Polecane posty

Rafik    15

U mnie w MX100c jak wiskoza za lekko chodziła to uzupełniłem olej wiskozowy i już ze 4 lata jest ok. Potem we wszystkich gratach z wiskozami tak robiłem i było dobrze. Można kupić w dziale modelarskim na alle.... Są różne lepkości bo modelarze leją to do dyfrów, ale do wiskozy te rzadsze zdają egzamin. Butelka 50 gram wystarczy na kilka sztuk

Edytowano przez Rafik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    478
2 godziny temu, Ed2000 napisał:

Nic wymiana wisko nie da w upały i na dodatek jazda z klimatyzacją dalej pójdzie za połowę wskazówka. Wystarczy otworzyć maskę i już nie idzie za połowę dla mnie to za mały przepływ powietrza jest pod maską. Jak na czerwone nie wchodzi I wody nie gotuję to nie ma co się zbytnio przejmować.

Jak otworzysz maske to nic nie widać, trochę głupio tak jeździć z  maską otwartą.

Od 10 lat nie mam dołów na masce i niby grzeje się, ale wskazówka dochodziła z 3-4 mmm  przed czerwonym i tak stała, według mnie za mocno sie grzał, po założeniu drugiego zegara okazało się że na połowię mam 75 stopni a te 3-4 mm przed czerwonym jest ponad  90 stopni, więc jest dobrze. 

Ale tylko w ciężkich robotach wskazówka podchodziła pod czerwone. 

Ale jak mi visko padło to  przewierciłem te stare i wtedy żadnego problemu  z grzaniem. zawsze  wskazówka na połowie. 

Ja mam 150 z interculerem wodnym. 

Jak padło visko po 3 latach i wskazówka doszła do czerwonego to złapał tłok, silnik zdechł  i silnik do remontu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    68

Mozesz napisac jak zamontowales drugi zegar i gdzie wpiąłeś drugi czujnik?

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bolek96    6
Dnia 11.12.2021 o 17:38, tomek73 napisał:

Też walczyłem z  grzaniem i tak ma być. Drugi wskaźnik założony i pokazuje 94 stopnie, z  3-4 mm przed czerwonym.  Ten co ma 103 to temp oleju. 

Ale jak coś  to wymień Visko ale nie te za 500 tylko serwis na 1500, dopiero one dało mi efekt. Te za 500 miałem 3 sztuki i oddałem, jedno za 600 z  serwisu i też pojechało  z  powrotem, dopiero jak oryginał z a 1500 przywieźli to temperatura spadła. Więcej jak 4 lata visko nie wytrzyma. Teraz założę zablokowane jak bedę zmieniał bo widzę ze znowu zaczyna sie grzać. 

Żadnych innych problemów nie szukaj. 

Co do chłodniczki przy remoncie silnika wymieniłem, mechanik co silnik robił  założył Chińczyka za 500 zł. Ale nie podobał mu się, jakiś porysowana była.  Niestety silnik padł po 3 godzinach, stopiło tłok i zdecydowałem sie na oryginał z Cumins Polska. Tłoki przywieźli i nową chłodniczkę też zamówiłem  za 1500. 

Jakie było nasze ździwienie  jak na chłodnicy dużymi napisami pisało MADE IN CHINA. Tak samo jak na starej tylko za 500. 

Podobnie było z  tłokami za oryginał Cumins Polska zapałciłem 1480 i 2 były inne to  potem znalazłem po 480 oryginał,  a zamiennik za  380 i był założony i stopiło jeden z 3 zatarło,  niestety prawdopodobnie pierścieniami poszedł olej. 

To ceny z 2020  marzec. 

A jak mam Visko załączone cały czas i nie dogrzewa można powiedzieć cągnika to coś szkodzi ? temp. w orce zawsze mam w połowie żółtego 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

Wymień najpierw czujnik, bo często jak tak wskazuje temperature to czujnik uwalony. Możesz wykręcić i wsadzić do wrzątku, będziesz wiedział więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    478

Zegar kupiony na Allegro na początku czujnik wkręcony był w Interculer, w odpowietrzenie,  a potem pod w głowicę albo pod głowicę w blok, tam są korki 1/2 cala pod kolektorem ssącym. Ale teraz nie mam juz tego zegaru, nie potrzeba bo oryginał dobrze działa.

Mam tylko ciśnienie doładowania,

ciśnienie powietrza bo mi szwankowało, ale już naprawione, i

ciśnienie oleju w silniku, ale raczej odłącze bo jest na ciepłym max 3 bary. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    68

Jutro sprawdze czujnik we wrzątku.

Co do wiskozy to mam zamontowana od 5 lat chinska. Zamontuje stara ktora mam zaspawana.

Czujnik koszt okolo 150zl nie jest drogo wiec warto sprobowac.

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ed2000    4

Ja miałem dwa nowe czujniki jeden pokazywał z mało wartość a drugi pokazuję za połowę już pisałem o tym temacie kilka stron wcześniej i dałem sobie z tym siana bo mierząc silnik termometrem na podczerwień więcej jak 80 mi nie pokazało a wskazówka jest pomiędzy połowę a czerwone pole. Dodatkowo mam dwa temomerty z sonda takie po 10zl jednen na skrzyni drugi na silniku w upalne dni max na skrzyni 50 a na silniku 75  i jak widać każdy termometr pokazuję inną wartość o parę stopni 

20210913_155554.thumb.jpg.14325b75fca91e6ceda58ea0018d340b.jpg

Edytowano przez Ed2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miał ktoś problem ze wszystkie światła działają oprócz tych pod kierunkowskazami z przodu? Nie dochodzi tam prąd z żadnego z włączników.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

One są włączane na pierwszej pozycji przełącznika tego trzypozycyjnego świateł roboczych. Jest jeden bezpiecznik od tylu i przodu, na drugim są góra tył i przód. Trzeba zacząć śledzić od bezpieczników i przełącznika. Jeśli tam jest, to idzie wiązka podłogą do słupka lewego środkowego i później przednimi słupkami schodzi w dół. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    245

Wymieniłem tłumik drgań na Luk i problem z  wyciem przy puszczaniu sprzęgła zniknął podobnie skrzynia nie terkocze na niskich obrotach na biegu jałowym, tylko mam wrażenie jakby silnik wpadał w większe wibracje takie na wysokiej częstotliwości. Może tak być pow wymianie tego tłumika i roztoczeniu koła zamachowego? Może to trzeba wyważyć jeszcze? Wcześniej też było czuć drgania, ale chyba mniejsze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    7

Wszystko po sprawdzalem u siebie i dalej nie moge dojść czemu prad nie dochodzi tylko do przodu, z tylu na blotnikach lampa swieci. Wychidzi na to ze jak fabrycznie nie bylo tam lamp to jest prąd odcięty.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    20
2 godziny temu, Dastan napisał:

Wymieniłem tłumik drgań na Luk i problem z  wyciem przy puszczaniu sprzęgła zniknął podobnie skrzynia nie terkocze na niskich obrotach na biegu jałowym, tylko mam wrażenie jakby silnik wpadał w większe wibracje takie na wysokiej częstotliwości. Może tak być pow wymianie tego tłumika i roztoczeniu koła zamachowego? Może to trzeba wyważyć jeszcze? Wcześniej też było czuć drgania, ale chyba mniejsze. 

Witam-musowo roztaczać to koło ? nie idzie kupić orginalnego tłumika drgań.O co z tym chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan napisał:

Nie chcę strzelić glupoty, ale o ile dobrze pamiętam, to od 1kOhma do 300Ohmów. Możesz mieć też problem z potencjometrem w kabinie. Jeśli wartości krańcowych nie będzie widział, to też nie przejdzje kalibracji. Ale dojdzie Ci do góry i ciśnie cały czas pompa, a procedura nie przechodzi dalej? Ja tylko radzę 😉 Nikogo nie zmuszam, ale aku kosztuje 200zł, a pompa ponad 2tyś.

Zastanawialem czy u siebie nie wymienić hydroakumulatora przy hamulcach jak robiłem pozostale. Niepotrzebnie się zastanawiałem bo pompkę szlag trafił chyba bo zaczęła cieknąć i to dość mocno, jakie ciśnienie ma być w tym akumulatorze?


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

Hydroakumulator czy pompe? 
Pompe odkrecasz nakretkami nad pedałami hamulca, troche niewdzięczne są dwie nakrętki od góry. Odpinasz popychacze od pedałów hamulca i pompa wychodzi do przodu. Najpierw poodkręcaj rurki. A hydroakumulator jeśli jest, to jest nad samą pompą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    245

A swoją drogą gdzie przykręcacie ten akumulator jest tam jakieś przyłącze ? U mnie niczego takiego nie ma, w katalogu części też nic nie widać aby go tam fabrycznie montowali. Jakiej pojemności powinien być?

 

2 godziny temu, poderwa napisał:

Witam-musowo roztaczać to koło ? nie idzie kupić orginalnego tłumika drgań.O co z tym chodzi.

Oryginalnego już nie kupisz, chyba że używka. Ten nowy jest na zasadzie dwumasy i powinien dużo lepiej absorbować drgania, ale trzeba podtoczyć koło, żeby się zmieścił. Co ciekawe ten mój stary na pierwszy rzut oka wygląda dobrze, sprężyny całe brak luzów, ale skrzynia warkotała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    7

Panowie co moze byc przyczyna ze nie zawsze dziala blokoda rewersu na 4 biegu a co za tym idzie nie dziala przycisk miekkiego przerzucania cwiartek????


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

Przy dźwigni jest czujnik/włącznik. Aczkolwiek przy niskiej temp też działać nie będzie.

Nr 25.

F07E8633-7359-4F7B-96D5-15710BD13F7F.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    68

Panowie, latem pękł mi przewod zasilający paliwa do świecy plomieniowej i zamontowałem zwykły waz bez dławika, jakie zadanie ma ten dławik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj