Zaloguj się, aby obserwować  
kzarczyn

sworzeń zwrotnicy

Polecane posty

kzarczyn    0

Witam

Mam luz wzdłużny na przedniej osi w 4011. Swożeń jest razem z hakiem, przykręcony na 4 śruby.

Z tego co wiem luz da się wybrać podkładkami dystansowymi.

W jaki sposób wyjąć ten swożeń? Da radę bez odkręcania przodka od silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Odkręć cztery śruby którymi jest przykręcony hak do wspornika i wyszarpiesz go razem ze sworzniem osi.

Nie zapomnij podeprzeć ciągnika.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Dzięki, spróbuję.

Jak ciągnik stoi na kołach to hak ani drgnie. Nawet obrócić się nie da.

Po podniesieniu będzie lepiej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he. Musisz go podnieść. Przecież na sworzniu który chcesz wyjąć wisi cały przód ciągnika. Podłóż go pod miskę tak żeby koła stały luźno na ziemi i wyjdzie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak odjedziesz przednią osią to dużo wygodniej będzie Ci ten sworzeń wyjąć i go potem nabić. Bez odjeżdzania przednią osią wybicie tego sworznia jest prawie niemożliwe..Bo nawet jak ciągnisz podniesiesz lewarkiem czy czymś to i tak cała przednia oś będzie wisieć na sworzniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Najgorzej jak będą progi na sworzniu, wtedy wybicie nie będzie już takie proste, odjeżdżać by pasowało jeśli takowe progi by były, jeśli tragedii nie ma wystarczy precyzyjnie 'zelżyć' lewarkiem żeby złapać środkowy punkt.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szubinska    26

oryginalny silnik s-4001 miał blaszaną miskę olejową więc podkładanie czegokolwiek pod nią skończy się w najlepszym wypadku jej wgnieceniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Ten traktor to taka rzeźba, że już mało co z 4011 zostało. Fitry oleju tylko pewnie.

Wolałbym osią nie odjeżdżać.

To w jaki sposób podeprzeć traktor jak nie pod silnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak masz żeliwną miskę z C-360 to śmiało opieraj na niej. Podłóż deskę pod lewarek i tyle. Potem podłuż coś jeszcze aby dodatkowo zabezpieczyć.

Możesz nakłaść ciężarów na podnośnik, sam przód pójdzie do góry :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

możesz podnieś pod skrzynią od strony silnika, ja tak robiłem :)podwinduj i podstaw coś stabilnego i można odkęcać wspornik bo koledzy dobrze mówią, wyjęcie sworznia bez odkręcania przodu jest raczej mało możliwe.


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

hehe lepiej tak nie robić ;D


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RolnikSwD    0

Witam wszytkich

Robię remont układu kierowniczego w swoim ursusie c360, mam problem z włożeniem sworznia do półoś, z obu stron.

Guma pierścienia uszczelniającego ma chyba zbyt dużą średnicę żeby mogła wejść do otworu.

Czy należy użyć dużej siły żeby osadzić sworzeń we właściwym miejscu? Czy może jest jakiś sposób na poradzenie sobie z tym problemem?

 

Dodam jeszcze, że jest to moja pierwsza poważniejsza naprawa w ursusie.

 

Zamieszczam zdjęcia

 

http://imageshack.us...4/5290/zt7j.jpg

http://imageshack.us...96/130/y40g.jpg

http://imageshack.us...3/8789/7xcp.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HaXbOx    0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MasterRoj    82

Ja bym przełożył gume za ten pierścień i zcisną opaska lub drutem i powinno być szczelne połączenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HaXbOx    0

No nie wiem czy to jest dobre rozwiązanie Jest też taka możliwość że ktoś remontował resory i założył pierścienie na odwrót,ale schemat nie powinien kłamać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez DWD96
      Witam
      Tak jak w temacie, chciałbym założyć szerokie opony tj. 10,0/75-15,3 ale mam miękki przód i nie wiem czy felga z opona sie zmieszczą. 
      W "sztywnym" przodzie z tego co wiem trzeba lekko przycinać zwrotnice a jak to jest na miękkim? Jeśli ktoś ma u Siebie to prosił bym o zdjęcia.
      Tutaj założona felga 18 z opona 6,00 "szczelina" nie jest za specjalnie szeroka.
       
       

    • Przez rafal2132
      Witam , mam pytanie ,czy ktoś przerabiał w swoim ursusie c360 3p albo c 360 sztywną przednią płaskią oś na resorowaną?
      Czy pasuje od jakiegoś np Zetora miękki przód?
      Chciałbym przerobić swoją sztywną oś na miękką bo i tak przód ma już luzy. A i lepszy komfort jazdy by był.
       
    • Przez Victor193
      Witam mam problem z przednim mostem. 
      Gdy ciągnik zaczyna ryc kołami w miejscu to przdnie prawe koło czasami przestaje ciągnąć i ogólnie przy pracy praktycznie non stop „jęczy i wyje” a jak po betonie na pierwszym biegu z włączonym napędem delikatnie szarpie traktorem i jakby przednie koła wolniej się kręciły ( szybciej na włączonym napędzie po twardej nawierzchni nie jeździłem) prosiłbym o odpowiedź i z góry dzięki.
    • Przez xKonrad
      Witam, kupię obciążniki osi przedniej do ursusa c360-3p nowego typu 6 szt.

    • Przez Gromi
      Witam
      Czy ktoś z Państwa spotkał sie z takim sworzniem osi okrągłej do Ursusa 4011? 
      Muszę dokonać wymiany, a nie moge nigdzie znaleźć takiej osi z otworem na hak. 


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj