Polecane posty

Quercus78    5

Witam!!!

Czy przez przez rurkę od centralnego smarowania pompy paliwowej może się przedostawać paliwo do miski olejowej? Przybywa oleju w misce. Ubytku płynu chłodzącego nie zauważyłem.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

1 , lejące wtryski... ( może być jeden)

2 , puszcza któraś sekcja na pompie

3, inny wyciek z pompy paliwowej( w pompie) do smarowania pompy, a tym samym do silnika...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Uszczelniacz w pompie najprawdopodobniej.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

W starych pompkach zasilających nie było uszczelniaczy w nowych jest oryng, i jest mniej wytrzymały. Na 99% to pompka zasilająca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Quercus78    5

Dzięki za rady. Musze już jutro doorać tak jak jest, później trzeba się za to wziąć.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakie mogą być przyczyny tego? Wtryskiwacze sprawdzone , pompa po regeneacji . Już nie mam sił problem w Ursusie 1014

Edytowano przez ursus1014ieco410

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Nieszczelność na wałku pompy paliwa lub wtryski ale jeżeli to jest sprawdzone i dobre to nie ma innej możliwości aby paliwo przedostało się do oleju, a może coś z którymś tłokiem tzn. "nie pali na jednym" i paliwo idzie do oleju, jak ciągnik pracuje to luzuj kolejno rurki i zobaczysz czy na każdym pracuje.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

a może ci sie klawiatura rozkręciła ? Nie wiem jak jest w dużych Ursusach, ale u mnie w 60-tce właśnie to było przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

A jakie masz smarowanie pompy? lejesz olej do pompy czy masz rurkę poprowadzoną z silnika?


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Smarowanie jest bezpośrednio z silnika rurką

 

a może ci sie klawiatura rozkręciła ? Nie wiem jak jest w dużych Ursusach, ale u mnie w 60-tce właśnie to było przyczyną

 

 

Zawory grają

Edytowano przez KRISTOFORn
Postaraj się nie cytować poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdź i ewentualnie załóż inną pompkę zasilającą. Sama regeneracja rzadko kiedy obejmuję przegląd lub naprawę tej pompki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
exploode    8

Pomimo tego co Napisałeś o zaworach, przyjrzałbym się im dokładniej zwłaszcza zabezpieczeniom. U nas w c-385 kiedyś skrzywiła się laska popychacza zaworu plus odbezpieczył się zawór (połowa zabezpieczenia zniknęła). Objawy: chodził na 3 garach, ropa w oleju.

No chyba, że simmering na wale pompy przepuszcza. Mi to wymienili dopiero przy okazji wymiany całego wału pompy (Pompa wcześniej była już parę razy regenerowana).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zawory na 100% też nie bo dopiero co wymieniłem bo stara pękła

 

Sprawdź i ewentualnie załóż inną pompkę zasilającą. Sama regeneracja rzadko kiedy obejmuję przegląd lub naprawę tej pompki.

 

 

 

Dlaczego myślisz że to błąd pompki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wtryskiwacze masz sprawdzone i prawdopodobnie to nie ich wina, dolewanie paliwa do oleju przez sąsiada - odpada :D Obstawiam pompkę bo jej zazwyczaj zakłady naprawcze nie sprawdzają. Można by obarczyć za przecieki sekcje, ale wierzę,że są dobre, w końcu pompa jest po regeneracji. Znasz może inna możliwość?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W takim razie daj tę pompkę do sprawdzenia lub wymień ją. Innej możliwości przecieków już się nie domyślam.

Ewentualnie w czasie montażu sekcji został uszkodzony któryś oring i może tak też przeciekać.

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawel6200
      Czy wiecie ile oleju wchodzi do MF 590 w  skrzyni , silniku, zwojnicach??
      Nie moge nigdzie znalezc tej informacji.
      Jezeli ktos ma jakas instrukcje llub katalog pdf do tego ciagnika to prosze o pomoc.
      Pozdrawiam
    • Przez kamil_z88
      Witam,
       
      W Fendzie 309 LSA z 89 r, Zaczęła mi się zapalać kontrolka od ciśnienia oleju na wolnych obrotach po wyżej 1400 obrotów gasła. Wymieniłem czujnik jest to samo. Jutro będę mierzył ciśnienie oleju . Macie może informację jakie powinny być parametry ciśnienia na rozgrzanym i zimnym ?
       
      Pozdrawiam
    • Przez Axd529
      Silnik po kapitalnym remoncie Po dodaniu gazu na 20tys obrotów ciśnienie oleju na zimnym jest 6 atm a na gorącym 4 czy to nie za dużo?
    • Przez Emil1254
      Panowie mam wodę w oleju uszczelka dobra  głowica też sprawdzana a z tego co wiem to tam są tuleje suche i nie mam pojęcia jak olej się tam dostaje czyżby blok pekniety?  Jest jakaś firma warsztat godny polecenia w okolicach Elbląga? 
    • Przez Lesiu19911
      Witam.Po regeneracji rozdzielacza podnosnika i tloka, chce wymienic filtry oleju skrzyni biegow i olej i nie wiem jakie sa oznaczenia tych filtrow.
      W miejscu nr 1 sa 2 metalowe wklady siatkowe. To sa filtry od oleju tloczonego na podnosnik?
      W miejscu nr 2 byl puszkowy filtr skrecony. Od czego on jest?? Rozkrecilem go i w srodu byl krązek magnesowy i parenascie sztuk takich malych krązkow z siatka. W katalogu czesci nie moge znalesc tych czesci. 




×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj