Przez
misiekadam
Massey Ferguson Seria 6200
Autotronic 3
Kalibracja Power Shuttle
Notatka: Kalibracja przekładni Power Shuttle jest konieczna gdy poniższe elementy robocze lub sterujące zostały
wymienione:
- elektrozawór Power Shuttle lub jego przyłącza
- hydrauliczne elementy zaworu sterującego
- mechanizm Power Shuttle
- moduł Autotronic 3
Początkowe operacje:
Notatka: By było możliwe wejście w tryb kalibracji, olej w przekładni musi mieć:
-35˚C / 45˚C: Taką temperaturę musi odczytać czujnik temperatury umieszczony w skrzyni biegów. Odczytać za
pomocą oprogramowania Wintest lub przez wyświetlanie odpowiednich kontrolek na desce rozdzielczej.
Aby odczytać temperaturę z deski rozdzielczej należy obserwować kontrolki A,B,C ,D służące normalnie do
wskazywania zakresu w przekładni Dynashift lub Speedshift.
Aby wejść w tryb odczytu temperatury:
- uruchomić silnik
- ustawić dźwignie Power Shuttle w położeniu neutrealnym
- jednocześnie przesunąć dźwignię zmiany biegów (tak jak przełącza się z zająca na żółwia) oraz wcisnąć przycisk
blokady dyferencjałów
- kontrolki A,B,C,D przejdą w tryb wskazywania temperatury w przekładni.
Wyjście z trybu odczytu temperatury jest możliwe tylko przez całkowite wyłączenie silnika na tak długi czas by
ciśnienie w linii 17bar spadło całkowicie lub przez przejście do procedury kalibracyjnej.
Notatka: Wejście w tryb odczytu temperatury na desce rozdzielczej nie uniemożliwia jazdy ciągnikiem oraz
używania przekładni Dynashift/ Speedshift, jednak w tym trybie kontrolki A,B,C,D służą tylko do odczytu
temperatury oleju w przekładni i nie wskazują aktualnie wybranego zakresu.
- 45˚/55˚C: pomiar przeprowadza się termometrem w otworze pomiarowym umieszczonym w tylnej osi.
Legenda:
Kontrolka nie świeci
Kontrolka świeci
Kontrolka pulsuje