanie wystawili pomnik czeskiej ciężarówce a nie na odwrót ,akurat rajdami się nie interesuję więc nie wiem :) ,T-34 był niesamowicie przereklamowany (awaryjność itd),nie wiem jak to jest u Ciebie-ale u mnie w okolicy nie ma praktycznie ani jednego MTZ-eta !-a Zetorów owszem całe multum-jeszcze nie widziałem nikogo kto zamienił Zetora na MTZ-eta a w drugą stronę i owszem-albo ludzie w okolicy głupi albo coś jest na rzeczy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adikpl1    236

Z T-34 to była taka historia, że robiono je na ilość bo i tak dłużej niż miesiąc by nie przetrwał. Co innego u szwabów każdy spaw musiał być spiłowany, poprostu dbali o detale ale po co skoro żywotność czołgów na polu bitwy była bardzo krótka(poza 1 filmowym :) ). I tak ruscy wygrali wojnę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Chm..... T34 i MTZ są pochodnymi Amerykańskich konstrukcji, T34 to następca czołgu szybkiego BT, który został zakupiony i skonstruowany na licencji (o dziwo nie zerżnięty czy wykradziony) czołgu Christi M-1931, który nie znalazł uznania na zachodzie ( bo tam była inna i całkiem nietrafiona koncepcja czołgów, co później odbijalo im się czkawka przez dłuższy czas), co akurat Rosjanom wyszło na dobre, bo była to naprawdę świetna i prosta konstrukcja. A MTZ bazuje na silniku gąsienicowego Catepilara z lat 40-50tych. gdzieś nawet na necie widziałem dobrze opisaną historie tej konstrukcji, ale aktualnie nie mogę tego wychaczyć. A czy Niemcy mieli lepsze czołgi? Wszyscy historycy twierdzą, że najlepszą konstrukcją była Pantera, tylko niepotrzebnie Niemcy poszli w Tygrysa, zamiast ja modernizować i wzmacniać uzbrojenie np armata 88mm. Ale my tu o traktorach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nikomu nie polecam w tym temacie MTZ,po prostu uważam że Zetor to zły wybor,Proxima owszem wygląda nowocześnie, ale niestety to w dalszym ciągu odswieżany kotlet.Myslę że rynek ma do zaoferowania ciekawsze propozycje,owszem droższe,ale oprócz kosztów zakupu wazne sa koszty eksploatacji, a te niestety w Zetorze do najniższych nie nalezą.Jeśli zużycie paliwa nie ma znaczenia to owszem można kupić wszystko,ale prosze przemnożyć liczbę mtg w swoim ciągniku przez 10 zł i ukaże się liczba zlotówek które można zaoszczedzic w okresie eksploatacji.W/g mnie ma to znaczenie ,ale innemu może nie robić róznicy.P.s (liczbę złotówk przyjelem z porównania mf 255 a Zetor 5211 ,oba mają taką samą moc.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Podsuńcie mi pomysł, który traktorek wybrać? mam 20h i obrabiam to zetorkiem 3320 i c-330m, ale zachciało mi się nowego traktorka, więc jeśli chcecie to podsuńcie mi myśl........ :)

 

Na twoim miejscu wybrałbym ZETORA bo to jest solidniejsza maszyna nadająca sie do ciężkich prac polowych. A o lamborghini moge tyle powiedzieć że włosi tylko dobrze umieja robić spagetti a oprucz tego to nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Akurat kiedyś stałem z ojcem przed takim wyborem, i ja bardzo optowałem za MF255 ze względu na spalanie i ze brat miał takiego, a ojciec za namowa kolegi uparł się na 3320 oczywiście wtedy jako gówniarz przegrałem co akurat muszę przyznać ojcu racje bo Zetorek jest w świetnej kondycji pomimo upływu 12 lat a MF brata miał już kilka poważnych remontów, a ten litr spalania więcej wynagradza mi niezawodnością i komfortem którego w MF nie znajdę nawet w wersji komfort. A temat już jest nie aktualny bo mam za dużo koni na ten areał...... :) Dzięki za glosy opinii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    68

Ja z kolegi sie juz smieje bo kupil Lambo 85 teraz TARGETA, i on sam juz mowi ze dobrze ze kupi plug 3+1x 35cm, i talerzowke 2,8x510, bo z wiekszymi maszynami nie bedzie dal rady. Jak on z rozrzutnikiem 8 tonowym skacze jak C 360 slowodaje jest leciutki. to jest ciagnik idealny do tura i jako ciagnik pomocniczy, ale nie glowny.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem już różne marki ciągników ale zauważyłem to że o Zetorach się mówi że dużo pala ale to NIE PRAWDA! Zetor pali mniej niż taki MF czy John Deer a to lampo to by swojo siło przeciągnoł 2 razy napewno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja bym się długo nie zastanawiał, zdecydowanie brał bym Lambo. Technologia Zetora do mnie nie przemawia, cały tył jak w c 360 skutecznie mnie zniechęcił.

 

W awaryjność MF 255 nie uwierzę, w tym ciągniku nic się nie psuje, w moim przypadku problemy są tylko z silnikiem, cała reszta jest bezawaryjna od 20 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    68

Wiesz ja nie rozumiem co wy wszyscy chcecie od zwolnic, bo widze ze znowu komus chodzi o zwolnice. Ja ci powiem ze ty szybciej zrobisz planety jak ja pomysle o zwolnicach. Wiem co mowie. U nas w C 330 zwolnice nie byly robione do dzis dnia a w MTZ musze juz robic planety a ma przebieg 1800mth.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

To,że tył wygląda jak w c360 to o niczym nie świadczy bo zwolnice w zetorze są całkiem innej jakość, a doskonale wie o tym ten kto jeździł c360 i zetorem tak jak ja :) W zetorze jeszcze nigdy nie puściła mi żadna zwolnica czy tryby na dyfrze, a w c360 był tylko jeden wielki chrobot i co jakiś czas wycieki. Zresztą każdy to kto z Ursusa przesiadł się na Zetora, przyzna ze pomimo podobna technologia, to różnica w jakości materiałów, czy wykonania i komfortu jest kolosalna. Jedynie co dorównywały jakością to stare wyroby Ursusa z lat 70 czy początku 80tych bo potem upadek socjalizmu i kryzys technologiczny niekorzystnie odbił się na jakości ciągników naszej rodzimej marki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drzewis98    8

nie wiecie ile teraz kosztuje r3 85, 100 a ile zetor proxima 8441,(i ta 100-u konna) co do spalania to każdemu inaczej spali i do porozumienia nie dojdziecie bo jeden ma lżejszą noge na gazie a drugi cięższą, co do testów to też wszystkiego nie bierzcie do serca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    30

ja nie znam danych obu ciągników,widze na placu u dilera co sie dźieje,ma zetory i lamborghini,co sie sprzedaje oczywiscie włoska technologia a po zetorach ptaki sr**ąbo stoją, ja myślę ze czas kiedy była moda na zetora to już minął,to jest ciągnik dla majsterkowiczów.Lamborghini to lepszy wybór od odgrzewanego kotleta jak gdieś kolega pisał,ja osobiście wybrał bym sreberko bo jest na czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Może są lepsze i nie wyją, ale to nie zmienia faktu, że kupując ciągnik to chce się czegoś nowoczesnego. To tak jakby do nowego A4 włożyli np. przełączniki z Poloneza, niby nie psują się i przełączają, jednak to nie to.

Tez przez chwilę był taki moment, że myśleliśmy o Proximie, jednak po przyjrzeniu się jej z bliska padło na używkę MF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

@miszka 31-zdaje się że jednak w Polsce sprzedaje się znacznie więcej Zetorów niż Lamborghini ba podejrzewam że całe SDFG sprzedaje w Polsce mniej ciągników niż Zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

miszka 31 skąd takie informacje, czy tylko twoja subiektywna ocena? Tak się składa, że do tej pory zetor to najlepiej sprzedająca się marka w Polsce, która ma bardzo wielu zwolenników , a mamy na szczęście takie czasy, ze mamy kolosalny wybór i każdy znajdzie sobie to co mu się podoba i odpowiada i to wszystko tylko kwestia pieniędzy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Polska jest specyficznym rynkiem,gdyz podstawowe znaczenie przy wyborze ciągnika ma cena a walory techniczne to zupełnie inna beczka.W klasie 80 km króluje moim zdaniem Białoruski silnik mmz który napędza Pronara,Farmera i oczywiście MTZ.Podobnie ma się sprzedaz Zetora i myślę że liczba ich jest nieco mniejsza ,gdyż trudno doszukać się danych o sprzedaży MTZ.Najmniej pewnie sprzedaje sie Fentdta i pewnie kazdy wie dlaczego.Niestety nasze gospodarstwa to przeważnie 20-30 ha i obciązanie go wydatkiem 80-120 tys zl jest nie lada wyzwaniem,stanowi to kwotę ok 5 tyś/ha ,gdzie kupno ciągnika za 300 -400 tys w gospodarstwie 200-300 ha obciąza go kwota nie większa niż 2 tys/ha.Owszem jest PROW ,tylko na ten PROW komuś trzeba zabrać by dać nielicznym.Przez lata jeżdziliśmy Ursusami i Zetorami a w gruncie żeczy rożnica między nimi była jak między Pronarem jak MTZ (mowa o 80 km).Dalej mamy sentyment do Zetora,ale moim zdaniem jego cena pomalutku będzie działała na jego malejącą sprzedaż.Czasy sie zmieniają,dla właścicielach Deutzów,JD czy innych MF Zetor to klasa nawet nie średnia i tak też wzkazują jego wynik,i sprzedaży w krajach starej unii.Ba nawet Czesi przesiadają sie na inne maszyny ,ale tam i inne arealy jak u nas.Zetor jest z pewnoscią lepszy jak MTZ ten pierwszej generacji ,wszelkie Fotony i inne dingdongi, ale niestety wiekszośc dzisiejszych producentów robi lepsze ciągniki i jesli kogoś stac to warto się nimi zainteresować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja nie znam danych obu ciągników,widze na placu u dilera co sie dźieje,ma zetory i lamborghini,co sie sprzedaje oczywiscie włoska technologia a po zetorach ptaki sr**ąbo stoją, ja myślę ze czas kiedy była moda na zetora to już minął,to jest ciągnik dla majsterkowiczów.Lamborghini to lepszy wybór od odgrzewanego kotleta jak gdieś kolega pisał,ja osobiście wybrał bym sreberko bo jest na czasie.

 

miszka31 lamborghini same i deutz to są takie składaki robione z tych firm i nigdy nie będo lepsze niz Zetor a i Zetor sprzedaje tyle ciagników przez pól roku co lamborghini przez 4 lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Deutz gorszy od Zetora.....hm ,i nigdy nie będzie lepszy.Zacny wniosek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    30
@miszka 31-zdaje się że jednak w Polsce sprzedaje się znacznie więcej Zetorów niż Lamborghini ba podejrzewam że całe SDFG sprzedaje w Polsce mniej ciągników niż Zetor

 

to są moje obserwacje u naszego dileraza sam wygląd i wykonanie bym go nie kupił chyba że ktoś bierze pod uwagę puźniej złomowanie to zetor ma wiekszą wage w naszym okolicy jest tylko jeden zetor,ale jego właściciel jest mało wymagający

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To po co komu taki lekki traktor jak piórko żeby go przyczepa pchała i pługi podnosiły he he. Zetora nic nie pchnie i nie podniesie bo jest cięzki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W sumie argument za.Tylko moim zdaniem jest on krótszy niż cięższy ,a musisz przyznać że przy jego szybkości to wada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Chino
      Cześć,
      Planuję zakup złomka - dosłownie. Szukam czegoś w opór taniego do czego mogę podłączyć maszt z widłami.
      Sprzęt będzie pracował pewnie godzinę w tygodniu max. Ma być tanio, ma palić, jeździć, nie połamać się i ma dźwigać..
      I tu zaczynają się schody. Wszystko co dźwigam to palety 1t. Czyli brutto może to ważyć 1030kg a nawet i 1200kg. Podnoszone na wysokość 120cm, więcej nie potrzebuję.
      Potrzebuje czegoś co będzie jeździć po miękkim, po łące itd dlatego zwykłe widlaki odpadają, ewentualnie terenowe ale z nimi jest większy problem. Koszt, koszty naprawy, transport tego itd itp dlatego wolę w ciagnik pójść.
      Co Wy na to? Podejrzewam, że przy takim obciążeniu to maszt obowiązkowo z kółkami by był ciągle podparty. Jakie są Wasze sugestie co do sprzetu i samego ciagnika? Szukałem róznych 4011, C360, C330 .. ostatnio Wladimirca (biegi wsteczne i łatwość przeróbki).
      Jakie macie pomysły i doświadczenia? Da radę to w ogóle przy sprawnej hydraulice? Wiadomo, że kwestia dociążenia przodu obciążnikami będzie dośc istotna. Oczywiście maszt na tył, nie na przód.
      Dzieki
    • Przez Dawidekpl12
      Witam . 
      Moja stara 60 ma już swoje lata i ja to mowie że jest już rozklekotana. Nie opłaca sie robic generalki bo praktycznie byłoby trzeba wszystko wymienić. Planowalem sprzedac ja w całosci lub na części gdyż silnik jeszcze jest nie zły. Pytanie mam jednak co do zastępcy owej 60 . A więc poszukuje ciągnika do prac lekkich gdyż mam renault 751.4s która orkę i cięższe prace polowe bierze na swe ramiona ,a mi byłby potrzebny ciągnik do kosiarki, obornika itd. Mój budżet to ok 12 tys zł. Myslałem nad druga renowka tylko bez przedniego napedu np 451 , 651. Tylko że ich mankamentem jest to że maja 1 pompę a ogolnie to u nas w naszych okolicach pożycza sie przyczepy . Boje sie o mieszanie oleju i potem problemy ze wspomaganiem itd. Do tej pory do renowki nic na hydraulike nie czepialem wiec nie wiem jak wyglądaja te sprawy bo zawsze 60 sie czepialo do kipra itp. 
      Z góry dzięki
    • Przez arty
      Co polecacie mam ok5ha, teren gorzysty, moze uda sie starac o premie 60tys na modernizacje gospodarstwa cztli na ciagnik.... z tego co sie dowiedzialem do 10ha dotacja moze byc na ciagnikdo 45kM wstepnie rozeznalem sprawe i wiekszosc ciagnikow tej mocy kosztuje okolo 100tys,-  troche za duzo... moge wydac max 70-80 tys przy dotacji 60tys.... przydalby sie przedni napęd i kabina, w tej cenie jak na razie znajduje Farmtrac Heritage 6045, Farmtrac 6050, ale ten ma juz 48kM inie wiem czy sie zalapie na dotację... Do tej pory użytkuję 60 letniego zetora 3011....Co polecacie???
    • Przez Bartek1888
      Siemka czy są tu użytkownicy maszyn fendt 105ls bądź 106 ls ? Mam pare pytań 
    • Przez piotersss
      Witam. Potrzebuje opinie na temat firmy agrigroup w dziewulach. Mają tam spory wybór ciągników. Poszukuję ceresa 345 bądź 340 w pełni mechaniczny, jeśli ktoś ma to proszę o opinie i jak jest ze spalaniem .
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj