Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
andrejus

Jaką pompę hydrauliczną kupić i gdzie

Polecane posty

andrejus    157

Pompa hydrauliczna 3 sekcyjna. Gdzie kupywaliście pompę? W tucholi nie mają. Czy są jakieś zamienniki pompy? po czym poznać że jest to oryginał a nie zamiennik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

napewno maja a jesli nie to w ciagu dnia lub dwoch sciagna i jesli trzeba wysla kurierem pod wskazany adres

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ksawery    26

jakie powinno być ciśnienie w hydraulice aby ocenić czy pompa jest dobra?? i jak lepiej mierzyć ciśnienie na gorącym czy na zimnym oleju??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

ja rozpytywałem tam gdzie tylko mogłem i niema zamienników , tylko oryginał z Francji, około 3tys heh. ja kupowałem w TopMasz Biskupice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

piciaj , u ciebie pomogła zmiana pompy?

 

rozmawiałem z jednym sprzedawcą i ten powiedział że nie ma oryginalnych pomp typu bosch lub lucas. Ci co niby sprzedają oryginały to oszuści.

Ps. czy mówił prawdę?

 

Nie piszemy posta pod postem, używaj opcji "edytuj".

Edytowano przez razor275

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    483

takie same pompy ida do kombajnow JD, na pewno seria 20xx oraz 22xx, byc moze i w nowszych

o ile sie nie myle rozniez montowane byly w starszych MF, czyli z dostepnoscia nie powinno byc wielkiego problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

@andrejus, tak wymiana pompy pomogla w zupelnosci, problem zniknal ,maszyna pracuje dwa lata bez problemow z hydraulika..bo silnik to porazka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

wypluwało mi stale uszczelke spod głowicy na tym własnie 6cylindrze,chyba z 4 razy, dodam ze zalozylem ten tłok nowy i na wszystkich innych nowe pierscienie, ostatnim razem przed zniwami kiedy mi wypluło to stwierdzilem ze z tym tłokiem cos jest nie tak , moze ma za duza kompresje na tym tłoku, wiec zalozylem stary, dodam ze zmieniłem tłok bo zalecili mi to zakladzie naprawczym, więc zalozylem stary tłok ciagnik rowniej zaczal chodzic, ale pojawily sie stuki do tego stopnia ze sie bałem ze cos sie wydarzy po zdjeciu glowicy okazało sie ze stary tłok stuka po głowicy, wiec splanowałem go troche, było lepiej ale stuki nadal sie pojawiaja tam, podejrzewam korbowód... i ta nierowna praca silnika poszczekiwanie przy 1500 do 1700, pompa była w zakladzie naprawczym stwierdzili ze jest ok, delikatne korekty, koncowki wtryskow nowe, i nadal chodzi jak chodzila, przestawianie poczatku wtrysku tez nie daje efektów ,ogolnie stale jezdze pod stresem ze cos sie wydarzy.. reszta podzespolow poki co bez zarzutow i na szóstkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

No to faktycznie może to wyprowadzić z równowagi ;[ Czy po tej panewce wymieniałeś korbowód???

Powiem ci jedno - skoro tłok bił o głowice (a nie ma luzu na sworzniu) to podejrzewam że coś nie tak masz z korbowodem (może za długi) Jeśli jeden tłok będzie dawał w kość to może pęknąć ci wał. Ja na twoim miejscu kupił bym używany korbowód (jest tego trochę na allegro) ale z dobrego kompletu (jeszcze lepiej gdyby gość przy tobie to wykręcał)

Skoro reszta działa to warto jeszcze trochę dołożyć..

 

Jeszcze jedno - skoro słychać takie dziwne stukanie to masz za dużą kompresje (po splanowaniu tłoka zmniejszyłeś komorę spalania) Sąsiad tak miał w deutz-u chłodzonym powietrzem, tam wysokość głowicy reguluje się na specjalnych miedzianych podkładkach. Po kompletnym remoncie, po dotarciu zaczęło się stukanie, przyjechał mechanik i stwierdził że na 2 tłokach trzeba podnieść głowicę (pół dnia roboty i teraz jest git).

Edytowano przez Wojtek987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

korbowody dawałem do kątowania razem z walem,miały wymieniane tulejki i były własnie kątowane , tzn wszystkie miały wymienione tulejki a dwa były kątowane , dodam ze załozylem tłok ten stary razem ze sworzniem,moze juz ten sworzen podjechany i wyklepał tulejke tez, do korbowodów mam dostep bo pod jarocinem i kozminem jest dwoch co maja full czesci, a wracajac dp uszczelki po dokladnym zmierzeniu uszczelka uszczelce nierowna, z różnych firm jedne maja szerszy otwór lub mniejszy większe okucie lub calkiem mizerne i wysokosci rózne od 1,2mm do 1,5nawet. kompletny silnik to koszt 6-7tys świta mi też to po głowie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Wiem o tych pod jarocinem (jak szukałem swojej reni to byłem u nich w odwiedzinach, tylko po części można do nich jechać ;) ) Skoro na tym jednym ci stuka to zmień ten korbowód, bo przecież wał to jest nie możliwe by był walnięty. Skoro już nie wali o głowicę a słychać stukanie to na bank za mała komora spalania (jest jeszcze opcja że bardziej skrócisz tłoka - ja bym nie ryzykował) A ile splanowałeś tego tłoka? A gdzie dostaniesz za te pieniądze silnik 6-cio cylindrowy, chyba że do remontu???

Edytowano przez Wojtek987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

plan poszedl o jakies 1,5 milimetra,na tablicy byl gosc pod Lesznem mial renie na czesci spiewal 7tys za sprawny motor, ciagnik po spaleniu kabiny.Co ciekawe stuk pojawia sie na wolnych obrotach , powyzej 1000 juz nieslychac, ale sprawdzalem tak jak wi nnych ciagnikach to robilem czy niema luzu na sworzniu czy wale , tzn krecilem walem poprzez kolo zamachowe , aby tłok podjechal w gore po czym zaczal zjezdzac w dol , nacisnalem tlok i nie spadl ani o kawaleczek .jak montowalem tlok tez nie bylo luzu sworzniu, dobrze ze mozna z kims wymienic opinie :) tylko ze troche robi OT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    61

Wydaje mi się że te stuki nie są spowodowane luzami. Osiowanie korb polega tylko na ustawieniu aby osie otworów były równoległe. Skoro założyłeś stary tłok i zaczą walić o głowice to według mnie na 99% coś stało się z korbą. 1,5 mm to dużo. Kup całą korbę z tłokiem, załóż te pierścienie co są teraz. Jeśli wał i reszta jest dobra to szkoda silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

i chyba tak zrobię tylko pokoncze w polu , obchodzę się z nią delikatnie więc chyba wytrzyma, a druga sprawa z tą pompą wtrsykową i tą dziwną pracą , kupiłem renie jako pierwszy w okolicy teraz w okolicy jest ich 6 i wszystkie mruczą jak john deere tylko moja chodzi jak łajza...chociaż inni mają poodzierane etc.. co ciekawe nawet przy sporym obciążeniu nie puszcza dymu dużo, praktycznie wcale..a dzwięk ma wściekły jak by był za wczesny zapłon , ale cofnąłem zapłon tyle ile się dało brak mi już sił czasem na tą maszyne. może ktoś cos doradzi .jeszcze raz sorki za OT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Wojtek
      od pewnego czasu mam problem z podnosnikiem, otóż co chwila mi opuszcza sie (dzwignia od podnoszenia nie przesuwa sie) czasem nawet nie moge z agregatem zawrócic bo podniose, zaczne cofac a agregat juz na ziemi, z dalszych pól wrócić czy dojechac to już tragedia, czasem podniesie sie do polowy i wtedy ani nie chce sie opuscic ani wyzej podniesc
      co moze bys przyczyną tego?? już wymienilismy rozdzielacz po kilka razy te wszystkie zawory, pompke wspomagającą (obecnie jest zaslepiona bo mówili ze ona moze to powodowa c i nic to nie dało) :angry:
    • Przez Cihu
      Czy wy też macie taki problem, że rura słabo sie otwiera i czasem trzeba nawet pchnąć ją ręką żeby się otworzyła? nie bardzo wiem co jest grane. niby przecieków nie ma ale rura chodzi tak jakby chciala a nie mogla. rekord jest z 87 a u mnie pracuje juz prawie 15 lat i zawsze mam ten sam problem. nie bardzo wiem jak sie zabrac za to.
    • Przez Skrabi
      Witam wszystkich Forumowiczów.
      Mam pewien problem z pompą hydrauliki w Case IH 844 od pewnego czasu. Otóż ostatnio podczas kiprowania przyczepą zabrakło oleju hydraulicznego i pompa się zagrzała. Dolałem oleju lecz od tamtej pory nie jest jak było wcześniej. Zaczęło coś "szumieć" w rozdzielaczu kierowniczym (chyba tak to się nazywa) podczas skręcania i szybko nagrzewa się pompa. Wydaje mi się, że może pompa się zapowietrzyła. Ale nie mogę znaleźć odpowietrznika.
       
      A i przy okazji wiecie może gdzie podłączyć linkę od dźwigni na zewnątrz na błotniku do podnośnika???
       
      Proszę o rady jak to rozwiązać. Może miał już ktoś taki problem?
       

      Pozdrawiam


    • Przez Maryush
      Zamierzam kupić ciągnik Renault (głównie do orki, beczki 6500l i tura). Pierwotnie szukałem tylko 110.54, ale ostatnio rozważam też 106.54. Tylko mam jedną wątpliwość - konedata.net podaje wydajności pompy hydraulicznej 74,1 l/min dla 110.54 i 46,4l/min dla 106.54. Czy W takim wypadku nie lepiej wybrać 110.54 pod kątem Tura? Z drugiej strony pompy sprzedawane w necie pasują rzekomo do jednego i drugiego modelu, co wskazywałoby na to, że to te same typy pomp.
    • Przez kamil21
      Witam panowie tak jak w temacie w którym miejscu w tym ciągniku mieści się pompa hydrauliczna wiem , że jedna to jest z tyłu pod kabiną , ale nie wiem czy jest jeszcze jakaś inna bo na allegro widziałem też pompę tłoczkową za 8 tyś i nie wiem w którym miejscu ona się znajduje , a i jeszcze jak chciałbym wymienić pompę to te za 2 tyś wystarczą czy musi być ta tłoczkowa jak by mi np. słabo podnośniki i wspomaganie działo z góry dzięki za odp
×