Polecane posty

Rowan    220

Szybciej jest po prostu tył wyjechać jeśli niema potrzeby do połówek zaglądać. Bo normalnie jeśli do wszystkiego trzeba patrzeć, toteż przodem odjeżdżamy. Pompa często w mniejszej skrzyni, gdzie jest mały siatkowy filtr bardzo szybko się kończy jak wpadają w nią kawałki tarczek i innych rzeczy, rysują się płyty boczne, a i same rotory też się kaleczą i nie podaje odpowiedniej ilości oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek791028    0

Dziękuję wszystkim za cenne rady. A jeszcze może ktoś podpowie co może być przyczyną, że chamulec ręczny nie trzyma w mtx? Nie zaobserwowałem pod kabiną żeby jakiś napinacz tam był do podciągnięcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
10 godzin temu, Ed2000 napisał:

Ok Panowie dzięki. Założę drugi filtr donalda lub CNH orginal zmierze ciśnienie na filtrze i dam znać ile pokaże 

CNH orginal,kolega przestrzegał mnie żeby nie kupować,tylko Donaldsona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Miałem oryginał Case, zero problemów,, później przeszedłem na Hi Fi z racji ceny i też są ok.

Kolega Ed2000 dla pewności niech jeszcze  sprawdzi stan filtra  siatkowego

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
4 minuty temu, Pigmei napisał:

Miałem oryginał Case, zero problemów,, później przeszedłem na Hi Fi z racji ceny i też są ok.

Kolega Ed2000 dla pewności niech jeszcze  sprawdzi stan filtra  siatkowego

 

Może orginał-CNH nie jest orginałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Miałem z logo Case

 Filtry wymieniałem bardzo często bo co 60- 80 godzin z powodu niezdiagnozowanej awarii w tylnym moście /na tamten czas/

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ed2000    5

Hej Panowie koła w traktorze mx mają się zgrywać przód z tyłem na zewnątrz czy wewnątrz śladem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
13 godzin temu, Ed2000 napisał:

Hej Panowie koła w traktorze mx mają się zgrywać przód z tyłem na zewnątrz czy wewnątrz śladem.

Na zewnątrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swiety77    1

Witam, mam problem z moim mx 135 przy pracy z talerzówka po około godzinie pracy podczas zawrotu i wrzucaniu rewersu ciągnik wyje i szarpie, kiedy podczas nawrotu w pozycji N wcisnę hamulec i następnie wrzucę jazdę w tył jest to mniej odczuwalne. Tak jakby ciśnienie było małe.. Bez rozbierania raczej nie da się tego zdiagnozować 

Drugi problem podczas zmiany biegu 3 na 4 przy obrotach powyżej 1200 słychać zgrzyt jeżeli obroty są nizsze około 1000 tego problemu nie ma. Czy będzie to uszkodzony synchronizator? 

Edytowano przez swiety77

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Zgrzyt to synchronizator. Pomierz ciśnienie na rewersie. W płycie z tyłu pod kabiną masz do tego miejsca. Powinny być porty gotowe do szybkozłącza pomiarowego. Zobaczysz czy problem jest z ciśnieniem, jeśli nie, to tarczki na rewersie sie koncza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
logan3512    140

A może wiecie skąd się bierze zgrzyt podczas puszczania sprzęgła przy ruszaniu z miejsca lub zmianie biegu . z tego co się orientuję nie tylko w moim tak jest a nikt nie wie co to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Tarcze się kończą na sprzęgle. Kolega tam ma w MC na rewersie dość fajnie ale pod nogę to zgrzyt. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
logan3512    140

Może i masz rację jak ciągnik jest na trójce i przeloczyc rewers w tył to jak już ciągnik rusza to słychać takie uderzenie , dużo jeszcze godzin pochodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Dopóki nie rozbierzesz i nie zobaczysz w jakim stanie są tarczki to nie bedziesz wiedział. Generalnie to nie ruszaj dopóki chodzi. Musiał być „przypalony na sprzęgle” do tyłu, bo jak się mało sprzęgła używa, a tylko rewers, to tam bez problemu 10tyś h wytrzymują tarczki. Rzadko jest na nich jakiekolwiek zużycie przy tym przebiegu. Bardziej narażone na awarie są kosze połówek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

@Rowanczyli lepiej używać tylko łopatki od rewersu przy zmianie kierunku jazdy ? Myślałem że sprzęgło dłużej ,,pochodzi'' jak przy zmianie kierunku jazdy użyje się sprzęgła 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Jasne, że tak, po to jest ten rewers. Używając sprzęgła nożnego bardziej sie zużywa. Ale generalnie to tak jak pisałem, w rewersie to bardzo rzadko tarczki padają. Tylko dwa razy sie z tym spotkałem, raz z braku ciśnienia w 51xx, 28 letnim, a drugi raz w MC przy 5500h, ale gość miał przyzwyczajenie jeździć z nogą opartą o sprzęgło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Do jakiej bezpiecznej prędkości można zmienić kierunek jazdy? Wiadomo najlepiej jak się ciągnik zatrzyma ale chodzi mi o to czy dużo szybciej się zużywa bez zatrzymania 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
logan3512    140

Nie mam zamiaru ruszać do puki chodzi bo ja sam raczej tego nie zrobię a mechanik zaraz będzie chciał niewiadomo ile . Dobrze by było żeby to trochę pochodzilo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Tak do 5km/h jest spokojnie bezpiecznie. Za sam rewers to kolo 4-5tys wychodzi.

Edytowano przez Rowan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
logan3512    140

Ja w polu często przełączam na trójce bo w agregacie . kultywatorze chodzi na tym biegu dodaje trochę gazu bo tak to silnik przydusza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poderwa    24
6 godzin temu, Rowan napisał:

Jasne, że tak, po to jest ten rewers. Używając sprzęgła nożnego bardziej sie zużywa. Ale generalnie to tak jak pisałem, w rewersie to bardzo rzadko tarczki padają. Tylko dwa razy sie z tym spotkałem, raz z braku ciśnienia w 51xx, 28 letnim, a drugi raz w MC przy 5500h, ale gość miał przyzwyczajenie jeździć z nogą opartą o sprzęgło.

Witam, czy na elektrozawory od jazdy do tyłu jak i do przodu jest podawane non stop napięcie 12v.Czyli jedziemy do przodu napięcie na cewce cały czas powinno być 12v,i odwrotnie.Pytam ponieważ chcę zrobić obejście,bo ne moge dojść co jest walniente.Nie rusza ani w tył jak i przód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Tak, mi pękł bezpiecznik i póki zdiagnozowaliśmy to założyłem taki przełącznik jak w C 360 od kierunkowskazów i na  nim jeździłem parę dni. 

Ja wymieniałem przy okazji tarcze na rewersie to przy 11 tyś  niby do przodu to jedna była podjechana i 2  troszkę   a tak ładne, w serwisie 1800 zł  wszystko nowe z uszczelniaczami. 

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj