Polecane posty

Ziel    115

Sprawdź napięcie akumulatora.

Ściągnąć cewki z zaworów i przeczyść delikatnie papierkiem jak jest rdza albo osad.

 

 

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

@lebek5, a skąd ja mam wiedzieć, że o CXa, jak temat jest o MX 135🙄🤦‍♂️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKOLAJ276    106

Napięcie chyba jest dobre bo ładnie kręci rozrusznik przeczyszcze te cewki i dam znać


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115
7 minut temu, MIKOLAJ276 napisał:

Napięcie chyba jest dobre bo ładnie kręci rozrusznik przeczyszcze te cewki i dam znać

Rozrusznik bedzie kręcił bo masz 2 aku a wystarczy jeden, jesli napięcie nie jest minimum 12v to nie ruszysz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Sprawdź ładowanie. Po odpaleniu silnika powinieneś mieć powyżej 13.5v przynajmniej. To wystarczy żeby ruszyć. Cewek nie „przeczyścisz”. One po prostu dostają przerwy w obwodzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Akumulatry tu raczej nic wspólnego nie mają, u mnie nie raz spadła klema i po parę miesiecy na jednym jeździł. 

 Ja bym powypinał kostki z cewek i tam bezpośrednio podłączył prąd i wtedy  coś wyjdzie. I może cewki pozamieniał, ale  w to wątpie bo raczej 2 na raz nie padną. 

A sprawdziłeś bezpiecznik 7,5 A najlepiej go zmień na nowy. Mi pękł  , na oko było ok  a po podłaczeniu miernika nie przewodził prądu. Stanął   na drodzę i scholowałem go. Podpinałem kostki z cewki , dorobiłem dwa przełączniki i tak jeździłem z  tydzień, dopiero ktoś tu na forum napisał żebym jeszcze raz  dobrze sprawdził bezpiecznik a najlepiej zmienił i wtedy to wyszło. 

To były żniwa żaden serwis. ani elektryk  nie miał czasu przyjechać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Wystarczy jedna padnieta cewka i już nie pojedzie. Sprawdź sobie.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115
15 minut temu, tomek73 napisał:

Akumulatry tu raczej nic wspólnego nie mają, u mnie nie raz spadła klema i po parę miesiecy na jednym jeździł. 

 Ja bym powypinał kostki z cewek i tam bezpośrednio podłączył prąd i wtedy  coś wyjdzie. I może cewki pozamieniał, ale  w to wątpie bo raczej 2 na raz nie padną. 

A sprawdziłeś bezpiecznik 7,5 A najlepiej go zmień na nowy. Mi pękł  , na oko było ok  a po podłaczeniu miernika nie przewodził prądu. Stanął   na drodzę i scholowałem go. Podpinałem kostki z cewki , dorobiłem dwa przełączniki i tak jeździłem z  tydzień, dopiero ktoś tu na forum napisał żebym jeszcze raz  dobrze sprawdził bezpiecznik a najlepiej zmienił i wtedy to wyszło. 

To były żniwa żaden serwis. ani elektryk  nie miał czasu przyjechać.

Jesli aku sa słabe a są dwa to itak zapali, problem w tym ze moga nie trzymać napięcia. No i wiadomo alternator trzeba sprawdzić.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKOLAJ276    106

Podladuje go, bo już dobra godzine się lądują ale może byc że to cewka Bo jak go wtedy odpaliłem to dałem do tyłu z 2m i jak przerzuciłem rewers do przodu to zaczęła migać N i ani do przodu ani do dylu


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

Czuli, ze jak bedzie mial za niskie ladowanie to tez nie ruszy??? Slyszalem, ze wałek sie nie chce zalaczyc ale nie wiedziałem, ze ciagnik przestanie jechac.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Tak nic nie bedzie działać. Sprawdź jeszcze dokładnie czujnik pod siedzeniem a najlepiej wypnij wtyczkę i złącz kable.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKOLAJ276    106

Sprawa rozwiązana, cewka od jazdy w przód zrobiła kaput ale jeszcze chyba orginalna bo USA i taka sama jak reszta


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24

I co to że jedna cewka była kaput,to nie chciał jechać ani do przodu,jak i do tyłu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MIKOLAJ276    106

Tak podmienilem z cewka od blokady i zaczął śmigac Nawet błąd pokazywał 43 czyli cewka od jazdy przód


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Jak pisałem to nie słuchaliście... 😉 Ten układ jest tak zbudowany. Błąd mówisz o odczycie kontrolką od wałka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lebek5    56
15 godzin temu, Rowan napisał:

@lebek5, a skąd ja mam wiedzieć, że o CXa, jak temat jest o MX 135🙄🤦‍♂️

A tak dokładniej to chodzi mi jaki płyn leje się do pompki sprzęgła ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj