• ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez kolos87
      Witam,
      Proszę o pomoc kolegów, którzy mieli cokolwiek do czynienia w tym temacie.
      poprzedni właściciel zamontował świecę ogniową w ciągniku, ale zrobił to w ten sposób, że wywiercił otwór w kolektorze ssącym pod w/w świecę bez jego demontażu. Efekt? opiłki zostały zassane do jednego z cylindrów i ciśnienie na nim  jest 70% mniejsze niż na pozostałych.
       
      Czy ktoś może po krótce opisać jak wygląda temat rozbierania takiego silnika? 60-tki i 30-tki nie są dla mnie żadną nowością ani zagadką, ale takiego zetora jeszcze nie robiłem. Jakby ktoś był tak dobry i naświetlił trochę temat byłbym wdzięczny... To jest silnik prosty jak....zetor, ale trzeba znać parę szczegółów przed rozpoczęciem prac, np czy przed zdjęciem miski olejowej trzeba spuścić olej ze skrzyni biegów?
      Z góry dziękuję za wszelką pomoc!
    • Przez aprochota
      Witam ma takie pytanko do was planuje założyć tura metal technik i chciałbym jeszcze założyć tuza do forterry czy to można założyć bo gdzieś słyszałem że nie zawsze to pasuje tuz przeszkadza w Zamontowaniu tura. Tuz znalazłem na olx poniżej link https://www.olx.pl/oferta/przedni-tuz-forterra-mocny-3t-c-brutto-f-vat-CID757-IDmm0si.html
    • Przez tomaszo
      Panowie problem pojawił sie w tamtym roku przy zimowej orce.Forterra 11441 z 2008r .Zaczeło wyganiac płyn chłodniczy ale w niewielkich ilosciach,wymienilem termostat na 78stopni bo sie troszke grzał obrobilem wiosne było wzglednie.Nadszedł czas podorywek i teraz termostat jest juz w całkiem wyjety a plyn a obecnie woda{bo juz nie wyrabialem z bankami} wybija przez naczynie zbiorcze.Temperatura bez termostatu dochodzi do czerwonego pola probowalem nawet jezdzić bez korka na naczyniu to znow wybuchała woda jak z wulkanu.Podejrzewam że troche szwankuje wiscoza,dlatego sprobuje załozyc tą tuleje a wisco wywalić.Tylko pytanie-skad w tym zbiorniku tyle gorącego powietrza?Ja rozumiem że wytwarza sie para ale że aż tyle,może to wina uszczelki albo glowicy?Z gory dzieki za wszelkie madre słowa.
    • Przez adamek1942
      Witam jak tam wasze dpf-y w zetorkach?? ??znalazłem sporo tańszy od oryginała niby ma być dobry tylko ciekawi mnie czy z tej puchy nie będzie szło echo wiadomo zetory głośnawo pracują.
      https://www.olx.pl/oferta/wklad-obudowa-filtra-czastek-stalych-dpf-zetor-proxima-i-inne-CID757-IDrkXmx.html
      czy ten oryginał tutaj wygląda jakby jeszcze na ściankach było coś do tłumienia.
      https://imged.pl/wklad-serwisowy-dpf-zetor-93-5165-31150882.html
       
    • Przez TheGonzuu2001
      Witam mam problem z zetorkiem od około roku w zimowe pory bardzo ciężko jest go odpalić ( przy bardzo niskich temp tylko plak do filtra) . Przy rozruchu bardzo mocno dymi na biało potem na czarno . Po rozgrzaniu wszystko wraca do normy. Miał ktoś podobny problem ? Pozdrawiam 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.