tomcio748

Przekładka silnika, zwiększenie mocy

Polecane posty

max2505    1

Witam. Sprawa wygląda następująco znajomy ma 3p z dziurą w bloku wielkości pięści i nie może znaleźć bloku, po za tym stwierdził że ma już dość silnika 3p i chce założyć oryginalny silnik ursusa 360. Czy ktoś z Was przekładał silnik 3p na zwykły? Jeśli tak to czy zmienialiście obudowę tą w skrzyni po której jeździ łożysko oporowe i wychodzą z niej wałki sprzęgłowe? Bo podobno w 3p prowadzenie łożyska jest dłuższe. Jakie części oprócz wałków sprzęgłowych trzeba jeszcze przełożyć? Pytanie w szczególności skierowane do osób które przerabiały temat na własnej skórze, ale każda wypowiedź jest mile widziana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zennek007    0

Twoja decyzja ale ja nigdy nie zamienił bym 3p na stary czterocylindrowy silnika. mój 3p porównywalnie z 60 pali dużo mniej, poza tym fajnie pracuje silnik oczywiście jeżeli jest dobrze zrobiony i należy o niego dbać, filtr paliwa, oleju chyba to wszystko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

po co przerabiać, nie jeden z pocałowaniem ręki zamienił by swoją c360 na 3p :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2255

To napiszcie mi tuttaj w tym temacie co takiego cudnego jest w tych silnikach 3p- no po za spalaniem bo to juz wszyscy oczywiscie dobrze wiemy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

silnik 3p przy dobrym traktowaniu jest znacznie żywotniejszy niż zwykłej 60 a poza tym szybciej wchodzi na obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

a powiedz ty mi tommy co jest dobrego w silniakch w zwyklych 60?


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

może ja ci powiem

z silnika 60 można wykrzesać ok 66 kM niewielkim kosztem przy remoncie kapitalnym wymieniając podzespoły na zetoroskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

a to jest dobry argument, ale nigdy bym tego niezrobil tak jak wiekszosc z nas


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

dlaczego?? my zrobiliśmy na 60 km i jest dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    97

dziurę w bloku można zaspawać i tęż będzie dobrze ja tak mam w c330 i już 8lat i bez problemu śmiga


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

to tylko pozory ze wystarczy zmienic tylko pare rzeczy .... tak samo jest turbiną w sw 400 niby to samo ale pol silnika trzeba zmienic


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

jak robisz kapitalke to niewiele więcej wychodzi jak składać na oryginalnych, bo tylko koszt rozwiercenia bloku dochodzi a i tak kupujesz nowe zestawy to wystarczy kupić od zetora 6211 i efekt jest widoczny odrazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zennek007    0

Pierwszy raz słyszę o takim tuningu starej 60. Rozwiercamy blok i wciskamy tylej od zetora?????? A wał, głowica,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

wał jest taki sam jak w zetorze głowice są inne ale to szczegół dużo mocy na głowicach od 60 się nie traci

a my już kilka takich 60 zrobiliśmy ze swoja na początku, a w kilku z oszczędności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mimcio    2
... a poza tym szybciej wchodzi na obroty

I szybciej z nich spada. Ja bym nigdy nie zmienił na 3p. Swoim orzę na 3 biegu i za bardzo nie czuje a sąsiad ma 3p i pożyczył ode mnie pług i na 2 ledwie co się toczył, a silnik był miesiąc po remoncie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

a u nas orka w większości 3p jest robiona i jak schodzi z obrotów to po to są biegi aby zredukować i nie dusić bo wał może polecieć i to sie nie tyczy tylko 3p ale i zwykłej 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33
I szybciej z nich spada. Ja bym nigdy nie zmienił na 3p. Swoim orzę na 3 biegu i za bardzo nie czuje a sąsiad ma 3p i pożyczył ode mnie pług i na 2 ledwie co się toczył, a silnik był miesiąc po remoncie.

 

Moze pług trzeba ustawic pod ciagnik :) Swoim 3p ciagam Overuma 3 skibowego i jakos mi sie nie dusi na 3 biegu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    56

no ok jesli silnik chodzi, ale co z skrzynia, sprzeglem itp...


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

silnik fakt teraz idzie do remontu ale skrzynia nie ruszana jeszcze była,sprzegło to juz chyba czwarte.ale perszing ma ponad 17 tys. mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zennek007    0
I szybciej z nich spada. Ja bym nigdy nie zmienił na 3p. Swoim orzę na 3 biegu i za bardzo nie czuje a sąsiad ma 3p i pożyczył ode mnie pług i na 2 ledwie co się toczył, a silnik był miesiąc po remoncie.

 

A ja zamiast zwykłej c-360 wolał bym konia.

 

Ja swoim 3p też orzę tema skibami i idzie bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

ktos tu pisał ze 3p ledwo idzie 2biegiem z 3skibowym pługiem -mój choć nie jest zrobiony idealnie prędzej sie zakopie niż "zdechnie". Ale może nie piszmy tu o tym który ciągnik lepszy bo taki temat już jest ,tylko pomóżmy koledze <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Ja tam wole 3P niz C-360 miałem te dwa ciągniki to 3P pod wzgledem swojej mocy i spalania o wiele wiele lepiej sprawował się od C-360


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash    0
I szybciej z nich spada. Ja bym nigdy nie zmienił na 3p. Swoim orzę na 3 biegu i za bardzo nie czuje a sąsiad ma 3p i pożyczył ode mnie pług i na 2 ledwie co się toczył, a silnik był miesiąc po remoncie.

 

 

A twój sąsiad słyszał o procesie docierania silnika? A później to "znafcy" stękają, że ledwo po remoncie a słaby, albo że chodzi tak samo jak przed remontem.


- O, przyjacielu nieuczony,/ Mój bliźni z tej czy innej ziemi!/ Wiedz, że na trwogę biją w dzwony/ Króle z pannami brzuchatemi;/ Wiedz, że to bujda, granda zwykła,/ Gdy ci wołają: "Broń na ramię!",/ Że im gdzieś nafta z ziemi sikła/ I obrodziła dolarami;/ Że coś im w bankach nie sztymuje,/ Że gdzieś zwęszyli kasy pełne/ Lub upatrzyły tłuste szuje/ Cło jakieś grubsze na bawełnę./ Rżnij karabinem w bruk ulicy!/ Twoja jest krew, a ich jest nafta!/ I od stolicy do stolicy/ Zawołaj broniąc swej krwawicy:/ "Bujać - to my, panowie szlachta!"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elwis2    14

Mój kuzyn teraz zamienił silnik c360 na 3p,i mówi że jest w szoku że tak 3p chodzą,mówi że zwykła się musi schować...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj