Polecane posty

Rowan    50

Najpierw skasuj i spróbuj włączyć wałek. Jeśli nie ruszy albo się wyłączy, to jeszcze raz odczytaj błędy. Możliwe, że włącznik magnetyczny (czyt. grzybek) padł i dlatego musisz trzyamć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba_cesc    2
18 godzin temu, Lukas85 napisał:

Pierwsze pytanie czy wyswietlacz jest sprawny? tj czy po przekreceniu kluczyka zapalaja sie na chwile wszystkie segmenty? Bo jakos nie moge znależć takiego oznaczenia w serwisowce 

Masz rację, po zapaleniu wyświetla się cyfra 0, a pewnie powinna 8 żeby wszystkie elementy podswietlic. I na moim zdjęciu nie widać ale jak stuknąlem w wyświetlacz to świeci się jeszcze segment z lewej strony u góry (czyli tak jakby świeciła się cyfra 5 tylko bez środkowej  poziomej kreski) Wiesz może co z tym zrobic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rowan    50

A ciągnik wogóle jeździ? Bo błąd 51 jest od czujnika w siedzeniu. A błąd 34 to błąd obwodu cewki (zwarcie). Do sprawdzenia sama cewka i okablowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    551

Ciągnik normalnie pracuje, czujnik pod siedzeniem  już za poprzednika został  zmostkowany by  można było rewersu uzywać /najwyraźniej na uszkodzony czujnik pod siedzeniem/,a dopiero po wyciągnięciu mostka można wejść w tryb odczytywania błędów, więc nie wiem czy błędem 51 powinienem się przejmować. Prądu do cewki nie podaje, w wolnym czasie poszukam zwarcia w instalacji. Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    50

Nie poda, jeśli widzi zwarcie w obwodzie. Ale podpinałeś np żarówke 12V żeby zobaczyć czy idzie impuls? Tam niema stałego 12V.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    551

Żarówka nie reaguje tak jak i inna cewka, zapożyczona od półbiegów, testowałem to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    50

To w takim razie trzeba sprawdzić ciągłości i przejścia od sterownika do wtyczki od cewki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    551

już sama myśl  o konieczności rozbrajania prawego kokpitu mnie nie cieszy  ale cóż wyjścia nie ma.

Dla spokoju chyba powinienem już zamawiać nową cewkę i ten wyłącznik wałka bo jak pisałeś nie  działa jak powinien .

Próbowałem też uruchomić wałek podnosząc przycisk i na dłużej wciskając żółty grzybek, ale po 3 sec słychać pisk jakby alarmu gdzieś koło dźwigni biegów pełzających

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    17
6 godzin temu, kuba_cesc napisał:

Masz rację, po zapaleniu wyświetla się cyfra 0, a pewnie powinna 8 żeby wszystkie elementy podswietlic. I na moim zdjęciu nie widać ale jak stuknąlem w wyświetlacz to świeci się jeszcze segment z lewej strony u góry (czyli tak jakby świeciła się cyfra 5 tylko bez środkowej  poziomej kreski) Wiesz może co z tym zrobic?

Moze na początek rozbierz ten panel i zobacz o co chodzi. Skoro stukniecie cos zmienia obstawiałbym jakis zimny lut


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kowal148    1

Witam, może ktoś coś doradzi.. case mx 110 po około godzinie pracy i rozgrzaniu oleju zapala się kontrolka filtra hydraulicznego tak od około 1300 obrotów silnika. Zgaszenie i ponowne podpalenie ciagnika powoduje że kontrolka świeci dopiero od około 1800obr. Olej (fusch) i filtr hydrauliki (oryginal) zmieniany w sierpniu jakieś 200h temu.  Myślałem nad zmianą czujnika tego na obudowie filtra ale zonk, dostępny jest on tylko w zestawie z całą obudową filtra za około 3 tysiące...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    357

Ja bym jeszcze raz zmienił filtr. W serwisie 300 a zamiennik Donaldson 180 zł powiedzieli mi  w sklepie. Numer to p165876

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolek96    4
1 godzinę temu, Kowal148 napisał:

Witam, może ktoś coś doradzi.. case mx 110 po około godzinie pracy i rozgrzaniu oleju zapala się kontrolka filtra hydraulicznego tak od około 1300 obrotów silnika. Zgaszenie i ponowne podpalenie ciagnika powoduje że kontrolka świeci dopiero od około 1800obr. Olej (fusch) i filtr hydrauliki (oryginal) zmieniany w sierpniu jakieś 200h temu.  Myślałem nad zmianą czujnika tego na obudowie filtra ale zonk, dostępny jest on tylko w zestawie z całą obudową filtra za około 3 tysiące...

a czy przy wymianie filtra czyściłeś ten drugi filtr podłużny siatkowany ? chodź raczej do tego nie powinnien mieć on mieć wpływy chyba ze nigdy nie czyszczony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kowal148    1

Ten siatkowy filterek też był oczyszczony. Spróbuje zmienić jeszcze raz filtr i zobaczymy co będzie dalej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    551
Dnia 26.11.2018 o 21:10, Rowan napisał:

To w takim razie trzeba sprawdzić ciągłości i przejścia od sterownika do wtyczki od cewki.

 Przejrzałem kable, niby jest ok, ale po zmianie cewki pojawił się kod 15, uszkodziłem coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    5
Dnia 7.12.2018 o 22:01, Pigmei napisał:

 Przejrzałem kable, niby jest ok, ale po zmianie cewki pojawił się kod 15, uszkodziłem coś?

Jeśli chodzi o wałek to ja ten temat przerabiałem ! 1-podepnij zewnetrzne napięcie z akumulatora pod cewkę -wałek powinien ruszyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    50

Ruszyć, to może i ruszy, ale co to zmieni jeśli normalne sterowanie go nie włącza? Na próbe można podłączyć, ale na dłuższą mete nie powinno się tak robić, bo może zerwac tarczki jak będzie obciążenie, z racji, że nie będzie soft startu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    5
Dnia 17.02.2019 o 22:02, Rowan napisał:

Ruszyć, to może i ruszy, ale co to zmieni jeśli normalne sterowanie go nie włącza? Na próbe można podłączyć, ale na dłuższą mete nie powinno się tak robić, bo może zerwac tarczki jak będzie obciążenie, z racji, że nie będzie soft startu.

Ale spróbuj-,za płynny start wałka właśnie jest odpowiedzialny ten:: k**ewski :zawór.Mnie on doprowadza do rozstroju nerwowego -dzisiaj chodzi,a jutro jak będzie mu się podobać.I chyba wyjdzie kupić ten zawór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    10

Już to kiedyś komuś pisałem. U mnie w takich przypadkach musiałem oczyścić taki otworek o bardzo małej średnicy wewnątrz elektrozaworu. Trzeba go rozkręcić na części drobne i w środku jest wkręcony taki jakby korek na imbus, i w nim jest ten otwór, pod nim sitko i kanał na przelot tłoczka. Zawsze pomagało. No i oczywiście dokładne mycie w benzynce. Przy ostatnim takim czyszczeniu powiększyłem lekko ten otworek bo już 3 razy mi się zapchał. Skutek jest taki, że długo mam z nim spokój, ale po zapaleniu zimnego ciągnika wałek przez parę minut się kręci bez włączania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zipo1    1
16 godzin temu, poderwa napisał:

Ale spróbuj-,za płynny start wałka właśnie jest odpowiedzialny ten:: k**ewski :zawór.Mnie on doprowadza do rozstroju nerwowego -dzisiaj chodzi,a jutro jak będzie mu się podobać.I chyba wyjdzie kupić ten zawór.

Przerabiałem ten temat u siebie i na sto procent Ci pomoge jak coś to pisz priv. ( ja tez na darmo kupiłem nowy zawór). Najbezpieczniej jest wziąć prąd z  cewki blokady tylnego mostu.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    5
21 godzin temu, Rafik napisał:

Już to kiedyś komuś pisałem. U mnie w takich przypadkach musiałem oczyścić taki otworek o bardzo małej średnicy wewnątrz elektrozaworu. Trzeba go rozkręcić na części drobne i w środku jest wkręcony taki jakby korek na imbus, i w nim jest ten otwór, pod nim sitko i kanał na przelot tłoczka. Zawsze pomagało. No i oczywiście dokładne mycie w benzynce. Przy ostatnim takim czyszczeniu powiększyłem lekko ten otworek bo już 3 razy mi się zapchał. Skutek jest taki, że długo mam z nim spokój, ale po zapaleniu zimnego ciągnika wałek przez parę minut się kręci bez włączania.

Ja właśnie tej dyszki nie mogę odkręcić,jest wkręcona na jakiś klej,jutro spróbuję podgrzać palnikiem,bo już te kanty na ampula obrobione.Jak nie wykręce to rozwierce. Jakim wiertłem bezpiecznie powiększyć ten otwór ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafik    10

Ja ten otwór powiększyłem czubeczkiem pilnika iglaka, może z 0,1 max 0,2 mm na oko. Podejrzewam, że jak przewiercisz to będzie za duży, i więcej złego niż dobrego się zrobi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    5
1 minutę temu, Rafik napisał:

Ja ten otwór powiększyłem czubeczkiem pilnika iglaka, może z 0,1 max 0,2 mm na oko. Podejrzewam, że jak przewiercisz to będzie za duży, i więcej złego niż dobrego się zrobi.

Ok ! Dzięki za podpowiedz,spróbuje wykręcić.

Dnia 5.12.2018 o 18:49, Kowal148 napisał:

Witam, może ktoś coś doradzi.. case mx 110 po około godzinie pracy i rozgrzaniu oleju zapala się kontrolka filtra hydraulicznego tak od około 1300 obrotów silnika. Zgaszenie i ponowne podpalenie ciagnika powoduje że kontrolka świeci dopiero od około 1800obr. Olej (fusch) i filtr hydrauliki (oryginal) zmieniany w sierpniu jakieś 200h temu.  Myślałem nad zmianą czujnika tego na obudowie filtra ale zonk, dostępny jest on tylko w zestawie z całą obudową filtra za około 3 tysiące...

I co pan zrobiłeś z tum filtrem,bo u mnie te same objawy.Miesiąc temu wymieniłem olej+ filtr-siatkowy czyszczony i dzisiaj zaświeciła się ta kontrolka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez PolskiRolnik252
      Witam, potrzebuję wyjść power beyond do case 5140, przeszukałem kilkadziesiąt stron i nigdzie nie mogę takowej płytki znaleźć. Orientuje się ktoś gdzie ewentualnie można taką zakupić? 


    • Przez Pawelt12
      Witam czy ktoś wie jak odblokować ehr w ciągniku case cs 150 po przekreceniu kluczyka kontrolka diagnosi raz mignie a potem świeci się cały czas przyciski od podnoszenia ramion na joysticku nie działaja a sam podnośnik działa 
      Pozdrawiam 
    • Przez arkadian12
      Witam
      Na OLX
      https://www.olx.pl/oferta/pompa-wtryskowa-international-ihc-case-steyr-mccromick-CID757-IDscaBz.html#e922f8c6a6;promoted
      znalazłem takie ogłoszenie. Potrzebuje do mojego case 956xl z91r pompę. Akurat mam nowszy model VE i do niej nie ma części zamiennych (głowicy) tylko na specjalne zamówienie w BOSCHu.  Ta z ogłoszenia jest do wcześniejszego numeru seryjnego typ VA. Widzę, że jest sporo osób oglądających czy ktoś już może kupił tą pompę, jak się sprawuje. Czy lepiej szukać używanej. Mojej nie da się zregenerować.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj