adrian106

New Holland T4 PowerStar

Polecane posty

adrian106    19

Planuje kupić ciągnik NH serii T4 a głównie T4.65. Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat tych ciągników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Didrzej    4

Kolego adrian 106 Czy kupiłeś już tę t4 bo sam się jej przyglądam i zastanawiam nad modelem 55 albo 65 ale jak na razie za mało mam wiadomości na jego temat jeżeli wiesz co więcej to napisz, albo jeżeli ktoś ma takiego to też chętnie posłucham opinii???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
navaho13    1

Mam t4.75 i powiem tak: jako pomocniczy ocena bardzo dobra. Jako główny tylko do małych gospodarstw. Jest lekki i krótki, co przszkadza w transporcie (dość mocno skacze), w terenie to nie przeszkadza. u mnie robi w opryskiwaczu, rozsiewaczu, bronach ciężkich, czasem z beczką i przyczepą. Bardzo oszczędny. Jak macie jakieś pytania to piszcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makowiaczek    27

Mam taki sam tylko koloru czerwonego I ocena dostateczna. Ocena po prostu zależy do czego kto porównuje. oprócz tego ze jest zwrotny, żadnej jeszcze zalety nie dostrzegłem ale dopiero jest na dotarciu. I nie jest bardzo oszczędny, ale za to bardzo głośny, skrzynia wyje jak w c360 ,pompa wyje większośc części to jakieś lipne zamienniki np.fotel pneumatyczny pilot, kierownica wycieraczki itp. itd.  aha porównuje z tym z avatara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    12

ja posiadam t4.65 z ładowaczem i popieram co kolega wyżej napisał dość mocno słychać wycie pompy ,wcale za oszczędny nie jest,porównując z c-360 i mf 3060 kóre posiadam do ładowacza za lekki i za krótki,gdyby nie ograniczała mnie wysokość to drugi raz bym nie kupił tego ciągnika ,na nie duże gospodarstwo jak kto woli ,u mnie pracuje głównie z ładowaczem na 25 ha wraz z wymienionymi i c 330 za 150tyś trochę słabo wypada,ale jak kto woli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian106    19

A ja mam już prawie rok t4.65 I jestem zadowolony z niego bardzo. Pracuje jako pomocnik i sprawdza się w 100% i nie zamienił bym go na żaden inny tej samej mocy. Oglądałem różne marki i dla mnie najlepsze wrażenie robił new Holland i nie żałuję że go kupiłem. Jeśli robi odpowiednie prace dostosowane do jego mocy to pali bardzo mało. Mam t4.65 z ładowaczem metal fach (1300kg udźwig) i super się sprawdza u mnie. Zobaczymy co się będzie działo za kilka lat ze sprzętem ale jak na razie chodzi cały rok bez żadnej awarii. Co jest jeszcze fajne dla mnie to duża przestrzenna kabina z siodelkiem pasażera co inne marki mocy ok 65km nie mają bo są bardzo malutkie.Polecam w 100 %!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Mało pali, dużo pali, mało pali, dużo pali, a może konkrety? Ile litrów na godzinę/hektar w konkretnej robocie? A czytający sam sobie oceni czy to mało czy to dużo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian106    19

Przy pracy z kombajnem do ziemniaków Anna 2 l/mtg i wałek na Eco. Nie obiecałem nigdy ile pali przy innych maszynach a pracuje np z opryskiwacze pilmet 600 l, z brona talerzowa 2,7 m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makowiaczek    27

Farmall 75C rozrzutnik obornika tandem 6t, beczka 4,3t l 4.7l/h ale na dotarciu jeszcze, wałek eco

p.s licznik godzin odpowiada godzinie zegarowej czy jest krótszy? bo w MF 1h=56-57min

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
navaho13    1

Wkurza mnie ten piszczyk od ręcznego i siedzenia. ktoś wie jak go wyłączyć, żeby instalacja nie zgłupiała? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

w przypadku ręcznego trzeba będzie zmostkować albo odłączyć czujnik, ale wtedy nie będzie sygnalizowało zaciągniętego ręcznego na zegarach, w przypadku siedzenia wystarczy odłączyć kostkę za siedzeniem lub ją zmostkować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukeczl    1

to piszczenie też mnie dobija. ja mam t4.75 prawie rok. 550godzin na zegarze ma. tur stoll fz. co do paliwa przy zwozce słomy ok25 l na 10h pracy załadunek,rozładunek, transport hl+d47, orka na piaskach 4x40, na mocniejszych 3x40 chociaż 1bieg niżej i 4 też by poszły - 10l na 1ha, siew siewnik 4m Mazur 4-5l na 1h, lekkie prace w przediale 2-3l cięższe w 5-6l się zamyka oczywiście na godzinę. do tura za lekki tył jest zgadzam się ale założony mam obciążnik przedni na tył i jest git, nawet w transporcie nie przeszkadza bo zaczep od przyczepy nad nim przechodzi spokojnie, ciągnik bardzo zwrotny jest, mam c360 z turem to w budynkach nh bije go na głowe. na ciężki traktor to tylko do małych gospodarstw, ja mam 30 to troche bide ma na dużego, ale chwilowo nie posiadam większego sprzętu. miałem u1134 miał 95km to uciąg jest porównywalny tylko w nh motor cięzej ma. kabina jak na taki mały traktor to mistrzostwo 2 dorosłe osoby dość wygodnie mają no a halas mozna radiem spokojnie zagłuszyć:). jakby coś to mogę jescze pomóc     ogolnie polecam bardzo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaro00    1

Witam! Mam problem z hamulcami w NH t4.75  power star,rok 2013,  zaczęło się od zapowietrzenia hamulców, parę ruchów pedału i wracały hamulce  ,a teraz pedał wpada całkowicie ,nie hamuje, !płyn hamulcowy raczej jest około połowy zbiorniczka,! Nigdzie nie  ma wycieków ,jedyny hamulec w tej chwili do ręczny! Nie wiem od czego zacząć , nie wiem gdzie są odpowietrzniki, zlokalizowanej cylinderki.

Jeśli ktoś miał z czyms taki do czynienie proszę o poradę. Z GÓRY BARDZO DZIEKUJE!I

Obecnie po kilkunasto razowym naciskani pedału ,pedał nadal wpada do końca.

Edytowano przez Jaro00
Informacje dodatkowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj