• ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez kris14
      Witam.
      Przeglądając dzisiejszą dostawę fachowych czasopism rolniczych znalazłem informację że Zetor w "dalszej perspektywie" chce rozpocząć produkcję nowych, małych, prostych modeli które nazwie Zetor Major.
      Miały by być to ciągniki o mocach 50-70KM.
       
      Co najciekawsze, producent chce zastosować w nich silniki Zetor, Perkins i John Deere.
       
      Myślę że ten temat będzie dobrym miejscem do dyskusji i zbierania wszystkich informacji o tej serii.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez Historyk
      Witam, w moim Zetorze 10540 siłownik od wspomagania "przepuszcza" olej. Chcę go oddać do naprawy, ale nie wiem jak się zabrać do wyjęcia go z traktora.
      Czy trzeba spuszczać olej od wspomagania, czy wystarczy zatkać przewód?
      Łatwa to ogólnie robota? Może macie jakieś doświadczenia z takimi pracami?
    • Przez Darek43
      Witam mam problem z ciśnieniem oleju po remoncie zapala się kontrolka od oleju A przed nie paliła się czy to może być wina pompy  olejowej.
    • Przez mlody90
      Wraz z rozrostem gospodarstwa idzie potrzeba ciągnika o większej mocy, że jestem zadowolony z mojego Zetka wpadłem na pomysł zrobić z niego małego koksika O ile w temacie samochodów temat jest powszechnie dostępny i z autem już to przerabiałem to w kwestii ciągnika ciężko znaleźć informacje o takich zabiegach 😜
      Od początku:
      WTRYSKI I POMPA
      Nadszedł czas na ich regenerację więc wpadłem na pomysł zmiany końcówek na takie o większej wydajnośći jednak nie wiem od czego mogłyby się nadawać ( Jeszcze nie dzwoniłem i nie pytałem o to specjalistów bo sam chcę trochę zagłębić się w temat)
      INTERCOOLER
      Tutaj zastanawiam się nad zastosowaniem oryginalnego(wodnego) IC z modelu 10540 lub dołożeniem IC z jakiegoś busa dodatkowo dodać wentylator z nadmuchem na niego bo wiadomo, że nie będzie działał tak dobrze jak jest to w samochodach ( IC z auta będzie w fazie eksperymentu czy działa, czujniki temperatury niedługo przyjdą więc sprwadzimy na wiosnę o ile zmniejszy się temp. powietrza)
      TURBOSPRĘŻARKA
      Po oględzinach silnika przez mechanika i stwierdzeniu, że jest zdrowy i wytrzyma ( a nie powinno być problemu bo 6 lat temu był remonet generalny a od tamtej pory, regularne wymiany olejów i filtrów, żadnego pałowania na zimnym i gaszenia zaraz po ciężkiej pracy a nawet po lekkiej ciągnik chwilę postał na niskich obrotach i gaszony) na sma koniec po wtryskach oraz IC zostanie wrzucone ciut większe turbo albo zamówimy hybrydę.
       
      Przedstawiam tutaj plan modyfikacji jednak potrzebuję pomocy w kwestii końcówek wtrysków.
       
      Odrazu podziękuję tylko za komentarze w stylu " to się nie opłaca" , " potrzebujesz więcej mocy to sobie kup większy ciągnik" , " jak się nie znasz to się za to nie bierz". Tak, nie stać mnie na kupno nowego ciagnika z gotówkę, a kredytom mówię nie
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.