Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
grego    385

Elektrozawór działa dobrze? Napęd załączy się jeśli nie będzie na niego szedł prąd tak samo będzie jeśli cewka padnie to będzie cały czas włączony. Wyjmij przewody z elektrozaworu i zobacz czy zmienia się stan po naciśnięciu guzika będziesz wiedział czy coś z elektrozaworem czy coś innego (sam włącznik, przekaźnik, włącznik stopu)

Edytowano przez grego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
allados    0

Mam problem w moim MX 135, przy pompie zakleilem silikonem taka srubę co jest na klucz oraz na srubokręt. i teraz mam wysokie obroty ok 900 a wczesniej bylu około 770. czy ta śruba jest od ustawiania obrotów czy jakos inaczej da sie to regulować? Prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Doszedłem z napędem, była walnięta cewka, serwis przyjechał wymienił, skleiło ją razem z zaworem. podobno kosztuję ponad 1 tyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

ja za kompletny elektrozawór Vicersa (org) bo są też zamienniki Parkera płaciłem niecałe 500zł jakieś 2 lata temu, nie sądze aby tak podrożał , choć w sumie nie potrzebnie bo myślałem, że jak się grzeje to jest po nim ale na przednim napędzie tak ma być bo aby napęd był wyłączony elektrozawór musi być włączony ale jest na zapas bo tych elektrozaworów w całym ciągniku jest 6 identycznych.

 

Edit:

Chociaż tak z ciekawości poszukałem to teraz 760 juz kosztuje :o, sama cewka jakieś 250zł

Edytowano przez grego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

A gdzie można kupić, bo to mi serwis wymieniał. tak było zgrzało się że nie ściągło się cewki, zespawało z sobą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Mam problem w moim MX 135, przy pompie zakleilem silikonem taka srubę co jest na klucz oraz na srubokręt. i teraz mam wysokie obroty ok 900 a wczesniej bylu około 770. czy ta śruba jest od ustawiania obrotów czy jakos inaczej da sie to regulować? Prosze o pomoc.

 

900 obr/min są to właściwe obroty. Niższe są nie wskazane ze względu na pompę hydrauliczna która jest wykorzystywana do "wszystkiego"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
allados    0

ja ją naprawiałem bo trochę z niej ciekło i miałem sporo zachlapane. jak ja ruszyłem to po prostu wypadła i chyba była urwana czy coś... wiec mówisz ze to jest prawidłowe i ma tak pozostać? trochę dziwne to bo wydaje mi się ze to są zbyt wysokie obroty a wnioskuję to po odgłosie silnika jaki wydaje... No ale oczywiście mogę się mylić rzecz jasna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

poszukaj na internecie ja akurat kupowałem wtedy tutaj www.sklepkisiel.pl/ ale są i tu www.agristar.pl/ albo pytaj się w serwisie Mcormica bo kiedyś szukałem paru części to tam mieli najlepsze ceny i najlepiej zaopatrzony magazyn, tel. i na następny dzień już miałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

ja ją naprawiałem bo trochę z niej ciekło i miałem sporo zachlapane. jak ja ruszyłem to po prostu wypadła i chyba była urwana czy coś... wiec mówisz ze to jest prawidłowe i ma tak pozostać? trochę dziwne to bo wydaje mi się ze to są zbyt wysokie obroty a wnioskuję to po odgłosie silnika jaki wydaje... No ale oczywiście mogę się mylić rzecz jasna

Zajrzyj w instrukcje obsługi tam na pewno pisze jakie są optymalne obroty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Panowie po odpaleniu ciągnika po dniu przestoju pompa trzeszczy około 20 sec. po czym ustaje i chodzi dobrze. Jeśli odpale ciągnik i dodam gazu trzeszczenie ucicha od razu. tak jakby pompa sie zapowietrzała czy to oznaka zużycia pompy czy może jakiś filtr zapchany dodam że główny filtr hydrauliki był wymieniany miesiąc temu wraz z olejem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Wyczyszczony jeśli chodzi o ten co sie wkłada w skrzynie od boku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemx110    0

U mnie w obu MX-ach chwilę coś trzeszczy, jakby drżenie metalowych przewodów hydraulicznych lub któryś zawór, występuje w obu więc uznaję to za regułę. W jednym mam wszystkie pompy hydrauliczne, filtry i oleje wymienione na nowe, więc chyba ten typ tak ma.

 

Co do elektrozaworów do MX 150 do MDF to nie znam dokładnej ceny mojego dostawcy ale dla porównania powiem że elektrozawór do tylnego WOM-u jak dobrze pamiętam około 1000 zl netto, niby troszkę większy a cena 2x większa.

 

Z tymi cenami to bardzo różnie jest, kuzyn pytał się w Grene o uszczelniacz to zawołali 500 zl, a w serwisie zamówiłem mu za 90 zl   :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Jeśli w 100% jesteś pewny że tarczka to rozpołąwiasz ciągnik i wymieniasz wszystkie tarczki za jednąrobotą składasz i masz spokój na lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Nie jestem pewien ale chyba można od tyłu dojść ale niech sie wypowie ktos kto to  robił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Podnieść kabinę,  odjechać silnikiem, ściągnąć dekiel od skrzyni,  wyciągnać  dwa wałki na których są kosze z półbiegami, zbiornik paliwa i z drugiej strony dekiel trza ściągnąć. Klimę oprużnić.

Koszt wszystkich tarcz, na 4 półbiegi i uszczelniacze w serwisie to 3,2 zł brutto.Wymiana serwis 6, prywatnie 3.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mpopis    2

brać się za to samemu czy szukać kogoś do zrobienia? To znaczy, czy jest tam coś specjalnie skomplikowanego czego nie da się ogarnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grego    385

Kabiny nie trzeba podnosić, klimy też nie trzeba opróżniać wystarczy odkręcić chłodnicę, sprężarkę i wrzucić do kabiny, zbiornik paliwa odchylić i opuścić trochę  aby śruby odkręcić. Odkręcasz przednią  pokrywę (da się bez odkręcania ramy, acz mało wygodnie) i odjeżdżasz silnikiem. Musisz jeszcze odkręcić dekiel z prawej strony skrzyni (biegi pełzające) odkręcić nakrętkę i wyjąć zębatkę inaczej nie wyciągniesz wałków z półbiegami. Potem trzeba rozebrać kosze ściagaczami. Trochę grzebania jest ale nic trudnego. Najważniejsze aby zachować czystość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj