Skocz do zawartości
Gość Profil usunięty

Wyrzucanie wody z chłodnicy

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, czy to jest normalne żeby w chłodnicy silnika ursusa 3512 tworzyło się podciśnienie? Jak otworze korek po kilku minutach od pracy silnika to wywala wodę. Myślałem ze to uszczelka pod głowicą bo miesiąc temu wymieniałem i nie splanowałem głowicy, ale w chłodnicy nie ma żadnych bąbelków z powietrzem. I jak naleję wody do pełna, to woda schodzi ale tylko z tej rurki co idzie od chłodnicy i przykręca się do niej korek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    2

Ja raczej obstawiałbym uszczelkę pod głowicą. Pojeździj troche to zobaczysz czy jest czarna sadza w wlewie do chłodnicy. Jak będzie dobrze, to tak jeździj, ważne, aby wodę było widać na tym kolanku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

no właśnie jak pojeźdze dłużej to wodę wywala nadmiarem, a jak odkręce korek to z pół litra wody wyleci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grzegorz508    2

Ostatnio tak było u mnie MF 255, ale to była uszczelka pod głowicą. Nie wiem co tam jest u Ciebie. Całe żniwa i wykopki przejeździłem dolewając wody, aż w końcu stanął. Też wodę wywalał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A czy przy idącej kompresji do chłodnicy nie powinny wylatywać bąbelki powietrza z wlewu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    108

chyba nad ciśnienie ;)

Ale to normalne zawsze wyleci trochę wody ważne aby była powyżej rurek

a ile wody ubywa , a na gorącym silniku możesz sprawdzić czy ma przedmuch odkręć korek przez grubą i dużą szmatę by się nie poparzyć ! :lol: i nalej wody pod korek jak nie polecą bomble to nie ma przedmuchu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    261

Mi też tak się robiło i okazało się że termostat się rozleciał.Pochodził z 10 min i wyrzucało wodę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

chyba nad ciśnienie ;)

Ale to normalne zawsze wyleci trochę wody ważne aby była powyżej rurek

a ile wody ubywa , a na gorącym silniku możesz sprawdzić czy ma przedmuch odkręć korek przez grubą i dużą szmatę by się nie poparzyć ! :lol: i nalej wody pod korek jak nie polecą bomble to nie ma przedmuchu

 

 

Wody ubywa około 150-200ml dziennie, dziś ciągnik stał cały dzień nie odpalany i dolewałem wody od rana, a pod wieczór już nic nie ubywało. Trochę dziwne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    108

tylko szklankę wody ubyło jak nalałeś pod korek to normalne zawsze musi zostać trochę miejsca na powietrze może być że termostat nie puśćił wody do końca tzn jak spuściłeś na noc i naleważ to trzeba poczekać aż woda najdzie we wszystkie kanały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    135

jak nalewa się płyn czy wode to trzeba zostawić te mniej więcej 2 cm od góry do lustra wody bo jak sie nagrzeje to się jej ilośc zwiększy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdziłem dziś termostat i otwiera się on dopiero przy temperaturze 90 stopni. Czy tak powinno być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Przy 75 stopniach otwiera sie z 2mm i tylko z jednej strony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    261

No ale się otwiera.Mój się rozpadł i zablokował kanał.Po przejechaniu 1 km robiła się fontanna a licznik wariował.

Założyłeś uszczelkę miedzianą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    135

jak początek otwarcia następuje przy 75* to myśle że powinien być sprawny, pełne otwarcie powyzej 90 powinno nastąpić, ale jak nie jesteś pewien i chcesz mieć 100% pewnośc to możesz wymienić na Mere

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Uszczelka jest miedziana tylko głowica nie splanowana, jutro zdejmę głowicę bo już mam wszystko na wierzchu, a co do wskaźnika temperatury to wskazówka utrzymuje się mniej więcej w pionie przy ciężkiej robocie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    135

poprawka dla 3512 początek otwarcią powinien nastąpić przy 82* :) tamto co podałem wczesniej to dla 30-stki sorki za błąd:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To w takim razie termostat jest sprawny, ale chyba go wymienię bo otwiera się początkowo tylko jedna stroną. Teraz muszę odkręcić głowice, bo już nie ma chyba innej możliwości by sprawdzić jaka jest przyczyna wyrzucania wody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    135

to wymień na poczatek sam termostat i wtedy zobaczysz co bedzie dalej się działo (może w tym tkwi problem ) i przy tym mniej roboty jest, a jak będzie bez zmian to wtedy zdejmiesz głowice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie chce mi się ponownie zdejmować i zakładać zbiornika paliwa jakby to nie wypaliło. A jak juz jest wszystko na wierzchu to warto sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    135

aaa no chyba że tak, nie miałem styczności przy naprawach 3512 to nie wiem jak tam jest z demontazem, ale jakby to była uszczelka to sprawdz głowice, bo za miesiąc znów moze być to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeśli to by była uszczelka to oczywsicie daje głowice do sprawdzenia, miesiąc temu nie dałem bo ciągnik była potrzebny bo jeszcze nie posiane było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DAMIAN8    0

Najpierw wymień termostat bo za pózno sie otwiera i tworzy sie pod ciśnienie które przy otwarciu termostatu w wysokiej temperaturze wywala wode

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez matek98
      Witam mam problem z ursusem c-380 z roku 2017 już z dpf. Wyskoczył mi błąd 3719 może ktoś miał z tym doczynienia. Mam też pytanie jakie macie obroty na postoju bez gazu bo u mnie wynoszą prawie 1000 obrotów i z serwisu sie upierają ze takie muszą być, sasiad ma ft 675 i ma duzo nizsze obroty a praktycznie taki sam silnik 
    • Przez Veq9
      Witam wszystkich serdecznie,
       
      Chciałbym się dowiedzieć jak 4 biegowa SZYBKA skrzynia spisuje się w pracach polowych. Ciągnik miałby wykonywać orkę, gruberowanie, bronowanie, sianie. Aktualnie miał zamontowaną 3 biegowa i brakowało biegów głównie pod brony i siane a przy obrotach 1800 na 1ii jechał prędkością 9km/h, 3 i wynosi 7km/h. Chciałbym wiec zamontować 4-biegowa szybka skrzynie, gdyż potrzebuje biegów poniżej 10km/h i powyżej co umożliwi mi 4i(połowa), stad tez moje zainteresowanie owa skrzynia.
      Mam wiec kilka pytań do was drogich użytkowników i prośbę by nie wysłać postów jeżeli nie macie w 100% pojęcia, interesują mnie czyste fakty, gdyż na ich podstawie zapadnie decyzja.
      A mianowicie:
      —> jakie sa mniej więcej prędkości na 4biegowej szybkiej skrzyni koła 38r chodzi o 3polowa, 4polowa, 1szosowa, 2szosowq
      —> czy wszystkie biegi 1,2,3 ( oprócz 4) są takie same jak jak w zwykłej wolnej szkrzuni biegów czy tez są duzi szybsze 
      —> czy można zamontować synchronizator do skrzyni 4 biegowej nie synchronizowanej która nie posiada owego synchronizatora np od 3 biegowej, lub nowo kupionej
      —> Ursus ten posiada sprzęgło hydrauliczne czy możliwe jest wiec wymontowanie całego osprzętu, który już posiadam do sprzęgła hydraulicznego, i przerobienie skrzyni która była na pedałach zwykłych ( nie na hydraulice, tak jak w ursusie 1614) 
      —> czy po prostu zamontować skrzynie 4 biegowa wolna tylko nie rozumiem o co chodzi z skrzynkami typu 25,30,35 i która z nich byłaby najlepsza 
      —> w 1634 posiadam oryginalny żółw który w pełni funkcjonuje mogę go zastosować w 4 biegowej czy musze kupić typowo pod 4 biegowa żółwia 
    • Przez TheagroPiotrekLubelskie
      Witajcie ! Wymieniłem przerywacz kierunkowskazu , i gdy włączę obojętnie jakie światła to kierunki przestają mrygać , tylko tam czasem się zdarzy wyjątek ze się załączą , ale gdy wyłaczę światła kierunki działają poprawnie w czym problem ? proszę o pomoc 
    • Przez maslo200
      Witam czy te pęknięcia w czymś przeszkadzają   są to dwa otwory   tam gdzie jest sprężarka z góry  dziękuję za pomoc 



    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.