Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomek73 napisał:

Pigmej  u mnie nigdy nie było tej dźwigienki i ręczny załączał sie bez problemu, nagle znikł. Podejrzewam problem elektryczny, lub jakiś przekaźnik.

Na pewno nie było dźwigienki  bo po   roku jak go kupiłem znikły mi hamulce na przyczepę, wezwałem serwis, gość przyjechał, wszedł pod niego z telefonem na uchu i laptopem, wyszedł po 2 godzinach i pleumatyka dalej nie działała, potem  poprosiłem znajomego z serwisu NH przyjechał popatrzył przestawił te pokrętło co dochodzi ciągło i wszystko wróciło do normy. Podejrzewam że sam to przestawiłem i nie wiedziałem. 

 Po zgaszeniu silnika przyczepy  same zahamują,  to działa, na recznym nie mam teraz. 

Ja u siebie tez nie mam zadnej dzwigienki, co prawda to mccormick mtx ake konstrukcja podobna. Reczny sterowany jest elektrycznie, podpiety sygnal sterowania pod dzwignie recznego. Przy wylaczeniu zaplonu w pozycje 0 reczny odpuszcza.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Zamiast zakładać pneumatyki to założ siłowniki hydrauliczne w przyczepie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

Zalozylem na probe w jednej przyczepie i nie wiem dlaczego przy delikatnym wcisnieciu hamulca przyczepa z miejsca hamuje tak ze kola staja. Potem założyłem zawor hydrauliczny ktory redukuje cisnienie przed zlaczem hydraulicznym to zaczelo delikatnie zacinać się wspomaganie. Zastanawiam czy ten oryginalny zawor hamulcowy ktory jest w ciagniku nie jest uszkodzony.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Dziwne szczerze powiem. Ja sie nie spotkałem nigdy z taką sytuacją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16
Napisano (edytowany)

Niby manometr pokazuje max150 bar ale tak sie jezdzic nie dalo. Ciagnik jeszcze nie hamowal a kola w przyczepie sie wlekly. Dodatkowo zauważylem, ze nie zawsze odbijaja silowniki hamulcowe w przyczepie.

Edytowano przez Krystian86

Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    116

Zapowietrzony układ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

Ale ktory przyczepa czy ciagnik???

Mam jeszcze ladowarke z hamulcami hydraulicznymi i tak sobie mysle, ze ja podepne i sprawdze.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy dużym obciazeniu slychac trzaski w przednim napedzie. Przy wyłączonym jest cisza, przy skretach po wynianie oleju bez napedu cisza. Os amortyzowana - przerabiał ktoś taki temat?


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    116
Dnia 18.03.2024 o 22:18, Krystian86 napisał:

Ale ktory przyczepa czy ciagnik???

Mam jeszcze ladowarke z hamulcami hydraulicznymi i tak sobie mysle, ze ja podepne i sprawdze.

W ciągniku, skoro w przyczepie hamuje pierwszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    37

Kros rozbierał i uszczelniał tylny rozdzielacz? Zauwazylem ostatnio ze mam mokra pierwsza sekcje ta na samym dole, po umyciu wyglada ze to ze srubki na korpusie, moze ktos przerabiał temat?


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ed2000    5

Tak bez problemu to uszcelnisz tam są oringi. Odkręcasz śruby z góry i ściągasz po koleji sekcję prosta robota. Ja u siebie dokładałem płytę PB żeby podłączyć tur działa super.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

Panowie ponawiam pytanie jaka moze byc przyczyna ze po rozgrzaniu zaczyna przycinac sie wspomaganie. Najgorzej jest przy maksymalnym skrecie kół. Oprocz tego wszystko dziala jak należy.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolek96    9

Ktoś może wie od czego można dopasować korek spustowy oleju ze skrzyni w MX, bo moj jest już w kiepski i chciałem wymienić tylko tam jest chyba calowy gwint i nie mogę dostać ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
12Pafnucy    3673

Calowy to może w hydraulicznym..ale i w innych powinno być dostępne takie coś 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226
55 minut temu, Bolek96 napisał:

Ktoś może wie od czego można dopasować korek spustowy oleju ze skrzyni w MX, bo moj jest już w kiepski i chciałem wymienić tylko tam jest chyba calowy gwint i nie mogę dostać ;/

Dospawaj nakrętke do niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    116
Dnia 20.03.2024 o 20:42, paktofonikas1987 napisał:

Przy dużym obciazeniu slychac trzaski w przednim napedzie. Przy wyłączonym jest cisza, przy skretach po wynianie oleju bez napedu cisza. Os amortyzowana - przerabiał ktoś taki temat?

Możliwe że dyfer.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Podnieś przód i sprawdź czy niema luzu na zwrotnicach. Jeśli jest duży, to półośki się będą odsuwać od mechanizmu samoblokującego, im bardziej się tak będzie robić, tym większe ryzyko wyskoczenia zębatki z kulek, wtedy strzela. Szczególnie przy skręcie i szarpie mostem. 

To pierwsze do zdiagnozowania, potem to już musisz wyciągnąć dyfer i zobaczyć co tam w trawie piszczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niedawno zwrotnice robione z 1 strony , łożyska wymieniane wiec powinno byc ok. W tamtym roku robiona 2 strona, przez niecaly rok nie powinno sie rozleciec.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

No to rozbieraj dyfer. Tacz czy inaczej zwrotnice musisz zdjąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kml    0

Witam orientuje się ktoś jaki kolor ral do felg w case mx?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    581

Parę lat temu malowałem z Hameraytem i nie polecam słaba farba. Teraz malowałem z Toyoty kupiłem baze i Clarak i dobry podkład. Po prostu srebrna. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
logan3512    140

Co to może być że ciągnik gdy jest włączony wsteczny nie zatrzymuje się jak manetkę przełoże na neutralny a jak dam manetkę na jazdę do przodu to raptownie rusza lub zadusi silnik jak za duży bieg. Tak jakby manetka nie rozłączała wstecznego biegu . Jak nacisne zwykłe sprzęgło rozłączy normalnie , z jazdą do przodu jest normalnie rozłącza na manetce a wstecznego nie. Przydało by się nagrać filmik dla zobrazowania sytuacji ale niema mnie akurat w domu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Wypłukaj zawór, pewnie coś w niego wpadło. Ten do jazdy w tył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj