Polecane posty

Ziel    115

Nie zawsze, bez jazdy lub podczas jazdy w przedziale obrotów w których slinki jest najmniej stabilny czyli do ok1600-1700obr/min pojawiaja sie drgania całego ciągnika a przy wyższych obrotach powinien problem ustąpić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Za przenoszenie wibracji z silnika  na ciągnik odpowiadają gumy w łapach podporowych, a nie tłumik w kole zamachowym .Silnik nie powinien chodzić na obrotach jałowych poniżej 900, , poniżej są te wibracje silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115
1 godzinę temu, Pigmei napisał:

Za przenoszenie wibracji z silnika  na ciągnik odpowiadają gumy w łapach podporowych, a nie tłumik w kole zamachowym .Silnik nie powinien chodzić na obrotach jałowych poniżej 900, , poniżej są te wibracje silnika

Tłumik ma eliminować przenoszenie drgań na skrzynie biegów a co za tym idzie na kabine też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

nie przesadzaj z tym przenoszeniem drgań na kabinę

która swoją drogą też jest na poduszkach gumowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
3 godziny temu, Ziel napisał:

Nie zawsze, bez jazdy lub podczas jazdy w przedziale obrotów w których slinki jest najmniej stabilny czyli do ok1600-1700obr/min pojawiaja sie drgania całego ciągnika a przy wyższych obrotach powinien problem ustąpić.

Dokładnie u mnie tak się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek9090    0

Witam mam problem z case mx 135 po rozpięciu całej instalacji na silniku nie mam prędkości obrotowej silnika i nie chce się załączać wałek wom co może być przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widział ktoś sterowana elektrycznie sekcje hydrauliki zewnętrznej w mx? 


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Częściej występuje w McCormicku. W XTXach występują wogóle wersje z elektrozaworami. Ja mam w swoim taką. Generalnie dopóki działa to jest ok, jak padnie, to impreza tania raczej nie jest. Ja w swoim naprawiałem sobie dwie sekcje po kupnie.

Aaa, ale w pierwszych wersjach były jeazcze takie czwarte sekcje elektryczne z dwiema cewkami i chyba takie też były w MXach. To bardzo proste rozwiązanie i bezawaryjne było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wlacznik tego to jest zwykły kołyskowy 3 pozycyjny czy jakiś specjalny? Oglądałem ciągnik z czymś takim i wlacznik lata luźno i nie działa sekcja. Jakiego rzędu są to kosztu aby naprawić te sekcje w najgorszym razie tzn jeżeli padł np ekeltrozawor? 


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Tak zwykły monostabilny trzypozycyjny. Koszty są niewielkie, ale naprawde to rozwiązanie, które było w mxach było bezawaryjne, chyba, że jakiś brak przejscia albo zasilania. Problemy się pojawiają w Mc w „plastrach” Boscha. Generalnie to jest to ten sam „plaster”, który stosuje reszta marek, AGCO, CNH, SDF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115
18 godzin temu, Darek9090 napisał:

Witam mam problem z case mx 135 po rozpięciu całej instalacji na silniku nie mam prędkości obrotowej silnika i nie chce się załączać wałek wom co może być przyczyna

Sprawdz kable przy alternatorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Rowan napisał:

Tak zwykły monostabilny trzypozycyjny. Koszty są niewielkie, ale naprawde to rozwiązanie, które było w mxach było bezawaryjne, chyba, że jakiś brak przejscia albo zasilania. Problemy się pojawiają w Mc w „plastrach” Boscha. Generalnie to jest to ten sam „plaster”, który stosuje reszta marek, AGCO, CNH, SDF.

3 pozycyjny to nie ma pływającej pewnie tak? 

Co to za te plastry? 


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    617

Bo tam wykorzystano istniejące rozdzielacze tylko dołożono "kołpaki" i cisnienie oleju z elektrozaworu  popycha suwak, bardzo proste niezawodne, ale też  tylko dwupozycyjne.

Szukałem takiej sekcji ale ciężko dostać to sobie zrobiłem sam ;) . Elektrozawór + dorobiłem ten kołpak przy okazji dodałem układ czasowy aby po naciśnięciu  guzika pług się obracał do końca. Tylko tak jak mówisz nie ma pozycji pływającej, tzn może być ale wtedy nie będzie pozycji wymuszonej w obie strony tylko w jedną.

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
37 minut temu, Dastan napisał:

Bo tam wykorzystano istniejące rozdzielacze tylko dołożono "kołpaki" i cisnienie oleju z elektrozaworu  popycha suwak, bardzo proste niezawodne, ale też  tylko dwupozycyjne.

Szukałem takiej sekcji ale ciężko dostać to sobie zrobiłem sam ;) . Elektrozawór + dorobiłem ten kołpak przy okazji dodałem układ czasowy aby po naciśnięciu  guzika pług się obracał do końca. Tylko tak jak mówisz nie ma pozycji pływającej, tzn może być ale wtedy nie będzie pozycji wymuszonej w obie strony tylko w jedną.

Z czego zawór ? jak dorobić  ? ja też był bym zainteresowany takim rozwiązaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    617
poderwa    24
5 godzin temu, Dastan napisał:

Te kołpaki to jakiś siłownik hydraulicznu  ? bo ne bardzo rozumię jak to ma zastąpić linkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ed2000    5

Ja myślę sobie przerobić sekcję które mam sterowane linkami na elektryczne koszt około 1500zl tylko czy nie będzie to awaryjne jak ktoś ma niech się wypowie jak się to sprawuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
11 minut temu, Ed2000 napisał:

Ja myślę sobie przerobić sekcję które mam sterowane linkami na elektryczne koszt około 1500zl tylko czy nie będzie to awaryjne jak ktoś ma niech się wypowie jak się to sprawuję.

To znaczy ten rozdzielacz wyrzucić ? a zamontować elektryczny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pytanie odnośnie osi resorowanej-  czy części tyłu tulejki i sworznie są bez problemu dostępne czy trzeba dorabiać? Gdzie tego szukać? 


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    617
1 godzinę temu, poderwa napisał:

Te kołpaki to jakiś siłownik hydraulicznu  ? bo ne bardzo rozumię jak to ma zastąpić linkę.

Poniekąd tak, te kołpaki są niejako cylinder, a oryginalny suwak który tam jest robi za tłok jednostronny. Na rozdzielaczu są otwory do przymocowania tych "przystawek" i do nich trzeba podłączyć węże od elektrozaworów. Tak to było zrobione oryginalnie, a i ja zrobiłem siłownik tylko z jednej strony , czyli "wywrot" jest elektryczny , a linka pozostała podpięta i w każdym momencie można ręcznie sterować. Główne założenie to praca z pługiem 

W żadnym razie nie można podłączać dodatkowych rozdzielaczy elektrycznych bez Load Sensing

 

 

Elektryczne sterowanie też może być ciekawe, potrzebny by był tylko porządny siłownik elektryczny. Tylko nie wiem czy nie obyło by sie bez robienia jakiegoś sterownika pozycji siłownika elektrycznego, ale ma swoje zalety bo można zrobić wszystkie pozycje rozdzielacza. 

 

image.png

image.png

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Most jest carraro i wszystko jest dostepne. Montaż zwykłego rozdielacza elektrycznego to nie jest zbyt dobry pomysł. Po pierwsze musi być z bardzo dużym przepływem, gdyż jest tu pompa tłoczkowa. Po za tym trzeba właśnie mieć możliwość regulacji przepływu, tak żeby nie szarpała ta hydraulika działają zedo-jedynkowo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ed2000    5

Można wyrzucić cały i zamontować elektrycznych 3 sekcyjny lub więcej ale wiadomo koszty.

Lub zrobić jak kolega ,,Dastan,,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj