Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Dastan    245

Sprawdziłem u sąsiada te wtryski, lać nie leją, otwierają się przy 200, ogólnie jednakowo wszystkie pracują.  Zostawiać oryginały czy jednak warto już dać do wymiany po takim przebiegu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dastan    245

Heh, a kto to może wiedzieć, na liczniku 11tys jest, ale realnie pewnie ze 20tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    245

Widziałem ciągniki po 30tys bez remontu, do 10tys liczy normalnie, potem dodaje przed stanem pół jedynki , potem drugie pół z tego co wiem, ale i tak nie masz gwarancji, że ktoś go nie przekręcił.  Ogólnie nic mu tam nie delega, siłe ma jak trzeba, oleju nie chleje. Pękło kilka śrub od kolektora to zajrzałem przy okazji na wtryski, a dam do sprawdzenia i ewentualnej wymiany, bo samemu to ciezko stwierdzić, a i za wymianę i regulacje też nie chcę sie sam brać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ed2000    4

Panowie zamiast akumlatora gazowego(membrama) od powreshift jak by założył tłokowy co myślicie.

Edytowano przez Ed2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

A po co? Membranowy 150zł kosztuje, nawet wyieniając raz na trzy lata to żaden koszt. A generalnie te uzupełniane rzadko padają. Tylko kontrola co dwa lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    245

Zna ktoś sprawdzony zakład gdzie by można wysłać wtryskiwacze do wymiany i regulacji? W okolicy u mnie to cienizna z tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    7

Panowiem hydroakumulator powerschift co jaki czas trzeba wymieniac, sa jakies oznaki uszkodzenia, zuzycia???? Czy poprostu wymienic ga na pałe??? Ciagnik ma ponad 6 tys godz.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

Te fabryczne przy 3-4tyś się często uszkadzają. Wymiana tego oraz przy pompie hamulcowej może tylko na dobre wyjsc. Pompa jak pęknie to 2tys nie starcza, a od powershiftu jak jest dobry to tarczek tak nie zrywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ed2000    4

Mx ma przy pompie hamulcowej hydroakumulator bo Ja mam tylko przy powershift hydroakumlator w mx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

To dołóż przy pompie hamulcowej. Były wersje McCormicka i Case MX również, które przy pompie hamulcowej nie miały hydroakumulatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    245

Ja też nie mam, ciągnik ma ponad 20 lat i jest sens teraz go tam dokładać? Jakby miało rozwalić pompkę to już by się to stało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    478

U mnie też nie mam a ciągnik 2001 rok. 150 MX.

Ale widziałem też w  starszych akumulatory  z tyłu, jakby na tuzie   z elektrozaworami. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matnik    0

Panowie dalej walczę ze swoim mx niemoge dojść do ładu z podnośnikiem. niemoge dokończyć kalibracji. Byłby ktoś na tyle dobry żeby zmierzyć mi opór u siebie na potencjometrze wysokości ramion podnośnika na czerwonym i niebieskim (lub zielonym) kablu przy ramionach podniesionych full i opuszczonych? W serwisowce niema zakresu tyle że maja ohmy równomiernie spadać przy podnoszeniu ramion. U mnie podnośnik nie może się zatrzymać i pompuje muszę przerwać kalibracje a to już drugi potencjometr. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    245

Drugi potencjometr i to samo? Raczej szukałbym innej przyczyny, może nie dochodzi sygnał z tych potencjometrów, sprawdź czy wszystkie przewody mają ciągłość.

Jakieś błędy wywala?

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

Nie chcę strzelić glupoty, ale o ile dobrze pamiętam, to od 1kOhma do 300Ohmów.

Możesz mieć też problem z potencjometrem w kabinie. Jeśli wartości krańcowych nie będzie widział, to też nie przejdzje kalibracji. Ale dojdzie Ci do góry i ciśnie cały czas pompa, a procedura nie przechodzi dalej?

Ja tylko radzę 😉 Nikogo nie zmuszam, ale aku kosztuje 200zł, a pompa ponad 2tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matnik    0
44 minuty temu, Rowan napisał:

Nie chcę strzelić glupoty, ale o ile dobrze pamiętam, to od 1kOhma do 300Ohmów.

Możesz mieć też problem z potencjometrem w kabinie. Jeśli wartości krańcowych nie będzie widział, to też nie przejdzje kalibracji. Ale dojdzie Ci do góry i ciśnie cały czas pompa, a procedura nie przechodzi dalej?

Ja tylko radzę 😉 Nikogo nie zmuszam, ale aku kosztuje 200zł, a pompa ponad 2tyś.

Dokladnie tak. Dojdzie do góry i cały czas ciśnie, procedura nie przechodzi dalej. Nawet jak go kilkanaście sekund nie przerwałem cały czas dźwiga. Próbowałem podkładać coś po ten potencjometr żeby miał inne wartości ale nic. Ten w kabinie wydaje się dobry. Według serwisowki między a-c ma mieć 990-1100 Ohm u mnie 992ohm . Między a-b stale spadają przy 0 ma 980 ohm,a full przy 10 ma 193ohm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    113

A jesteś pewien, że wogóle potencjometr działa? W sensie chodzi mi o mechaniczne polaczenie z podnośnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matnik    0
25 minut temu, Rowan napisał:

A jesteś pewien, że wogóle potencjometr działa? W sensie chodzi mi o mechaniczne polaczenie z podnośnikiem?

Tak sprawdziłem też to. Patrzyłem na cały zakres pracy bo odchylilem go żeby też sprawdzić czy się nie zatrzymie jak mu przez to zmienilem zakres 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj