Polecane posty

Rowan    220

Odkręć licznik i odepnij klawiature. Będzie wtedy tylko widok podstawowy prędkości i obrotow. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

masz wciśnietę   kilometry i tak będzie. Musisz z  tego wyjść przyciskami. Jak nie działąja przyciski pod licznikiem  to  rozebrać licznik, i tam z przycisków idą   4 kable.. Jeden wspólny i 3 do przycisków. Odepnij kostkę  i musisz masą do jednego z kabelków dotknąć żeby z powrotem weszdł  w  tryb silnika. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taurus83    889

Jakie najwyższe opony można założyć do mx 150 ? I drugie pytanie: jak go poszerzyć o 20 cm na stronę ? Jakieś dystanse? Czy felgi z większym odsadzeniem ? Potrzebuje maksymalnie podwyższyć i poszerzyć  traktor pod kosiarkę czołową do pokosowania trawy, gryki itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Raz  widziałem na tylnych kołach 46, ledwo w błotniki się mieściły. 

Felgi są regulowane. możne poszerzyć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Oryginalnie 150 i 170 miały takie zakładane  rozmiary, inne kombinacje to już trzeba przeliczać

624374586_rozmiarykcasemx.JPG.0c5ec3562475a672296640ae77ee42aa.JPG

dodatkowo w instrukcji napraw podano promień koła 

koła mx .jpg

koła mx 2.jpg

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taurus83    889

Czy tylko u mnie nie działa katalog części na stronie cnh? Nie chce wogole się załadować strona 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolek96    9
Dnia 12.07.2022 o 10:01, Taurus83 napisał:

Czy tylko u mnie nie działa katalog części na stronie cnh? Nie chce wogole się załadować strona 

nie działa od 2 tyg

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scooby    0
Dnia 28.08.2018 o 12:46, Lukas85 napisał:

Pierwszy przycisk to manualne opuszczanie/podnoszenie osi. Ja używam go jak ciągnik stoi dłuzszy czas np zimą opuszczam os aż oprze sie na podporach. Przycisk o ktorym mówisz jest samopowrotny tj tylko go wciskasz i sam powraca. Jeżeli miga ci kontrolka to oznacza najprawdopodobniej problem z ktoryms z potencjometrów w osi zaraz sprawdzę o ktory konkretnie. Jezeli wszystko działa po nacisnieciu tego przycisku oś sie podnosi do połowy wysuwu siłowników i uaktywnia się amortyzacja wiec siłowniki moga sie poruszac w pewnym zakresie. Dłuższe przytrzymanie tego przycisku pozwala na wejscie w tryb kalibracji.

Juz sprawdziłem. Dwa mrugnięcia, przerwa i jedno oznacza problem z lewym potencjometrem. Odkręć tą pokrywkę na osi i zobacz czy jest cały czy złacza sa nieposniedziałe itp. Jeżeli jest ok dalej w okolicy skrzynki akumulatora koło skrzyni biegów masz kolejne dwa złącza od tych potencjometrów. Warto by było sprawdzić i je. Cały sterownik jest zapewne za prawym kołem. W serwisówce jest opis sprawdzenia czy potencjometr działa poprawnie. Nie jest to zwykły podencjometr a potencjometr halotronowy z przetwornikiem prądowym. Chodzi o to ze położenie jest zamienione na konkretna wartosć prądu i przesyłane dalej do sterownika. 

Jezeli bedziesz potrzebował moge ci opisac co i jak dokładnie pomierzyć, musisz miec jedynie multimetr z mozliwoscia pomiaru pradu w mA. 

W moim ciągniku uszkodzony był właśnie taki potencjometr, tj w pewnym miejscu ustawienia osi sygnał był poza granicami tolerancji i sterownik zgłaszał bład. Zakupiłem nowy potencjometr i wszystko działa. Podpowiem tylko że w serwisie krzyknęli mi za niego cos koło 1200zł. Znalazłem taki sam identycznego producenta tylko z nieco innym numerem (potem jak sie dowiedziałem numeracja na tym oryginalnym została nadana tylko pod marke CASE). Jeżeli dobrze pamietam zakres pracy to 30 stopni. Kosztował mnie cos koło 500zł wiec jeszcze do przeżycia. 

Po montażu trzeba zrobic kalibrację tak aby sterownik niejako "zobaczył" jakie dostaje prądy w skrajnych połozeniach i wyliczył charakterystykę.

Jeżeli bedzie taka potrzeba moge opisać jak to zrobić

Jeszcze jedno, jak chcesz opuścic manualnie oś tym pierwszym przyciskiem mozna to zrobic zanim sterownik zgłosi błąd tj bardzo szybko zaraz po przekreceniu kluczyka zanim zacznie mrugac kontrolka na wlaczniku

Witam potrzebuje pomocy też mi się nie podnosi przód 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Dobra, ale może napisz coś więcej, jakie objawy? Bezpiecznik ośki sprawdziles? Błędy jakieś pokazuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
materrol    1
Dnia 3.07.2022 o 08:11, Taurus83 napisał:

Jakie najwyższe opony można założyć do mx 150 ? I drugie pytanie: jak go poszerzyć o 20 cm na stronę ? Jakieś dystanse? Czy felgi z większym odsadzeniem ? Potrzebuje maksymalnie podwyższyć i poszerzyć  traktor pod kosiarkę czołową do pokosowania trawy, gryki itd

Zmieniając rozmiar kół tylnych pamiętaj też o przednich, bo przedni napęd nie będzie działał poprawnie. Jeżeli chcesz założyć większe koła niż w instrukcji to musisz to przeliczać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    996

Napisał, że będzie używał mx'a jako pokosówka więc do takiej pracy raczej nie używa się napędu, w innym przypadku masz rację.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Mam zamiar kupic do mx opony przednie radialne ale dętkowe, bo są dużo tañsze, moje pytanie brzmi jakie minimalne ciśnienie można stosować w oponach TT. Przy maksymalnej nosnisci 2800kg producent podaje 34psi.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    996

Zależy ile będziesz miał obciążenia na przodzie zazwyczaj 1,2-1,6 bara wystarczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Tak tylko ze dętka chyba więcej potrzebuje a jeśli sie myle to mnie poprawcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24

Panowie-w MX 110,przestał działać nawiew w kabinie.Od czego zacząć sprawdzanie ?Na schemacie nie widać,, od dmuchawy bezpiecznika,bezpieczniki wizualnie sprawdziłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868
2 godziny temu, Ziel napisał:

Tak tylko ze dętka chyba więcej potrzebuje a jeśli sie myle to mnie poprawcie.

 Obecność dętki nie ma wpływu na ciśnienie  konstrukcja opony  już tak , prędkość, rozmiar  i obciążenie też ma wpływ  na  zalecane ciśnienie.

Przykładowa tabela ciśnień dla  opony  niskoprofilowej którą mam w swoim MXie

 

konti 2.jpg

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220
1 godzinę temu, poderwa napisał:

Panowie-w MX 110,przestał działać nawiew w kabinie.Od czego zacząć sprawdzanie ?Na schemacie nie widać,, od dmuchawy bezpiecznika,bezpieczniki wizualnie sprawdziłem.

Odkrec panel nad glowa i sprawdz bezposrednio podajac napiecie czy dziala. Byc może komutator sie skonczyl, chociaż tam są dwa wentylatory. Najlepiej żeby sie do tego dostac to dach zdjąć. Przy okazji dobrze wyczyścisz i wymyjesz parownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Podejrzewam że wentylatory padły, miałem to samo. Najpierw jeden padł, nie zauważyłem dopiero jak drugi padł to przestały działać i wtedy zauważyłem, po rozebraniu tylko na złom. Pasują z Forda Eskorta, Scorpio i może  z  BMW, ale tu mogą wyjść male przerubki. . Niestety cieżko je dostać. 

10 godzin temu, poderwa napisał:

Panowie-w MX 110,przestał działać nawiew w kabinie.Od czego zacząć sprawdzanie ?Na schemacie nie widać,, od dmuchawy bezpiecznika,bezpieczniki wizualnie sprawdziłem.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Jak wytarlo komutator, bo to najczesciej sie w nich dzieje, to spokojnie da sie dokupic po wymiarach i wymienić, za 50zl to naprawisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taurus83    889

Wentylatory pasują od różnych aut. Między innymi skoda favorit. Na szrocie znajdziesz coś co dopasujesz.  Żeby zdemontować dach to trzeba odkręcić 4 śruby od góry i powoli ale mocno  ;) szarpać do góry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj