Polecane posty

tomek73    579

Ja wyciągałem same tłoczyska. Ale tam są  calowe uszczelniacze i zakładanie metrycznych mija się z celem. Teraz o tym wiem. 

Robiłem je dwa razy, potem wyciągałem i dawałem do zakładu z  2 razy w Legnicy, Wymienili mi rury zewnętrznę i dalej nie podobało mi sie. Drugi raz stwierdzili że są porysowane   z mojej winy, po 100 godzinach i jeszcze raz robili. Dalej nie podobało mi sie.

Opuszczały po prostu, mam dorobione  drugie wyjścia żeby olej z górnej części nie blokował je. W oryginale nie ma tego. 

 Dopiero dwa lata temu dałem do Wrocławia to tak sobie  zrobili, ale już odpuszczam temat. Opuszcza ale rzadko. 

Ale  w Wrocławiu właśnie powiedzieli ze są tam uszczelniacze calowe. Ale ja też kupowałem w serwisie komplety naprawcze. 

Raz pękł mi kawałem uszczelniacza i poszedł   w  rozdzielacz. Zaczął falować i nie szło ustawić  jednej pozycji.  Serwis stwierdził że potecjometr, po wymianie dalej to samo. 

Przyjechali inni i stwierdzili że rozdzielacz. Wieczorem całkiem go rozebrałem i znalazłem zapchany otworek  w jednym suwaku, ledwo go przebiłem igłą, i od tej pory spokuj. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Ja w mx 135 naprawiałem siłownik zewnętrzny w inowrocławiu to zamówili odpowiedni rozmiar i dziala juz 5 lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taurus83    889
11 godzin temu, tomek73 napisał:

Ja wyciągałem same tłoczyska. Ale tam są  calowe uszczelniacze i zakładanie metrycznych mija się z celem. Teraz o tym wiem. 

Robiłem je dwa razy, potem wyciągałem i dawałem do zakładu z  2 razy w Legnicy, Wymienili mi rury zewnętrznę i dalej nie podobało mi sie. Drugi raz stwierdzili że są porysowane   z mojej winy, po 100 godzinach i jeszcze raz robili. Dalej nie podobało mi sie.

Opuszczały po prostu, mam dorobione  drugie wyjścia żeby olej z górnej części nie blokował je. W oryginale nie ma tego. 

 Dopiero dwa lata temu dałem do Wrocławia to tak sobie  zrobili, ale już odpuszczam temat. Opuszcza ale rzadko. 

Ale  w Wrocławiu właśnie powiedzieli ze są tam uszczelniacze calowe. Ale ja też kupowałem w serwisie komplety naprawcze. 

Raz pękł mi kawałem uszczelniacza i poszedł   w  rozdzielacz. Zaczął falować i nie szło ustawić  jednej pozycji.  Serwis stwierdził że potecjometr, po wymianie dalej to samo. 

Przyjechali inni i stwierdzili że rozdzielacz. Wieczorem całkiem go rozebrałem i znalazłem zapchany otworek  w jednym suwaku, ledwo go przebiłem igłą, i od tej pory spokuj. 

Mi naprawił lokalny spec od hydrauliki( teraz jest na chorobowym do maja) i było dobrze. Za normalne pieniądze. Problem w tym że mam ciężką i długą talerzówkę. Zawieszaną. I to jej wina. Tak obstawiam. Trochę cieknie lewy i mnie to denerwuje. No i do tego fakt że trzeba ściągać razem z całą flanszą. Chyba poczekam aż wyzdrowieje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Macie problem z wieszakami cięgien? Po założeniu nowych max 2 lata i złom, gwint przelatuje. zawieszam ciężkie maszyny i pewnie dlatego ale według mnie powinny być wytrzymać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

Kupujesz te komplety za 500zł? One są robione z żeliwa... Po drugie wymieniasz cały komplet czy tylko część?  Ja dałem do wytoczenia z dobrego materiału, jedynie musiałem dokupić to z uchem na górze, notabene sam ten przegub kosztował 500zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

One nie są wiele warte, szczególnie do dużych obciążeń. Oryginały nie wiem czy są w ogóle do kupienia, ale to pewnie i tak dobre 2tys by kosztował, chcesz mieć solidniejsze to trzeba wytoczyć z dobrego materiału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Nie potrzebuje regulacji i chyba zaspawam je na sztywno z dwóch stron z dobrego materiału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolek96    9

Witam, posiadam mały problem z pneumatyka w MX a mianowicie posiadam 1 i 2 Obwodowe do przyczep i 2 obwodowe działa bez zarzutu, a 1 obwodowe po podłączeniu napełni zbiornik przyczpy, lecz po wciśnieciu hamulca brak reakcji hamowania przyczepy, po odłączeniu przewodu normalnie zablokuje, sprawdzane w kilku przyczepach, gdzie szukać przyczyny ? lub co trzeba przeczyścić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
materrol    1

Ja bym sprawdził zawór sterujący, tzw kapustę. Po naciśnieciu hamulca, powinna ona przerywać dopływ powietrza do gniazda i wtedy przyczepa hamuje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Jakby ktoś potrzebował to da sie znaleźć tłumik drgań starego typu, ile pochodzi to dam znać jak sie rozleci.

 

IMG_20220328_153830.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

1400 z przesylka

 

Sprostowanie, trzeba roztaczać. Ma ktos zdjęcie ile tego koła trzeba toczyć?

Z tego co mierzyłem to prawie do obwodu śruby mocujących

 

 

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Taurus83    889

Zaczął cieknący olej z przedniego mostu (rzucało na lewe koło). Czy wystarczy wymienić ten simering czy trzeba coś więcej?

20220330_160724-1612x907.jpg

20220330_160713-907x1612.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

W przypadku gdy niema luzu na wałku (łożysko jest ok) wystarczy wymienić simering

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    16

Wymieniłem ostatnio i pomogło, również luzów nie było. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale zalałem rzadszym olejem niż zalecany. Wlałem 10w30 taki jak do skrzyni  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    221

Raczej 80w90 i ważna sprawa, sprawdzić drożność odpowietrznika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Olej do mostu musi być LS bo uszkodzisz blokadę mechanizmu różnicowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
materrol    1

Czy ktos przerabiał temat hydroakumulatora do podnośnika tylnego? Nie wiem jaką pojemność dobrać. Wyczytałem, że dobiera się ją na podstawie wielkości siłownika, jednakże informacji o nim nie mogę znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj