Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krzychu121    793
52 minuty temu, Pigmei napisał:

Ktoś tu zrobił jakieś czary mary a sam włącznik nie jest oryginalny :P

Takiego zakupiłem. 600 godzin zrobione i poza głupotami typu nie łączący przewód wszystko hula. Krajowy. 

 

48 minut temu, Pigmei napisał:

Ogólnie te korniki mimo  wielkiego podobieństwa różnią się od  MXów, nie tylko silnikowo.

 

Czym się jeszcze różnią ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1295

Kabinę już miały amortyzowaną, w skrzyni trochę zmian /łożyska wałki/ no i część z korników 50 km/h rozwijało, przedni amortyzowany most  ma inny / różnice drobne, ale jednak/ . Co więcej to już nie pamiętam bo jak kupowałem  swój ciągnik to wybór padł na starszego mxa i  tematu Mckormików  już nie zgłębiałem.

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu121    793

Nie wiedziałem o tym. Szukałem czegoś koło 150 km i wybór padł na tego bo był dość blisko, kupiony od rolnika, w Polsce od nowości. Opony oryginał jak i wizualnie też w dość dobrym stanie. Więc nie zagłębiałem się w to czy są jakieś różnice poza silnikiem 

Edytowano przez krzychu121

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzychu121 napisał:

20 godzin temu, paktofonikas1987 napisał:

Gdzie masz te kontrolkę?

Dziś kontrolka paliła się z 10 sekund. Ciągnik nie odpalany dwa tygodnie. Przez dwa dni było po -17 a tak to koło -10-12 i praktycznie od strzała zagadał 

IMG_20211229_082920.jpg

U mnie miga ta kontrolka. A raczej żarówka bo plastiku z symbolem świecy brakuje.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

Amortyzacja nie była w każdym. Raczej w modelach od 2004r. Rozwiązanie bardzo fajne z awaryjnym hydroakumulatorem(trzeba wymienić odrazu po kupnie ciągnika). Amortyzacja naprawde dobrze działa. MTX oraz MC skrzynie miały praktycznie identyczną zmiany dotyczą przystawki przedniego napędu. Więcej raczej zmian niema. Dopiero XTX miał skrzynie pozwalającą rozwinąć 50km/h, przy czym bardzo mało egzemplarzy jest odblokowanych. W większości jest 43 przy 1840obr/min. Przy czym XTX miał mocno zmodernizowaną skrzynię. Duże modele miały obudowe troszeczke zmodernizowaną względem tej z MX150/170, natomiast mniejsze te nowsze (T3) miały wogóle nową od nowa zaprojektowaną obudowę i tylny most. W środku podstawową różnicą są dwa dodatkowe kosze podwajające ilość połówek. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    67

Czy ktos przerabiał temat amortyzacji kabiny w mx? Jest to wykonalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu121    793

@Rowan te podgrzewanie świec u mnie to faktycznie ,,robota Janusza'' czy wychodziły tak oryginalnie ?

Piszesz o amortyzacji kabiny z tym hydroakumulatorem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

Tak o amortyzacji kabiny piszę.

Z tego co pamiętam chyba powinna świecić w czasie grzania. Ale szczerze, to swojego osobistego MTXa BP bez Common Raila nie miałem, a te ktore naprawialismy nie były odpalane na większym mrozie.

Tak swoją drogą, to XTX na BP ma elektryczną nagrzewnice w dolocie przy samej głowicy. Niema świec żarowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1295

Powinien sam  sprawdzić co rzeczywiście ma i było by jasne,  Szukając po częściach to do mtx są stosowane  oba rozwiązania .  Tak szukając na szybko znalazłem filmik Korbanka gdzie w MTX 170 jest z  płomieniowa i włącznik  w kabinie jak w starych MX.

 

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    67

Jeszcze jedno pytanko mam, kosz od blokady dyfra jest zaraz za plecakiem z tylu czy trzeba rozpołowić ciągnik tak jak do naprawy sprzęgieł reversu? Tzn rozpolowić miedzy skrzynia biegów a tylnym mostem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1295

By uniknąć niejasności, pytasz o kosz od włączania przedniego napędu czy blokady tylnego mostu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    67

Kosz blokady tylnego mostu. On chyba jest od strony prawego koła.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1295

On jest schowany w dyfrze, aby tam się dostać trzeba go wyjąć. Po co tam chcesz zaglądać, tych tarczek nie zajedziesz.

dyf.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    67

Mam ciśnienie na koszu 19bar a mimo to blokada nie dziala. W ciężkich warunkach latem orałem i straciłem blokadę. Wydaje mi sie ze albo tarczki albo zębatka od blokady poszła.

Zdemontuje jeszcze miskę olejowa pod skrzynia i poszukam opiłków.

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1295

Sprawdziłeś  cewkę zawór elektromagnetyczny od blokady  czy w ogóle działają?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    67

Skoro jest ciśnienie to musza dzialac. Tak sprawdzałem.

Podczas pracy nagle blokada pościła i sie zakopałem.

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1295

Sprawdź kilka razy bo zabawy z rozbiórką jest sporo.

Uszkodzenia zębatki bym sie nie spodziewał, u mnie po grubej awarii  ta zębatka była w stanie nietkniętym, to ta na dole foty z wieloklinem na zewnątrz.

 

S5000035.jpg

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    67

Jakies objawy miałeś?

Musze rozebrać bo jak taki syf sie zrobil w środku to moze narobic bałaganu.

 

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1295

 Tu akurat przetarło krzyżak czy tam osie na których są osadzone satelity i objaw był prosty- tylny most nie ciągnął, no  bo jak.

Aby się do krzyżaka dostać musiałem wyjąć cały dyfer, odkręcić pokrywę boczną /widoczna 2 foty wyżej/ , wyjąć tarczki oraz przekładki blokady i już miałem dostęp do satelit. To tak w skrócie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    67

W serwisówce znalazłem że trzeba ściągnąć obie zwolnice wymontować hamulce i tyłem po zdjęciu plecaka wyjdzie dyfer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

Ten z filmiku to Perkins 1006-60, on ma świece płomieniową.

Naprosciej do wyjęcia dyfra wyjechać całą d*pą spod kabiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu121 napisał:

U mnie się święci ta sprężynka . Im większy mróz tym dłużej. Też masz mccormika mtxa?

Tam, 150


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymekb    0

Panowie stawiam litr dobrej gorzały dla tego kto powie mi jak przerobić skrzynie  50 na godz. Co prawda mam. Mccornika mtx . Ale to podobno to samo co case mx poza silnikiem, jest na YouTube kilka filmików    gdzie czarny mx pędzi ponad 50 ,w komentarzach piszą że są pozmieniane tryby , tylko  które  ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj