Gość Profil usunięty

Wyrzucanie wody z chłodnicy

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, czy to jest normalne żeby w chłodnicy silnika ursusa 3512 tworzyło się podciśnienie? Jak otworze korek po kilku minutach od pracy silnika to wywala wodę. Myślałem ze to uszczelka pod głowicą bo miesiąc temu wymieniałem i nie splanowałem głowicy, ale w chłodnicy nie ma żadnych bąbelków z powietrzem. I jak naleję wody do pełna, to woda schodzi ale tylko z tej rurki co idzie od chłodnicy i przykręca się do niej korek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Ja raczej obstawiałbym uszczelkę pod głowicą. Pojeździj troche to zobaczysz czy jest czarna sadza w wlewie do chłodnicy. Jak będzie dobrze, to tak jeździj, ważne, aby wodę było widać na tym kolanku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

no właśnie jak pojeźdze dłużej to wodę wywala nadmiarem, a jak odkręce korek to z pół litra wody wyleci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzegorz508    2

Ostatnio tak było u mnie MF 255, ale to była uszczelka pod głowicą. Nie wiem co tam jest u Ciebie. Całe żniwa i wykopki przejeździłem dolewając wody, aż w końcu stanął. Też wodę wywalał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A czy przy idącej kompresji do chłodnicy nie powinny wylatywać bąbelki powietrza z wlewu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    166

chyba nad ciśnienie ;)

Ale to normalne zawsze wyleci trochę wody ważne aby była powyżej rurek

a ile wody ubywa , a na gorącym silniku możesz sprawdzić czy ma przedmuch odkręć korek przez grubą i dużą szmatę by się nie poparzyć ! :lol: i nalej wody pod korek jak nie polecą bomble to nie ma przedmuchu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    316

Mi też tak się robiło i okazało się że termostat się rozleciał.Pochodził z 10 min i wyrzucało wodę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

chyba nad ciśnienie ;)

Ale to normalne zawsze wyleci trochę wody ważne aby była powyżej rurek

a ile wody ubywa , a na gorącym silniku możesz sprawdzić czy ma przedmuch odkręć korek przez grubą i dużą szmatę by się nie poparzyć ! :lol: i nalej wody pod korek jak nie polecą bomble to nie ma przedmuchu

 

 

Wody ubywa około 150-200ml dziennie, dziś ciągnik stał cały dzień nie odpalany i dolewałem wody od rana, a pod wieczór już nic nie ubywało. Trochę dziwne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    166

tylko szklankę wody ubyło jak nalałeś pod korek to normalne zawsze musi zostać trochę miejsca na powietrze może być że termostat nie puśćił wody do końca tzn jak spuściłeś na noc i naleważ to trzeba poczekać aż woda najdzie we wszystkie kanały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    227

jak nalewa się płyn czy wode to trzeba zostawić te mniej więcej 2 cm od góry do lustra wody bo jak sie nagrzeje to się jej ilośc zwiększy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdziłem dziś termostat i otwiera się on dopiero przy temperaturze 90 stopni. Czy tak powinno być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przy 75 stopniach otwiera sie z 2mm i tylko z jednej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    316

No ale się otwiera.Mój się rozpadł i zablokował kanał.Po przejechaniu 1 km robiła się fontanna a licznik wariował.

Założyłeś uszczelkę miedzianą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    227

jak początek otwarcia następuje przy 75* to myśle że powinien być sprawny, pełne otwarcie powyzej 90 powinno nastąpić, ale jak nie jesteś pewien i chcesz mieć 100% pewnośc to możesz wymienić na Mere

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Uszczelka jest miedziana tylko głowica nie splanowana, jutro zdejmę głowicę bo już mam wszystko na wierzchu, a co do wskaźnika temperatury to wskazówka utrzymuje się mniej więcej w pionie przy ciężkiej robocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    227

poprawka dla 3512 początek otwarcią powinien nastąpić przy 82* :) tamto co podałem wczesniej to dla 30-stki sorki za błąd:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To w takim razie termostat jest sprawny, ale chyba go wymienię bo otwiera się początkowo tylko jedna stroną. Teraz muszę odkręcić głowice, bo już nie ma chyba innej możliwości by sprawdzić jaka jest przyczyna wyrzucania wody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    227

to wymień na poczatek sam termostat i wtedy zobaczysz co bedzie dalej się działo (może w tym tkwi problem ) i przy tym mniej roboty jest, a jak będzie bez zmian to wtedy zdejmiesz głowice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie chce mi się ponownie zdejmować i zakładać zbiornika paliwa jakby to nie wypaliło. A jak juz jest wszystko na wierzchu to warto sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    227

aaa no chyba że tak, nie miałem styczności przy naprawach 3512 to nie wiem jak tam jest z demontazem, ale jakby to była uszczelka to sprawdz głowice, bo za miesiąc znów moze być to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeśli to by była uszczelka to oczywsicie daje głowice do sprawdzenia, miesiąc temu nie dałem bo ciągnik była potrzebny bo jeszcze nie posiane było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAMIAN8    0

Najpierw wymień termostat bo za pózno sie otwiera i tworzy sie pod ciśnienie które przy otwarciu termostatu w wysokiej temperaturze wywala wode

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez wladek99
      Witam wszystkich, dawno tu nie zaglądałem więc przepraszam jeśli w złej kategorii itd. Mój problem polega na tym, że moja 40-tka ciężko pali. Aku naładowane kręci kręci nie da rady się przełamać rozładowując przy tym aku. Po ponownym lądowaniu wkoncu zapali i już będzie palić za każdym razem. Postoi noc i znów to samo. Jaki może być problem ? Pompa , wtryski ? Dodam że filtry zmienione. Może ktoś pomoże. Z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.