Polecane posty

Ziel    67

A nie masz zaczepu hitch ktory ci trzyma podnosnik? Chodzi o to ze z tylu na pretach jest regulacja i moze masz za mocno skrecone?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matnik    0
17 godzin temu, Ziel napisał:

A nie masz zaczepu hitch ktory ci trzyma podnosnik? Chodzi o to ze z tylu na pretach jest regulacja i moze masz za mocno skrecone?

Niemam hitch-a 

Kable mają ciągłość, jeśli który kolwiek by nie łączył byłby błąd H 

Opanowałem sytuację. W serwisowce pomiar między kablem a b od potencjometru położenia ramion jest napisane że podczas podnoszenia ramion omhy maja stale maleć, a ma być odwrotnie ohmy mają rosnąć przy podnoszeniu. pozamienialem kable we wtyczce i ukończyłem kalibracje pomyślnie. Plus skalibrowalem na jednym sworzniu. Kalibracje robiłem żeby nie skłamać z 40 razy już cała sekwencje pamiętam na pamięć i kalibruje w 5 minut :D(jakbym kupił nowy potencjometr pewnie nie było by tyle szumu bo ten używany przysłali z urwana wtyczka)

Edytowano przez Matnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matnik    0

Idąc dalej miałem jeszcze błąd 21 i 67 . Na szybko sprawdziłem tylko czujnik prędkości wom -dobry. Zrobiłem kalibracje wom/obroty usunolem błędy i już niemam bledow a trójkat nadal błyska na desce. Czy to może być spowodowane brakiem cewki od blokady lub brakiem czujnika prędkości jazdy ? Bo nie wiem czy dalej grzebać/szukać czy kupować i czekać na czujnik i cewkę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rowan    113

Brak cewki od blokady nie bedzie meugał trójkata, czujnik prędkości też. Najczęściej ręczny najczęściej. A jeździ ten ciągnik wogóle? Powiedz ile Ty za niego zapłaciłeś skoro miał tyle usterek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu121    836

Albo jak masz pneumatykę i nie nabije odpowiedniego ciśnienia to  mruga. U mnie przynajmniej tak jest 

Edytowano przez krzychu121

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

O widzisz. Masz racje, zapomniałem o tym bo bardzo rzadko mam do czynienia z tymi traktorami z pneumatyką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychu121    836

@Rowan mam takie pytanie. Czy jeśli chce naładować akumulatory w ciągniku to muszę je rozpinac i ładować każdy osobno ? Akumulatory są 12 v . Prostownik mam zwykły na 12 v . Coś mi się kojarzy że jeśli są dwa akumulatory po 12 v to prostownik musi być wtedy 24v . Dobrze myślę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    318

Zależy jak są połączone.. MX to nie to samo co Bizon, gdzie masz instalacje na 24v..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

Tu akumulatory są połączone równolegle, czyli na 12V, ale większy prąd. Jak połączysz szeregowo [+,-,+,-], to zrobisz 24v. Normalnym prostownikiem ładuj.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    67

Panowie, latem mialem problem z grzaniem sie ciagnika w orce.

Czy jest mozliwosc ze wymiennik ciepla oleju silnikowego z plynem chlodniczym nie dziala prawidlowo? Cos sie moze tam wogole zepsuć?

Z poczatku myslalem ze moze wtryski leja ale w zime odpala od strzala a z komina nie leci dym.

Case mx 135

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    26

problem z grzaniem to znaczy do jakiego poziomu siegała wskazówka?


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    67

Do czerwonego. Na poprzeczniaku wystarczylo 3-4min na biegu jalowym odczekac i spadalo ponizej polowy zielonej kreski. Termostat wymienilem pompe wody tez.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    477

Też walczyłem z  grzaniem i tak ma być. Drugi wskaźnik założony i pokazuje 94 stopnie, z  3-4 mm przed czerwonym.  Ten co ma 103 to temp oleju. 

Ale jak coś  to wymień Visko ale nie te za 500 tylko serwis na 1500, dopiero one dało mi efekt. Te za 500 miałem 3 sztuki i oddałem, jedno za 600 z  serwisu i też pojechało  z  powrotem, dopiero jak oryginał z a 1500 przywieźli to temperatura spadła. Więcej jak 4 lata visko nie wytrzyma. Teraz założę zablokowane jak bedę zmieniał bo widzę ze znowu zaczyna sie grzać. 

Żadnych innych problemów nie szukaj. 

Co do chłodniczki przy remoncie silnika wymieniłem, mechanik co silnik robił  założył Chińczyka za 500 zł. Ale nie podobał mu się, jakiś porysowana była.  Niestety silnik padł po 3 godzinach, stopiło tłok i zdecydowałem sie na oryginał z Cumins Polska. Tłoki przywieźli i nową chłodniczkę też zamówiłem  za 1500. 

Jakie było nasze ździwienie  jak na chłodnicy dużymi napisami pisało MADE IN CHINA. Tak samo jak na starej tylko za 500. 

Podobnie było z  tłokami za oryginał Cumins Polska zapałciłem 1480 i 2 były inne to  potem znalazłem po 480 oryginał,  a zamiennik za  380 i był założony i stopiło jeden z 3 zatarło,  niestety prawdopodobnie pierścieniami poszedł olej. 

To ceny z 2020  marzec. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    26

U mnie w orce z 4 skibową obrotówka tempearatura siega troche ponad połowę na wskaźniku, przynajmniej przy tegorocznej pogodzie tak było


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    245

U mnie też ciężko go zagrzać, ale Visko mam zblokowane, te za 500 też miałem i szkoda kasy lepiej zblokować. 

@tomek73 z tą naprawą to masakra u Ciebie, nie wiem czy widziałeś na YT Łukasza Kłosowskiego on sam naprawiał silnik Cumminsa co prawda z Magnuma, ale używał praktycznie same zamienniki bodaj KMP , chyba tylko pierścienie dał oryginały. Może u Ciebie źle zostały założone lub niewłaściwe. A ten Cummins Polska to tylko z nazwy tak, że takie akcje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    477

Też miałem KMP tłoki z pierścieniami, Tłoki są ok bo inne zakłady montują je i nie było problemu, ale nie  w Cuminsie  w  perkinsach idą, nawet ten co mi robił do perkinsa założył i zero problemu, a  nie montował ich wcześniej nigdy. 

Po prostu podejrzewamy pierścienie. Były rzeczoznawcy i nic nie znaleźli. 

Dopiero potem skojarzyłem że miałem ochlapaną tylną oponę olejem, a  nie wiedziałem z kąt ten olej,  to skojarzyliśmy fakty, bo w po 3 godzinach w silniku brakowało 3 litry oleju i odmą walił na oponę. 

Cunims Polska  ma  3 odziały w kraju i blisko mnie bo w Lubiniu przy KGHM  Miedź. Tam mają biznes, niby wszystko do Austri  wysyłają silniki na remont, a okazało sie że cześć w Legnicy robią. I bardzo nie polecali  dawać tłoków nad wymiarowych. Kazali nominały i tuleje wstawiać. 

Głowicę kompletną  mam nową z  KMP i nic sie nie dzieję kosztowała 3600 o 2400 mniej niż do Ursusa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    67

Od 2 lat orze akpilem km180 na glebie teoretycznie lekkiej ale organicznej murszowatej która daje masakryczne opory jak na ciężkiej glinie. Wcześniej nie miałem problemów z grzaniem. 5 lat temu była zakładana nowa wiskoza oczywiście za 500zł chińska, ale mam gdzieś w warsztacie starą zaspawaną i taką założę.

Chłodnice demontowałem i czyściłem w środku jak i z zewnątrz ale to nie pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    67

On ma duże chłodnice ale minusem jest tu chłodzenie oleju silnikowego płynem chłodniczym, olej osiąga ponad 100 stopni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1311

Jak macie problem z chłodzeniem w 135 to co by się działo jakby tak dorzucić intercooler wodny jak jest w 150 i 170? Silniki w nich są w zasadzie takie same jak i chłodnice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    67

Według mnie nie powinno tak być, trzeba poszukać rozwiązania.. Wymienię wiskoze i na wiosne zobacze czy bedzie poprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ed2000    4

Nic wymiana wisko nie da w upały i na dodatek jazda z klimatyzacją dalej pójdzie za połowę wskazówka. Wystarczy otworzyć maskę i już nie idzie za połowę dla mnie to za mały przepływ powietrza jest pod maską. Jak na czerwone nie wchodzi I wody nie gotuję to nie ma co się zbytnio przejmować.

Edytowano przez Ed2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    67
1 godzinę temu, Ed2000 napisał:

Nic wymiana wisko nie da w upały i na dodatek jazda z klimatyzacją dalej pójdzie za połowę wskazówka. Wystarczy otworzyć maskę i już nie idzie za połowę dla mnie to za mały przepływ powietrza jest pod maską. Jak na czerwone nie wchodzi I wody nie gotuję to nie ma co się zbytnio przejmować.

Cos masz nie tak z ciagnikie mskoro tak uwazasz. Znam wlasciciela co ma 2 mx robia na prawde ciezko i niema problemu z przegrzewaniem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj