Polecane posty

tomek73    581

A widzisz dobrze napisałem że bezpiecznik  od WOM. 

Ja miałem kabel przetarty miedzy włącznikiem WOM a cewką. Ale u mnie było coś dokładane i  kabel przechodził  przez okienko w kabinie za siedzeniem. 

Teraz pytanie czy pali sę tylko jak masz włączony WOM czy bez włączenia też przepala. 

Jeszcze pytanie do zanwców, po co są te bezpieczniki, lub przekaźniki  widoczne na zdjęciu Są one do świateł mijania. w  serwisie jak je pokazałem to pierwszy raz takie widzieli. Zaczeły mi świrować i założyłem zwykłe bezpieczniki. 

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

No to jakieś zwarcie. Rozbierz boczek z prawej stronie i wypnij wtyczki ze sterownika, jeśli noe będzie palić bezpiecznika, to rwij ten sterownik i wyślij go, ogarniemy 😉 Swoją drogą sprawdź ładowanie czy czasem nie jest zbyt wysokie napięcie.

Te bezpieczniki to po prostu bimetale. Jeśli zrobi zwarcie żarówka lub zbyt duże obciążenie, to otwiera obwód, po wystygnięciu znów go zamyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szron88    29

Oki bede sprawdzał. Ogolnie po spaleniu 3 bezpieczników udało sie zjechac pod dach i nie spaliło wkońcu bezpiecznika. Bede sie grzebał dalej. Dzieki za wszystkie rady😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868
2 godziny temu, tomek73 napisał:

Jeszcze pytanie do zanwców, po co są te bezpieczniki, lub przekaźniki  widoczne na zdjęciu Są one do świateł mijania. w  serwisie jak je pokazałem to pierwszy raz takie widzieli. Zaczeły mi świrować i założyłem zwykłe bezpieczniki. 

Te  automatyczne bezpieczniki  były już fabrycznie zakładane,  nawet na opisie masz je uwzględnione 

ADCreHehFY2tkOAlvkuMazWYoUdn1wScc8UeDEMb6MfdUWsD23Qp7DwFmW-VMucDAZPlDl2pzOG7L_Lw_zuKRVb7PlZbN6pOvm_A_tv0zpgNmkinaz45q-QjAUjQSADhBJ8eh22IMm3EaQkD92LxOzaOhKlNbw5jtvoa41yUxwuUkHkvVM3jl_rduj2QqQFc8R9QwFc2OKSouovOiVcjAngkHfCiv2RUg4R6pXUZcl9wa7C6wF6Fty7QgTFuaxAjUC7cbCQIaxJERiZ0jfIfD-wf2hShaUvS-oPNoepib8xkonCA8kRI15uq2w_f028uCEyp5BIVttT1-2iLjvJXMIfB_0BpuYZI15qWt1nCnBzNUjtX_8Jsj_J54CyeW4afKOSt0tSm0--Vj6RZ4Lc3puDQGVZbj-jc2Mm8KLTvbTQwa9tKCkzh7tgBhkLH8l1RUqcTkOUvueahvK90XE78L1YmGG-5sgl-CYa3zJKrvVx2l2rX10q7f-ZHiVEiIWybGF2oWkk9EophTejVIOjzPJJU9kVhtDJVb80cOsmI-xH20zY1GC9GH2OH833ZOdVCrM2gGQ4IMPdEKszQ4ufKXue-GBOzUHFg2wvJEZnlbf3RlTz-mXxkwvy6KkfL6IQTM4J5JOkohpn2Dw6efXBeQ3Q-k2PaU4oiA61us6r2ZRG0upEvif5UXsyVOrQGj2CuWjiKlu-nJhnsw6ISSk270y9GzQhStxu-7wQvnX8S9yWv7vZWAkq6tpZms79WBDkTYhniqbxIadC0yMqfnsCNu_7gxER292VvNbGHGNYmpwQpi4QcL3Ma12gc5fJyMYLDaeOgFyy8c2id9E1cs9LKlsw1MLKnWTKbVtnACTrKkO8QuCTUTcicRDGk9bDBHlScAGFcdCF7TYd4un86WULuFbMXbRrg0w=w1241-h931-s-no-gm?authuser=0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226
1 godzinę temu, Szron88 napisał:

Oki bede sprawdzał. Ogolnie po spaleniu 3 bezpieczników udało sie zjechac pod dach i nie spaliło wkońcu bezpiecznika. Bede sie grzebał dalej. Dzieki za wszystkie rady😀

No to coś musi przywierać na zasilanie, to jest najbardziej prawdopodobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Raczej nie, gdyż wyjście na cewke elektrozaworu jest ze sterownika, a tam jest to sterowane przez końcówke mocy i zabim załączony zostanie obwód, to sprawdzane jest jego obciążenie, przez co sterownik wie czy jest ok, czy ma zwarcie czy otwarty obwód. Dzięki temu może w razie czego rzucić odpowiedni kod błędu. Aczkolwiek różne anomalie już widziałem, więc wszystko jest możliwe, ale mało prawdopodobne😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam . Co może być przyczyną podrzucania podnośnika w mx 110 . Jadąc z ciężka maszyną na TUZ  po najechaniu na jakąś dziurę w drodze podnośnik zaczyna szarpać w górę i w dół , po opuszczeniu maszyny  lub zgaszeniu silnika wszystko ustaje i można jechać dalej. Najczęściej dzieje się to na zimnym oleju w skrzyni , ciągnik nie posiada amortyzacji TUZ -a.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Jak to nie posiada amortyzacji? Nie masz małego pokrętła? Na pewno jest, skręć go max w prawo i przestanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1024

Przy okazji jakie funkcje ma te mniejsze pokrętło i tamte pod klapką(dwa- regulacja wysokosci podnoszenia i szybkości opadania) trzeciego nie rozgrzyłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skręcenie małego pokrętła  maksymalnie w prawo nic nie daje . O braku amortyzacji napisałem ponieważ ciągnik nie posiada tej funkcji  aktywowanej przyciskiem, jak było to w niektórych modelach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

To zeby aktywowac ta funkcje amortyzacji TUZ trzeba coś jeszcze przekrecic badz wcisnac??? 


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Żeby aktywować amortyzacje, to musi być ona włączona przyciskiem po prawej z tyłu, takie koło z falą pod nim. 
Przepraszam, myślałem w sumie o czymś innym… Miałem już na myśli przyczyne problemu który masz😅 Faktycznie były wersje bez amortyzacji aczkolwiek dociążanie i wypłycanie pierwszej skiby każdy miał(nigdy tego nie używałem), jeśli jest mniejsze pokrętło do lewej prekręcone to będzie podnośnik czytał ze sworzni ciągu wartości i unosił podnośnik w celu dociążenia kół, często jak są jakies błędne wartości podawane ze sworzni to tak rzuca podnośnikiem. Mniejsze pokrętło na max w prawo, a to malutkie pod klapką na minimum i powinno przestać. Jeśli nie, to trzeba sworznie odpiąć. 
Swoją drogą, jeśli sworznie będą uszkodzone to amortyzacja nie działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

A swoją drogą do amortyzacji były inne moduły EHR? Trochę tego brakuje przyznam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Powiem Ci, że tego nie wiem. Szczerze to nie zgłębiałem nigdy tego tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak sądzicie czy zastosowanie akumulatora hydraulicznego jako amortyzacji będzie kolidowało z prawidlowym działaniem podnośnika?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

Ten temat juz był tu kiedyś przerabiany, ktoś nawet zrobił i twierdził, że nie koliduje tzn. nie wariuje. Tylko aku to pod dany ciężar, jak będzie lżej to nie będzie efektu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115
Dnia 2.11.2023 o 09:20, Pigmei napisał:

Dobre pytanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

Z tego co pisał też użytkownik to nie, ale ręki sobie nie dam uciąć. Odkręcić dekielek i poruszać potencjometrem i będzie wiadomo :P. Wydaje mi się, że będzie podbijał, ale może to nie kolidować , ciezko powiedzieć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Myślę że bedzie podbijał, jeśli amortyzacja będzie minimalna to może nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Nigdy tego nie testowałem, ale myśle, że będzie podbijał. Oryginalna amortyzacja w momencie zadziałania opuszcza i podnosi podnośnik o jakieś 5-9%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ed2000    5

Czego mc130 perkins 4 nie ma wyświetlacza błędów ehr jak mx i mc wcześniejsze modele gdzie on te błędy pokazuję na zegarach.

721124658.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    226

Zapewne w zegarach, bo ma CAN. A w czym problem? Wiesz, że MC130 ma silnik podwyższonego ryzyka z układem paliwowym CATa?

Edytowano przez Rowan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj