Polecane posty

Pigmei    1868
Napisano (edytowany)

 Jeździłem bez problemu z uszkodzonym czujnikiem prędkości więc to  raczej  nie jego wina,

Czujnik pod siedzeniem  to warunek konieczny i jak nie siedzisz lub z  innych powodów nie zadziała to ciągnik  nie ruszy z miejsca, one tak maja w zabezpieczeniach.

Edit  Zrobiłem test, odłączyłem na wtyczce sprawny czujnik prędkości i ciągnik jeździ bez żadnych problemów

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620
Napisano (edytowany)
Dnia 27.03.2019 o 21:56, Rowan napisał:

Zrozumcie, że w tym układzie wszystko działa systemem 0-1 i tak niestety to pracuje, a co do rewersu to sprawdźcie Sobie akumulator hydro.

Zgadza się, że pracuje w systemie 0-1, ale MF np serii 61xx czy JD z tamtych lat miały tak samo, a tak nie szarpało. Ja miałem przebity ten akumulator hydrauliczny i wymieniłem go na nowy, pal licho że kosztował 900zł..., ale poprawy żadnej niestety. On raczej jest do "uzupełniania" niedoborów w układzie na skutek małych wycieków, czy szybkiego przełączania różnych odbiorników. Z tego co mi się udało ustalić to rolę "płynnego" przełączania pełni modulator mechaniczny. Nawet rozgryzłem jak to tam działa (malutkie dysze w połączeniu z suwakami i sprężynami). Tyle tylko, że nie bardzo da się cokolwiek tam zmodyfikować, podkładki, inne sprężyny nie pomagają, a średnicy dyszy zmienić sie nie da.  Głównie chodzi o to by się kosze wolniej napełniały olejem, ale tak jak mówiłem niestety producent nie zrobił możliwości by to jakoś wyregulować, nawet kosztem szybszego zużycia się tarczek. Na zimnym gęstym oleju, który wolniej przepływa przez te dysze i tym samym wolniej napełnia kosze jest przecież ok.

U mnie rewers działa znośnie na drugim biegu i pierwszym półbiegu, na wyższych już jest za ostro choć typowego szarpnięcia nie ma, za to półbiegi potrafią czasem poderwać przód do góry np na asfalcie.

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Najpierw trzeba zmostkować czujnik w siedzeniu. Najlepiej we wtyczce, jest po prawej stronie fotela pod dywanikiem gumowym. Najprawdopodobniej to jest przyczyna, skoro wogóle rusza. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868
Napisano (edytowany)
3 godziny temu, Zenonim napisał:

Kolega pytał gdzieś w serwisie to mówili że  raczej czujnik prędkości. Dźwigni nie wywala tylko na desce kontrolka się zaswieca neutralny. Czy rondo przodu czy do tyłu i jedzie 10m i dalej to samo

A co ma czujnik pod siedzeniem do tego

 Skoro  napisał ze jedzie tych 10m to znaczy że rusza, Tu winy czujnika pod siedzeniem nie bezie

Edit tak się teraz zastanawiam, czy aby w tym ciągniku nie masz dodatkowo  zamontowanego radaru prędkości 🤔

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

No tak, ale z tym czujnikiem bywa i tak, że gdzieś sie przesuniesz na siedzeniu, ruszy, po chwili rozłączy. Ja mam dodatkowy radar, mam go uszkodzonego i wymontowanego i jeździ. Jeśli nie czujnik w siedzeniu, to cewka. Nagrzewa się i robi przerwe, przestygnie i znów chwile działa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

 W sumie zwarcie obwodu czujnika pod siedzeniem to żaden koszt czy wysiłek, pomóc może i nie pomoże, ale i nie zaszkodzi

 Przerwa w cewce, nie da się tego wykluczyć z tym że rozłączałby rewers po iluś sekundach, niezależnie czy  miał by jakiś bieg włączony czy nie. Niech Kolega  @Zenonim dopisze czy też tak samoistnie rozłącza  ten rewers na postoju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Tzn po odpaleniu jak nie wrzuci przód lub tył, to nie wywali rewersu. I kontrolki ostrzegawczej. A tak jak pisałem wcześnie bywa, że cewka otwiera obwód dopiero po nagrzaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zenonim    223

Nie tylko jak daję przód lub w tył to wywala na desce N . Tak kable uwalone pod siedzeniem czyli wcześniej ktoś tu robił coś. Gdzie ta cewka jest w razie w

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Są dwie cewki na tylnym mościey. W sumie tam są 4 cewki, dwie z lewej od jazdy przód-tył, z prawej trzecia napęd przedni a  4 blokada. 

Ale na bank to nie są cewki. Ściągnij osłonę z prawej strony, tam masz komputery, poruszaj kablami. Mi to pomogło kiedyś. 

 Masz jeszcze jeden czujnik pod rączką z  biegami, jest to blokada 4 biegu na wstecznym. Może on zablokował się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zenonim    223

Pod rączką nie mam bo to mechaniczna skrzynia. To wygląda tak jakby prąd gubil.  Jeszcze zegar mi wariuje raz pokazuje 5 na godz raz 30 raz 80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Masz na pewno czujnik, musisz zdjąć boczny panel i tam go znajdziesz. Koło linki od sprzęgła.  Bo tam jest jeszcze linkę do sprzęgła, która blokuję ci rączke biegów, Nie masz wciśniętego sprzęgła to biegu nie wbijesz. 

Odłącz czujnik prędkości. Jest na tylnym moście nad dyferencjałem. Na 2 lub 3 kable. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zenonim    223

Poruszalem kablami i narazie nic nie wybija. Odlaczylem ten czujnik i jest 0 cały czas. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zenonim    223

Umyłem ciągnik poruszalem kablami i narazie jedzie A jak długo to nie wiem. A co do czujnika to on jest walniety czy co że tak pokazuje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zenonim    223

Dzisiaj przejechałem ze 2km i dalej wywala coś musi z kablami być nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Powodzenia życzę w takich „naprawach” 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

Czujnik w siedzeniu lub przekaźnik z prawej strony pod zabudowa panelu sterowania ehr  itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    222

Szkoda im tlumaczyć gdzie czego szukać, im wystarczy jak kablami poruszają;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zenonim    223

Czujnik pod siedzeniem odpada bo jest odcięty. Sprawdze ten przekaźnik 

Jak wygląda ten przekaźnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115
Napisano (edytowany)

Sprawdz napiecie na akumulatorach, ewentualnie ladowanie alternatora. Na 99% jest za niskie... sprawdz blędy pod klapką bo w takich przypadkach wywala blad napiecia od ehr.

Problem z obrotomierzem pokrywalby sie z problemami alternatora bo tam jest czujnik obrotów silnika.

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mpopis    2

mam problem ze swoim mx170, mianowicie, po remoncie silnika i wstawieniu ta tablicy wyświetla cuda, obroty rzędu 7800, i co chwila zmienia na coraz to inne dane, nie pokazuje wybranego biegu. Prąd ładowania 14v, wszystkie kontrolki działają prawidłowo. Zrobie fotkę i wstawię jak to wygląda. pod zegarem wyświetla 1bA26.4

case1.jpg

case2.jpg

Edytowano przez mpopis
dodanie zdjęć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolek96    9

Jeśli się nie mylę trzeba skalibrować wom względem paska rozrządu, aby wskazywał odpowednie obroty.

Co do wyświetlania to jak dla mnie to normalne 1bA26.4 źle jak dla mnie to odczytujesz bo dla mnie jest to 16826,4 przejechane motogodziny, tak samo robi u mnie tylko ja aktualnie mam tys. mth mniej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mpopis    2

to na pewno nie motogodziny, bo ciągnik jest u mnie od nowości i ma około 7500 godzin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Obroty silnika są brane z  alternatora z kabla  na wsówkę. Odłącz go i coś bedziesz wiedzial, może masz gdzieś przebicie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj