Polecane posty

grego    385

niektórzy mechanicy nieco przesadzają z cenami robocizny, jak tylko usłyszą że zachodni ciągnik to od razu dopisują 0 do rachunku jakby to nie wiadomo co skomplikowanego było. No bez przesady ale za 3 dni roboty 3-4 tys za samą robociznę to jednak przesada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miloszek15    0

Aby nie zaśmiecać forum kolejnym tematem pisze tutaj. Mam możliwość kupna Case MX 135. Czy jest możliwość domontowania w nim przedniego tuzu i womu? Z góry dzięki za odpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Mam pytanie do użytkowników case z powershiftem a dokładnie serie MX. Czy wam też podczas zmiany półbiegu czasami zawyje pompa tak jak na zimnym oleju podczas skręcania kołami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

tak samo jak u  casemx110,tylko charakterystyczne stukniecie

Edytowano przez mati00733

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Mam mały problem z sprężarką i klimą. Wszystko jest na jednym pasku, obie sprężarki, jak chodzi klima isprężarka nabija powietrza to ślizga się pasek, przez co wszystko głośna chodzi i piszczy. Założyłem nowy pasek Gatesa to samo, piszczy i wkurza mnie to, do tego stopnia że na jesieni ściągłe pasei i tak jeździłem.

Jest możliwość przerobienie tego na dwa osobne paski, pod Visko zakłada sie podwójne koło, teraz jest pojedyncze, a na sprężarkę powietra inne koło, rozkręcane z bleszkami do regulacji, takie jak było kiedys w Maluchu na alternatorze.

 

Pytanie gdzie to kupić, jutro bede trochę dzwonił z ogłoszeń z allegro itp, może i do serwisu  zadzwonie, ale może coś o tym wiecie, poradzicie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati00733    25

Fakt,bywa to bardzo irytujące,ale Tomku czy warto zachodu?Swoja droga,moze to wina tego napinacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

u mnie akurat z tym problemu nie ma za to piszczał mocno pasek wieloklinowy nawet po wymianie na nowy, dopiero założyłem nowy napinacz i inny pasek i przestało. Choć to akurat wina visko bo ktoś je zaspawał... bo tak to wentylator nie stawiałby takiego oporu. Może masz za duże ciśnienie w układzie pneumatycznym albo wyrobione już nieco koła pasowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemx110    0

grego a pamiętasz jakiej firmy miałeś który piszczał? i jaki masz teraz? 

Będę wymieniał na wiosnę i nie wiem czy z serwisu brać czy jakiś dobry zamiennik

tomek73 najprędzej to tokarz Ci takie rzeczy zrobi, wątpię aby dopasować od czegoś, są jeszcze takie spraye zapobiegające ślizganiu się pasów jak są np. zaolejone, może to niezbyt po inżyniersku ale może pomóc.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

musiałbym sprawdzić ale oba były zamienniki. Napinacz na pewno mam bepco o połowę tańszy, a chodzi bez zarzutu jak dotąd.

Edytowano przez grego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Już się raczej wyleczyłem z wymiany kół. W serwisie za koło spreżarki powiedzieli ponad 1400 zł, na Visko 680 zł wszystko netto, za używanymi raczej nie ma szans.

Spray stosowalem, efekt jest bardzo krótki. Zrobię tak jak w MF 255 miałem, kawałek węża na zawór do pompowania, i wtedy bedzie bez oporów pompować, bo jak zawór póści powietrze to cicho. Albo dwa paski, non stop będzie klima chodziła, bo jest potrzebna a powietrze jakbędzie potrzebne to bede zakładał dłuższy pasek.

W NH  ściagam pasek z powietrza jak mi nie potrzeba, po pół roku bez sprężarki jeżdże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

też prawda, sam chciałem tak u siebie zrobić żeby na pusto latała sprężarka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dexter00    30

Witam .mam problem z mx 100 tzn czasami coś sie zacina z hydrauliką i  nie chce złożyć np agregatu i w tym czasie nie działa wspomaganie. czasami równie nie chce ruszyc po włożeniu biegu. nie jest tak cały czas tylko ma takie momenty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

pewno jakiś zaworek się zacina ale, który to ciężko powiedzieć. Może być coś w zaworze priorytetowym to ten gdzie idzie ciśnienie z pompy i tam rozdziela na kierownice i resztę. Może coś z kompensatorem w pompie hydraulicznej to ta "przystawka " przy pompie możesz spróbować te rzeczy przeczyścić jak wiesz gdzie są. A jak nie to musiałby być dobry fachowiec, żeby stwierdził co się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Rozebrałem pokrywe dachu bo mi klimatyzacja nie działała i zauwazyłem jakiś drut leżący jakby urwany który odchodzi od pokrętła regulacji klimatyzacji nie wiem gdzie go podłączyć. Jeśli ktoś sie na tym zna to prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Wsadź go w chłodnicę, między żeberka tak jak ci pasuję z 5 cm żeby wszedł., to jest regulator, tak jak w lodówce, zamrażarce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
clioman    0

Witam ,mam problem z Mccormick mc 135,zaczelo sie od zerwanych paskow alternatora ,nie dzialal wom ,zrobilem tak jak pisaliscie na forum i zadzialalo,ale nie dziala teraz auto wom,wczoraj odczytalem bledy i znalazlem 15,33,63,67,82 z czego 15,33 i 67 wiem co oznaczaja a reszty nie wiem,no i probowalem skasowac te bledy tak jak opisano na forum i nic z tego kontrolka miga i zalacza sie sygnal i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemx110    0

Jeżęli kody błędów są takie same jak w MX to podam wyjaśnienie kodów:

 

15 - złe ustawienie dźwigni od włączania WOMu albo problem z samym włącznikiem

33 - problem w cewką od załączania WOMu, trzeba by zmierzyć oporność cewki oraz przewody do sterownika

63 - czujnik prędkości obrotowej WOMu nie podaje sygnału o prędkości obrotowej (albo WOM się nie kręci albo problem z samym czujnikiem)

67 - brak odpowiedniego stosunku prędkości obrotowej Womu do prędkości obrotowej silnika

 

Aby działał auto wom trzeba go ustawić podczas kalibracji

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
clioman    0

wszystkie te błedy najprawdopodobniej wystapily kiedy po zerwaniu paskow nie dzialal wom i szukalem co sie moglo stac,sprawdzalem wtedy cewke ,czujnik i zestroilem obroty walka,tylko teraz nie moge wykasowac tych bledów i nie wiem dlaczego nie dziala ta metoda ktora jest opisana tutaj na forum i nie wiem jak sie kalibruje wom

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj