Polecane posty

mati00733    25
14 godzin temu, pablo6234 napisał:

Witam poradzi ktoś bo już pomysłów nie mam. Jak odłączyć czujnik operatora w siedzeniu żeby ciągnik po opuszczeniu kabiny przy zaciągniętym ręcznym i włączonym Wom nie gasł. Marka Case 85A bo potrzebuje do beczkowozu a mam ręczna zasowe do wody. Hm jakiś bezpiecznik trzeba wyjąć

A nie.masz czasem małego żółtego przycisku w okolicy zegarów?To jest przycisk który zapobiega wyłączeniu wom podczas opuszczania kabiny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

no z chyba że czujnik zamienili na płytkę która jest potrzebana do sterownika, i po odłączeniu sterownik jej nie widzi i błąd wywala. 

Ja do siedzenia mam dwie wiązki podciagnięte, nawet luzem są one, jedna do sprężarki a druga do czujnika i mają tylko po dwa kable, Na początki jak nie wiedziałem to rozpiąłem wtyczki i włożyłem kawałem kabla w gniazdo, od strony  ciagnika, nie od siedzenia, więc zamknąłem obwód i było dobrze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo6234    80

No dzięki za pomoc fakt to ten przycisk na pulpicie a ja myślałem że to podświetlenie od walka i dlatego mnie zmyliło. A i jak robiłem na zamknięcie obwodu kablem to przestał działać licznik obrotów znaczy się działa ale nie liczy to bezpiecznik czy błąd w komputerze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25
Dnia 2.02.2020 o 11:15, pablo6234 napisał:

No dzięki za pomoc fakt to ten przycisk na pulpicie a ja myślałem że to podświetlenie od walka i dlatego mnie zmyliło. A i jak robiłem na zamknięcie obwodu kablem to przestał działać licznik obrotów znaczy się działa ale nie liczy to bezpiecznik czy błąd w komputerze

Po co myśleć i się domyślać skoro jest obszerna instrukcja obsługi 😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo6234    80
2 minuty temu, mati00733 napisał:

Po co myśleć i się domyślać skoro jest obszerna instrukcja obsługi 😁

 Bo się czytac nie chce 🤣

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

Jak to jest z tą hydrauliką load sensing w Mx, czy można użyć bezpiecznie rozdzielacz jako zasilanie olejem w układach bez LS np. w takim opryskiwaczu, który jest sterowany elektro-hydraulicznie? Olej będzie stale krążył, ale na jakie wydajności pompy ? Druga sprawa jak ustawić rozdzielacz skoro przy maksymalnym ciśnieniu dźwignia rozdzielacza wraca na pozycje neutralną? Przy każdym skrajnym ruchu np. lans będzie zanik zasilania. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

U mnie używam tak już kilka lat i narazie nic złego się nie dzieje. Tyle tylko, że jest ciągłe obciążenie na silnik. Myślałem o wolnym spływie, na powrocie, może by to rozwiązało ten problem. A rączke normalnie się blokuje tymi „pokrętłami” przy dźwigniach w pozycji wypchniętej do przodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Ja sieję  agregatem i non stop olej podawany jest na silnik hydrauliczny. Nawet na przejazdach nie wyłączam i wszystko działa. Ala mam wolny spływ. Wydatek  oleju na rozdzielaczy reguluję. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

A jak podnosisz agregat na tuzie w momencie gdy pracuje silnik hydrauliczny? Bo u mnie np nie podniosę agregatu jeśli nie wyłącze silnika od dmuchawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Mam agregat pół zawieszany, ale nie mam żadnego problemu z podniesieniem. Silnik delikatnie zmniejsza obroty.   Nawet ja znacznik załączam to nic się nie dzieje. On ma 120 litrów pompę.

Ja mam 150 MX, ale to to samo co 135. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Ja mam trzy Mc i w każdym jest tak samo, że nie da rady unieść agregatu przy włączonym silniku. Ale mój AD-PL jest bardzo ciężki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

To trochę denerwujące pewnie. Ja kombinuje za to pługiem, bo mam packomata hydraulicznego i w sumie potrzebne są 4 pary wyjść (mam 2) i jeszcze to wajchowanie przy nawrocie tzn. ciągłe trzymanie dzwigni, aż się pług obróci. Myślę dac na pługu blok z zaworami i sterować wszystkim elektrycznie, ale tu potrzebny będzie ciągły obieg oleju, albo przerobić sekcje hydrauliki na sterowanie elektryczne - co w sumie już mam gotowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Możesz dołożyć cały rozdzielacz elektro hydrauliczny, ale powibien być przystosowany do hydrauliki z LSem. 
Co do tego wyłączania silnika hydraulicznego, to faktycznie troche denerwujące, ale tylko na małych kawałkach. Do wszystkiego się idzie przyzwyczaić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620
Napisano (edytowany)

W Paparzynie gość miał od Mx150 elektryczny cały, ale taki krętacz z niego, że mnie wykiwał. Ogólnie ciężko o te rozdzielacze do nich, a elektryczne to już rzadkość, za 1,4 tys mogę dać rozdzielacz na pług i wtedy tylko dwa przewody do ciągnika, też fajna sprawa o ile ciągłe krążenie nie będzie szkodziło.

Przekombinowali z tym LS, praktycznie nie da się tego rozbudować bez specjalnych rozdzielaczy, które oczywiści są drogie o ile w ogóle są, bo takie zwykłe elektrohydrauliczne tego nie mają i jest lipa.

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Wszystkie porządne ciągniki mają układy hydrauliczne z LSem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert8245    24

Witam.

Mam pytanie o hydraulikę case MX. W modelu 120 po naciśnięciu pedału hamulca ciągnik dostaje spory opór na silnik i się im mocniej wciska się pedał hamulca. Czego to objaw? Ciągnik nie ma pneumatyki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Nie masz przypadkiem wyjścia na hamulce hydrauliczne przyczepy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Tak, każdy MX ma hydrauliczne hamulce i wciśnięcie pedału uruchamia pompe hydrauliczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
logan3512    140

A ja się zapytam co może być jak wcisne oba pedały to ciągnik słabiej chamuje i słychać delikatny zgrzyt jak by kończące się tarcze hamulcowe a jak rozłączyć pedały to lepiej hamuje bez żadnego zgrzytu jednym kołem prawym lub lewym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert8245    24

Kolejne pytania:

-Na jakim poziomie powinny się utrzymywać jałowe obroty?

-Nie działa prędkościomierz, gdzie znajduje się czujnik prędkości?

-EHR wyświetla błąd 5, miał ktoś styczność z tym?

-Czy twarda zmiana półbiegów i działający z opóźnieniem obrotomierz to normalne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

900 minimum

Z tyłu nad dyferencjałem  przeważnie 3 kable  z niego wychodzą, na klucz 30  mm chyba. . 

I nie  działa Ci małe pokrętło, winne są sworznie na lagach, z 5 lat temu jeden kosztował 750 zł. Ja odciołem kable, jak coś rozbierałem  błąd 5  jest ale nie przeszkadza mi to. 

 Radze Ci od razu zmienić akumulator hydrauliczny , jest  z prawej strony nad filtrem oleju skrzyni biegów.j a teraz zmieniałem, pusty był, na Allegro kupiłem za 220 zł, nabili mi go na 28 bar.Tak ma być, aku kupiłem z  możliwością  powtórnago nabicia, w Serwisie podobno 1,5 tyś.  W oryginale jest jednorazowy.  Może za bardzo nie poprawi ci działanie skrzyni biegów, ale bardzo wydłuży żywotność tarcza  półbiegów.  Na popsutym  nowe tarcze 2 tyś godzin mi wytrzymały i scieło 3 i 4 półbieg.   Na allegro kupiłem z gwintem 1/2 cala i dorabiałem redukcję, w ciągniku jest  gwint 20x1,5 mm z tego co pamiętam. 

One walą skrzynią przy zmianie półbiegów, ten typ tak ma, ale niewpływa to na żywotność skrzyni. 

 Może masz problem  z alternatorem że opóźnia obrotomierz, pasek musi być dobry i napinacz. Od tego bym zaczął. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

28 bara nabiłeś, nie za duzo ? Tam nominalne ciśnienie w układzie wynosi 19 bar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Na  starym akumulatrze tak pisze,  w serwisie powiedzeili  z głowy "od 30 do 50. ale zawsze na akumulatorze pisze" 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj