Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
johnyde

Problem w JD 6620, nagroda za dobre rozwiązanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
johnyde    0

Witam, kupiłem ciągnik JD 6620. Pracowałem na nim bez zastrzeżeń, tydzień temu popsuła się klima, wymienili mi wąż, który przeciekał, klima działa, wczoraj odebrałem z serwisu, dzisiaj rano siadam i nie odpala, nie kręci nawet.

Poprzekręceniu klucza w stacyjce pierwszy raz pojawia się błąd że STOP, silnik gorący i że sprawdzić stan instalacji chłodniczej i płynu w chłodnicy gdy kluczyk przekręce drugi raz wszystko gaśnie. Płynu dolałem i nic, nadal pika i że błąd Jak ktoś wpadnie na dobry pomysł i sam naprawię stawiam skrzynkę piwa!

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maskin    7

Odczytaj kody błędów, zrobisz to sam jeśli wiesz jak, jesli nie to jest w instrukcji. Jak odczytasz to daj znać, następnie je wykasuj. Zobacz czy po wykasowaniu rejestruje ci je znowu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

johnyde    0

304160

9 TCU

 

i

 

110

0 BIF

 

wszedłem w ten tryb ustawień ale kasować nie wiem jak, pójdę może jeszcze poszukać w instrukcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johnyde    0

Próboałem wykasować, pokazuje się clr i coś tam usunąłem, ale nie wiem czy to to. i komunikat nadal jest ale bardzo możliwe że nie zrobiłem wszystkiego jak trzeba

 

czujnik, może ale sam tego nie zrobię :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    62

Nic nie dzieje się bez przyczyny - dobrze przyjrzyj się czujnikowi temperatury i kabelkom - szczególnie tym w okolicach sprężarki od klimy - musieli zaczepić i się zsunął - ew. uszkodzić przewód. czujnik temp cieczy masz albo przy termostatach albo w takim trójkątnym przejściu z płaszcza do pompy wody.Prawdopodobnie masz przetarty przewód i zwarcie do masy albo uwalony sam czujnik

Edytowano przez szarywilk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johnyde    0

znaleźliśmy przyczynę, przy kluczyku jest takie urządzenie immobiliser, synowi sie to urwało i zostawił w domu, problem rozwiązany dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Konrad2277
      Witam
      Czy ktoś może mi pomóc z wyborem silnika??
      postanowilem zakupić NH 1530 tylko nie wiem z jakim silnikiem
      Czy deutz będzie się mocno grzał??
      Jakie spalanie??
      Prosze o niezamykanie tematu bo mało kto na stare tematy wchodzi a dobór jest dla mnie bardzo ważny
      Prosze o szybkie odpowiedzi
      Z góry dzięki
    • Przez mathewc385
      Panowie mam problem z moim Fahrem otoz gdy wykosze okolo 0,7 ha silnik lapie temperature i musze sie zatrzymac . Wymienilem filtry,wyczyscilem chlodniczke oleju i dalej sie grzeje . Prosze o porady .
    • Przez rafal2511
      WITAM.
      Od niedawna posiadam deutza fahra dx 4.51. mam problem gdyz sie strasznie grzeje pracach polowych . jak na ciagnik 85 km to powinien sobie dawac rade bez problemu z siewnikiem amazone d7 3 metry a ty szok strasznie sie grzeje dochodzi prawie do konca. podobnie z agregatem uprawowym 3 metrowym. nie daje sobie zbytnio rady. znajony na podobnej mocy ciągnik i bez problemu sobie daje rady z zestwem uprawowo-siewnym 3 metry a moj ma problemy z samym agregatem . pdobnie z siewka do nawozy jedno osiową gdzie nasypie tone nawozy i juz jest priblem a stara sześdziesiątka sobie daje rade bez problemu. co może być z nim?

      PROSZE O PORADY
    • Przez kokosik12
      Witam serdecznie. Mam Władimirca z 87r. jest to bardzo dobry i wdzięczny traktor lecz ma jedną (małą) wadę. :mellow: . Dlatego więc chciałbym spytać co myślicie o podwyższeniu mocy poprzez wymianę silnika na piękny cztero cylindrowy z mercedesa w123 ''beczka''. myślę że poj. 2.4-3.0 powinna wystarczyć. Ma on ok. , z tego co pamiętam od 60 do 125 KM przy ok. 4000 obr/min. Wiem ze skrzynia biegów może tej mocy nie wytrzymać lecz gdyby zrobić ogranicznik wciśnięcia pedału gazu to może udało by się uzyskać jakieś (przy silniku 125 konnym) 50-60 KM przy obrotach rzędu 1900-2000 obr/min. i to by były maksymalne obroty. oczywiście pomyślałem także o wałku sprzęgłowym , który należało by wzmocnić(pogrubić). poza tym oczywiście jakaś nowa rama pod silnik.
      Dzięki temu mój nie zastąpiony władzio miał by bardzo przyjemny dźwięk no i trochę więcej koni.to tylko jedna z przemian. w mojej koncepcji praktycznie sam korpus skrzyni bięgów i zawartość pozostaje seryjne. Może się uda.
    • Przez 12345678910
      Tak jak w temacie.Przy 10godzinach orki spala ok.2l oleju silnikowego brak wycieków , wydobywa sie dym z pod odpowietrznika miski olejowej i korka wlewu oleju wysoka temp. oleju 120stopniC według wskazań czujnika temp .oleju.
      z góry dziękuję.
×