Polecane posty

Rowan    222

Ja sie nie spotkałem z czymś takim. Na wolnych obrotach podnosze czy to Pronara czy HL-ke i to obie do tyłu, gdzie cały ciężar idzie na tłok. Czy są pełne pszenicy, czy ziemi, to bez różnicy. Na Pronarze raz miałem 16t ziemi i bez problemu wywróciłem ją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

3 wyjścia...

za mała średnica siłownika w przyczepie,

zdławiony przepływ na zaworze rozdzielacza chydraulicznego,

mało oleju w skrzyni biegów...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Nie porownuj Pronara do HL bo te tloki w HL są słabe, chyba że masz założone wieksze. U mnie  3  segment to ma jakieś 5-6 cm średnicy, i na nim staje. Pszenica to bez problemu, po otwarciu burty ponad połowa spada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolek96    9
6 godzin temu, Rowan napisał:

O właśnie, skoro ciśnienie maksymalne jest 200, to może regulatory przeplywu są za bardzo zakręcone, u mnie też tak jest, że jak zmniejsze bardzo przepływ, to odcina zaraz.

niby są na max ustawione

32 minuty temu, Ziel napisał:

3 wyjścia...

za mała średnica siłownika w przyczepie,

zdławiony przepływ na zaworze rozdzielacza chydraulicznego,

mało oleju w skrzyni biegów...

 

przyczepy są nowe 3 letnia 16t i roczna 10t podepne pod deutz fahr i nie ma problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

No to ewidentnie cos jest nie tak... Ja mam HL-ke przerabianą na 3 strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lebek5    56

Co może być przyczyna nie przełączenia prędkości wom z 540 na 1000 ? Case cx.  Wajche ciężko przesunąć na 1000 obrotów, a jak się przesunie go bo użyciem dość dużej siły to jest tak jak by nie mogło przeskoczyć ( na wyswietlaczu włącza się kontrola 1000 obrotów) dodam ze wom nie był używany kilka lat, narazie psikam WD. Macie jakieś pomysły 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003
19 godzin temu, lebek5 napisał:

Co może być przyczyna nie przełączenia prędkości wom z 540 na 1000 ? Case cx.  Wajche ciężko przesunąć na 1000 obrotów, a jak się przesunie go bo użyciem dość dużej siły to jest tak jak by nie mogło przeskoczyć ( na wyswietlaczu włącza się kontrola 1000 obrotów) dodam ze wom nie był używany kilka lat, narazie psikam WD. Macie jakieś pomysły 

Po kolei sprawdź dźwignię, linkę czy nie zapiekła się w środku, jak nie to trzeba będzie rozkręcać most.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lebek5    56

Czy ktoś wie od czego są te dwa czujniki zaznaczone na zdieciu w case cx? Są one pod kabina, pod pokrywa, A na skrzyni

C94587D4-A7C1-4080-B7B3-38DF33A4FB07.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Awter    10

Gdzie w MX 120 znajdują się korki spustowe do płynu chłodniczego wie ktoś może? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol2306    12

Na dole chłodnicy. Zdejmij boczne panele i będzie na dole. Chyba musisz też przesunąć chłodnice oleju na bok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Nie uszczelnisz, przerabiałem to. Zakleili mi w zakladzie spawania plastikow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lebek5    56
24 minuty temu, tomek73 napisał:

Dobrze wyczyscić i pakuły z silikonem. 

Co to są pakuły?😂 chodzi O konopie? Albo koński włos? Teraz owinąłem  teflonem  ale efekt  jest taki jak na zdiecie . Myślałem kupić śrubę z lepkiej i dać gumowa uszczelkę i przykręcić ale nie ma u mnie nigdzie śrub calowych 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Pakuły to takie „włosy” do doszczelniania gwintów w hydraulice... zamiast z kogoś szydzić to trzeba najpierw wygooglować jak się nie wie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Konopie, u nas mówi się pakuły. 

Teflon też stosowałem i z powrotem do pakuł wróciłem.

Można śrubę wytoczyć.Lum na Allegro kupić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lebek5    56
6 godzin temu, Ziel napisał:

Pakuły to takie „włosy” do doszczelniania gwintów w hydraulice... zamiast z kogoś szydzić to trzeba najpierw wygooglować jak się nie wie...

Nikt z nikogo nie szydzi! Ja nie z  tych co przegrała wybory! Nie znałem tego słowa i znaczenie jego😂 Tomek  konopie zatrzymały przeciek? Co dawałeś na to jakaś pastę,sylikon?  

Przed chwilą, lebek5 napisał:

Nikt z nikogo nie szydzi! Ja nie z  tych co przegrała wybory! Nie znałem tego słowa i znaczenie jego😂 Tomek  konopie zatrzymały przeciek? Co dawałeś na to jakaś pastę,sylikon?  

Ooo teraz doczytałem ze sylikon, ale operacja się udała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Udaje się na różne przecieki. Pakuły, inaczej konopie i wysmarować sylikonem do silników i skręcić. 

Gwint lekko porysować, zeby konopię miały punkt zaczepienia i nie zsuwały sie przy zakręcaniu.  ja to robię brzeszczotem z piłki do metalu. 

Edytowano przez tomek73
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mqdla    1
Dnia 30.03.2019 o 01:34, Marcinek178 napisał:

Witam serdecznie wszystkich kolegów!

Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem MX 120 i jak to bywa początki z nowym sprzętem są trudne, powoli uczymy się siebie nawzajem:) Ciągnik ma przepracowane 7800 mtg i chyba jest to wiarygodny przebieg bo nie widać żeby był jakiś zmordowany, a przyjechał z Francji. W sumie jeszcze za wiele nim nie popracowałem ale już mam kilka tematów z którymi muszę się zmierzyć bo nie gra wszystko tak jak powinno i tutaj prośba do bardziej doświadczonych kolegów którzy posiadają takie jednostki żeby podpowiedzieli co nieco. Opisze w punktach usterki aby łatwiej było odpowiadać.

1. Przedni napęd pracuje cały czas, nie można go wyłączyć,  sprawdziłem elektrozawór na bloku pod kabiną z prawej strony przedni - cewka i zawór sprawny (po podaniu zew. zasilania zawór otwiera się) mierząc napięcie na wtyczce od cewki w momencie przełączania miernik reaguje tzn. wskazuje jakieś napięcie ale tylko na ułamek sekundy także nie można odczytać, kontrolka od przedniego napędu zapala się i gaśnie w momencie załączania ręcznie jak i przez hamulec. Sprawdziłem też przekaźnik pod konsolą pierwszy od lewej i jest sprawny. Teraz pytanie co jeszcze można sprawdzić ? przewody do cewki? nie ma po drodze jeszcze czegoś na czym mógłoby tracić napięcie idące do cewki? Jest do tego jakiś sterownik czy napięcie z przekaźnika prosto na cewkę leci?

2. Sprawdziłem błędy i oto co wymrugała dioda od wom  42  ; 24 ; 32;  60

  Czy wiecie co oznaczają kody błędów  i czy można je wykasować ?

3. Przy pierwszej orce gdy  wychodziłem z ciągnika  wyłączyłem bieg  regulowałem ustawienie pługa wracam wsiadam wrzucam bieg a ciągnik nie jedzie, nie świeci się N ani nie mruga żaden błąd pół biegi przełącza OK ale nie ruszy ani do przodu ani do tyłu, jedyne co wtedy pomagało to zgaszenie i ponowne uruchomienie ciągnika. Co to może być ?

4. Jak wysoko podnoszą wasze podnośniki w MX-ach? Mam wrażenie że mój jakby za mało podnosił (no chyba że ten typ tak ma) przy max. podniesieniu ramiona są w pozycji pionowej, tzn. nie zarzuca ich aż na ciągnik. skróciłem dość dużo wieszaki i jakoś z pługiem 5-skibowym szło ale wydawało mi się że ciągnik takiej klasy powinien mieć większy zakres ruchu ramion.

5. Jak działa to pokrętło podnośnika z narysowanym pługiem? zacząłem się nim bawić ale nie obczaiłem o co z nim chodzi czasami przy ruszaniu z miejsca wyciągało pług do góry a jak stanąłem to opuszczało na dół, ustawiłem  w pozycji środkowej i było ok ale napewno ma ono jakąś funkcję. Błąd jaki świeci  na EHR to tylko 4

Będę wdzięczny za każdą radę. A propo czy posiada ktoś może serwisówkę do MX 120?

 

 

Ta 4 na EHR to spalona żarówka w przycisku podnośnika "góra- dół". Musisz wyjąć ten wyłącznik do góry i wymienić w nim żaróweczkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    37

Odnosnie wysokosci podnoszenia u mnie jest podobnie ale opusciłem na nizsze oczko cięgno środkowe przy zaczepie w ciagniku i teraz podnosi sporo wyżej.

AD3

Mam rozumiec ze jak zatrzymałeś ciagnik to nie wyrzuciłes rewersu na N tylko ustawiłeś dzwignie zmieniy biegów w neutralnej pozycji? bo z tego co napisałeś tak to zrozumiałem

Edytowano przez Lukas85

Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620
6 godzin temu, mqdla napisał:

4. Jak wysoko podnoszą wasze podnośniki w MX-ach? Mam wrażenie że mój jakby za mało podnosił (no chyba że ten typ tak ma) przy max. podniesieniu ramiona są w pozycji pionowej, tzn. nie zarzuca ich aż na ciągnik. skróciłem dość dużo wieszaki i jakoś z pługiem 5-skibowym szło ale wydawało mi się że ciągnik takiej klasy powinien mieć większy zakres ruchu ramion.

Moim zdaniem w MX ten podnośnik jest ogólnie dość słabym elementem zarówno jeśli chodzi o konstrukcje jak i parametry, mały udźwig i zakres też w sumie niewielki. Sprawdź czy masz u siebie wywiercone trzy otwory na cięgno, ja musiałem sobie trzeci najniższy dowiercić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

 To zależy od modelu, mając 8330 kg udźwigu  nie mam na co narzekać, a co do wysokości to zależy od rozkręcenia śrub na wieszakach  i ustawienia ehr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lebek5    56

Objaśni mi ktoś do czego służą te guziki zakreślone? Domyślam się że środkowy to zmiana obrotów i przełączanie na obory walka na 540 i na 1000. Ale te dwa skrajne to nie mam pojęcia

F2F7656E-F76A-410B-AF0C-F128A393A968.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
logan3512    140

Niskie obroty silnika w moim są ustawione na 860 i może wiesz czym je zmniejszyć? Te przyciski koledzy pisali są od ustawień godziny i jeszcze od czegoś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj