Polecane posty

piter161    3

Już od jakiegoś czasu myślę czy da się jechać tym zetorem bez powietrza zaraz po odpaleniu tak żeby przedni napęd był wyłączony. Da się to jakoś obejść nie chodzi mi od odkladanie wałka od przedniego napedu.

Z góry dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sakos2803    3

Raczej nie. Ja jak kupowałem swojego 10540 ogladajac jedego gospodarz zaparł sie turem o jakis fundament i pokazywał jak równo 4 koła ciagna.Okazało sie ze ciagna cały czas bo sprezarka nie działała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter161    3

Najgorsze jest to czekanie gdy podłączy się 2 przyczepy i trzeba stać aż napompuje. Ale w sumie dziwi mnie to że nie wymyśili zaworu który by działał odwrotnie, że gdy nie ma powietrza to się nie właczy przedniego napędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiecho    0

A pomyśl co by się stało gdybyś zjeżdzał z górki z jakimś ładunkiem i dziwnym trafem zeszło by powietrze. Kupa złomu na dole. wydaje mi się że to jest zabezpieczenie żeby tak sięnie stało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter161    3

Mi chodzi aby o to że gdy z rana na przykład ruszam to żeby nie czekać aż napompuje to powietrze.

W zetorze 7211 to nie trzeba czekać aż napompuje można jechać od razu jak się odpali i nie trzeba czekać aż napompuje. (Co prawda to inna bajka bo to inna seria i bez przedniego. A gdy ma przedni napęd to jest załączany mechanicznie mówię tu o np.7245)

Edytowano przez piter161

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz56612    1

Jak masz szczelną instalację w przyczepach to wcale aż tak długo nie trzeba czekać. A poza tym, jak ruszasz z rana to przynajmniej silnik się rozgrzeje przed jazdą :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter161    3

Najgorzej gdy czekasz przed cukrownią pół dnia to wszystko powietrze zejdzie z układu. I zapali się zielone światło i wjeżdzaj od razu :P. Zetorem 7211 to żaden problem :D

Edytowano przez piter161

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter161    3

Jedynie pozostaje odłączenie węży i wjazd a po wyjeździe podłączenie dopiero. Innego rozwiązania nie widzę :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sakos2803    3

Jedyne wyjście uszczelnic porządnie układ.Bo jazda bez hamulców to raczej złe rozwiązanie.

Edytowano przez sakos2803

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piter161    3

A kto tu mówi o jeździe bez hamulców. Aby tyle że trzeba czekać aż napompuje. A hamulce przyczepy maja jak brzytwy jak za mocno wciśniesz hamulec to koła blokuja :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez kamil5421
      Witam. Posiadam Ciągnik zetor Forterra 125 i mam w nim tuz z WOM . lecz wałek raczej kręci się w przeciwnym kierunku , gdyż jak podłącze  jakąś maszynę to maszyna stoi a sprzęgło wałka chodzi jakby na " luzie " czy jest mozliwość zmiany obrotów w przekładni WOM . w załaczniku zdjęcie poglądowe ze strzałka obrotu wałka ,



    • Przez kamil5421
      Witam tak jak w temacie. Co może być przyczyną zaciecia zegara od ciśnienia powietrza.?
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj