Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lebek5    23
2 godziny temu, mqdla napisał:

u mnie świeci cały czas i raczej to tak ma byc

No właśnie u mnie tez, to może tak ma być. Kolego czym masz zlana chłodnice?

Edytowano przez lebek5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lebek5    23
2 minuty temu, Rowan napisał:

Płynem... Każdy płyn będzie dobry, byle był czysty i nie zamarzł zimą...

No właśnie nie takie proste...

Jak dzis zamawiałem części do case to zapytałem o płyn to oni  polecają mi  dodatek shela  mieszany z woda

Po drugie zależy jaki był płyn bo podobno czerwony nie lubi się mieszać z innymi a nigdy nie spuścisz do zera 

zielony podobno jest ostry o żrący 

A dodatek shela jest niebieski a jak się zmiesza z woda to jest lekko żółty i bądź tu mądry ...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rowan    53

Pomyśl przez pryzmat 20 lat, czy ktoś się przez ten czas spu**czał nad tym jaki ma wlać do niego płyn do chłodnicy... 😉 Myśle, że są o wiele poważniejsze problemy i dylematy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lebek5    23
13 minut temu, Rowan napisał:

Pomyśl przez pryzmat 20 lat, czy ktoś się przez ten czas spu**czał nad tym jaki ma wlać do niego płyn do chłodnicy... 😉 Myśle, że są o wiele poważniejsze problemy i dylematy...

No właśnie nikt nie myślał ze by tam zaglądnąć ...

przedni most 2 litry oleju zamiast 7 

w zwolnicach czarny olej jak smoła od nowości nie wymieniany 

A jak już kupiłem ciągnik to robię to dla siebie i ma być jak książka pisze 

Edytowano przez lebek5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 30.10.2019 o 18:47, mqdla napisał:

u mnie świeci cały czas i raczej to tak ma byc

U mnie też podświetla cały czas.Tylko nie wskazuje obrotów silnika.Dodam że alternator jest sprawny,bo podmieniałem całe wskażniki z drugiego case,i jest OK.Co może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
52 minuty temu, Rowan napisał:

Na liczniku z innego ciągnika obroty pokazuje normalnie?

Właśnie pokazuje normalnie .Czy by te przyciski coś szfankowały?Po za tym elektronik rozbierał ,i nic się ne dopatrzał-do przycisków nie zaglądał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mqdla    1

A jak przełączysz na obroty wom to pokazuje? A prędkościomierz działa dobrze? Myślę ze gdzieś nie ma styku na pinach może. Spróbuj ich jakim kontaktem prysnąć. Może wyciągałeś wyświetlacz np przy wymianie żarówek podświetlenia  i teraz coś nie łączy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, mqdla napisał:

A jak przełączysz na obroty wom to pokazuje? A prędkościomierz działa dobrze? Myślę ze gdzieś nie ma styku na pinach może. Spróbuj ich jakim kontaktem prysnąć. Może wyciągałeś wyświetlacz np przy wymianie żarówek podświetlenia  i teraz coś nie łączy.

Prędkościomierz działa,na wom też nic nie reaguje,wyświetla zero.Wcześniej nikt nie grzebał/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolek96    5
Dnia 30.10.2019 o 21:47, lebek5 napisał:

 

jakie zastosowałeś dokladnie żarówki bo tez kiedys patrzylem tam ale nie wiedzialem jakie zarowki i tak jezdze 2 lata a chetnie bym sobie to zrobil

2 sprawa w case mx135 zauwazylem  ze podczas wywalanie przyczepy 12t uniósł na wysokośc 3/4 wywrotu i koniec, po szarpnieciach troche sie oderwalo tonazu i podniósł do końca. Rok temu mialem ten sam przypdaek przyczepa 16t i tylko 1/2 podniosl i dalej nic słychać jakby jeczenie pompy, dodam olej w normie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    53

Sprawdź ciśnienie maksymalne. Możliwe, że potrzeba regulacja kompensatora. Są tam dwie śruby, jedna od ciśnienia max i druga od ciśnienia LS przy jakim załącza pompe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    367

Pierwsze pytanie co było na tych przyczepach i ile naładowane. 

Ja też tak mialem , na HL 8011 z 14-15 ton ziemi i kamienia to zawsze stał drugi ciagnik z turem i pomagał podnosić. Po prostu siłowniki w przyczepie za małe. 

Z zbożem nie ma żadnego problemu, bo po otwarciu burty połowa spada. 

W Casie  mam 210 bar w oryginale, a w NH 180 bar i tu już mam nie raz problemy, nawet niekiedy wałów  Tytanów nie chcę podnieść, a kiedyś myślałem że coś sie popsuło bo agragatu Ostoja. [Lemkena} kompaktora nie chciał z ziemi podnieść, po podpięciu Case  problem ustał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolek96    5
15 godzin temu, Rowan napisał:

Sprawdź ciśnienie maksymalne. Możliwe, że potrzeba regulacja kompensatora. Są tam dwie śruby, jedna od ciśnienia max i druga od ciśnienia LS przy jakim załącza pompe.

ciśnienie na wszystkich 205 bar, gdzie szukać tych śrub ?

13 godzin temu, tomek73 napisał:

Pierwsze pytanie co było na tych przyczepach i ile naładowane. 

Ja też tak mialem , na HL 8011 z 14-15 ton ziemi i kamienia to zawsze stał drugi ciagnik z turem i pomagał podnosić. Po prostu siłowniki w przyczepie za małe. 

Z zbożem nie ma żadnego problemu, bo po otwarciu burty połowa spada. 

W Casie  mam 210 bar w oryginale, a w NH 180 bar i tu już mam nie raz problemy, nawet niekiedy wałów  Tytanów nie chcę podnieść, a kiedyś myślałem że coś sie popsuło bo agragatu Ostoja. [Lemkena} kompaktora nie chciał z ziemi podnieść, po podpięciu Case  problem ustał.

na 12tonowej przyczepie mialem 11,5t wyslodkow więc spory zapas byl tak jak na 16t mialem 15t

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    565

 Przyczepa nie ma przypadkiem jakiegoś własnego zaworu odcinającego? Poza tym nie wiem jak u Was, ale u mnie w MXie jak ustawie przepływ oleju pokrętłem gdzieś w okolicy minimum, to potrafi odcinać  przepływ na szybkozłącze, po zmianie na większy problem znika i działa poprawnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    565

 Fakt, mam model 170  gdzie w kabinie jest pokrętło regulacji przepływu oleju na złącza, ale z tego co pamiętam to mniejsze modele też je miały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szron88    11

Tak w mnie w mx110 zawor przepływu na złącza jest na rozdzielaczu przy linkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    17

Przy każdym zlączu hydraulicznym w serii MX są małę pokrętła ( z boku) ktorymi mozna w pewnych granicach ustawic przepływ. W moim przypadku mam prawie na minimum skręcone pierwsze wyjscie ktorego uzywam do obracania pługa. Dzieki temu obraca powoli bez wiekszych szarpniec


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    53

O właśnie, skoro ciśnienie maksymalne jest 200, to może regulatory przeplywu są za bardzo zakręcone, u mnie też tak jest, że jak zmniejsze bardzo przepływ, to odcina zaraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lebek5    23

Ja mam pytanie jak wyregulować hamulce w case cx80, myslałem ze jest odpowietrznik ale nigdzie nie znalazłem ( objaw taki że za pierwszym wciśnięciu słabo hamuje dopiero jak za drugim szybkim naciśnięciem pedału hamuje dobrze) 

a drugie pytanie  czy w tylnim 

moscie olej jest razem ze skrzynia i hydraulika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Lukas85 napisał:

Przy każdym zlączu hydraulicznym w serii MX są małę pokrętła ( z boku) ktorymi mozna w pewnych granicach ustawic przepływ. W moim przypadku mam prawie na minimum skręcone pierwsze wyjscie ktorego uzywam do obracania pługa. Dzieki temu obraca powoli bez wiekszych szarpniec

Można prosić o zdjęcie tych pokręteł ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    62
35 minut temu, lebek5 napisał:

Ja mam pytanie jak wyregulować hamulce w case cx80, myslałem ze jest odpowietrznik ale nigdzie nie znalazłem ( objaw taki że za pierwszym wciśnięciu słabo hamuje dopiero jak za drugim szybkim naciśnięciem pedału hamuje dobrze) 

a drugie pytanie  czy w tylnim 

moscie olej jest razem ze skrzynia i hydraulika?

Tak olej w skrzyni i hydraulice to ten sam, odpowietrzniki hamulców są nad zwolnicami, hamulce korzystają z oleju w skrzyni

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    367

J mam 150 mx to  samo co 170 i mam na rozdzielaczach pokrętła od strony kabiny. Ale przy wysłodkach tez może być to samo z przyczepami, jak siłownik masz 3 tłokowy to wyjdą 2 i stanie, nie ma sily na wypchnięcie 3 tłoczyska, fakt szarpanie pomaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj