Skocz do zawartości

Polecane posty

Quercus78    5

Witam!!!

Czy przez przez rurkę od centralnego smarowania pompy paliwowej może się przedostawać paliwo do miski olejowej? Przybywa oleju w misce. Ubytku płynu chłodzącego nie zauważyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    994

1 , lejące wtryski... ( może być jeden)

2 , puszcza któraś sekcja na pompie

3, inny wyciek z pompy paliwowej( w pompie) do smarowania pompy, a tym samym do silnika...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    189

W starych pompkach zasilających nie było uszczelniaczy w nowych jest oryng, i jest mniej wytrzymały. Na 99% to pompka zasilająca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakie mogą być przyczyny tego? Wtryskiwacze sprawdzone , pompa po regeneacji . Już nie mam sił problem w Ursusie 1014

Edytowano przez ursus1014ieco410

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    449

Nieszczelność na wałku pompy paliwa lub wtryski ale jeżeli to jest sprawdzone i dobre to nie ma innej możliwości aby paliwo przedostało się do oleju, a może coś z którymś tłokiem tzn. "nie pali na jednym" i paliwo idzie do oleju, jak ciągnik pracuje to luzuj kolejno rurki i zobaczysz czy na każdym pracuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    54

a może ci sie klawiatura rozkręciła ? Nie wiem jak jest w dużych Ursusach, ale u mnie w 60-tce właśnie to było przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

A jakie masz smarowanie pompy? lejesz olej do pompy czy masz rurkę poprowadzoną z silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Smarowanie jest bezpośrednio z silnika rurką

 

a może ci sie klawiatura rozkręciła ? Nie wiem jak jest w dużych Ursusach, ale u mnie w 60-tce właśnie to było przyczyną

 

 

Zawory grają

Edytowano przez KRISTOFORn
Postaraj się nie cytować poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Sprawdź i ewentualnie załóż inną pompkę zasilającą. Sama regeneracja rzadko kiedy obejmuję przegląd lub naprawę tej pompki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
exploode    8

Pomimo tego co Napisałeś o zaworach, przyjrzałbym się im dokładniej zwłaszcza zabezpieczeniom. U nas w c-385 kiedyś skrzywiła się laska popychacza zaworu plus odbezpieczył się zawór (połowa zabezpieczenia zniknęła). Objawy: chodził na 3 garach, ropa w oleju.

No chyba, że simmering na wale pompy przepuszcza. Mi to wymienili dopiero przy okazji wymiany całego wału pompy (Pompa wcześniej była już parę razy regenerowana).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zawory na 100% też nie bo dopiero co wymieniłem bo stara pękła

 

Sprawdź i ewentualnie załóż inną pompkę zasilającą. Sama regeneracja rzadko kiedy obejmuję przegląd lub naprawę tej pompki.

 

 

 

Dlaczego myślisz że to błąd pompki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wtryskiwacze masz sprawdzone i prawdopodobnie to nie ich wina, dolewanie paliwa do oleju przez sąsiada - odpada :D Obstawiam pompkę bo jej zazwyczaj zakłady naprawcze nie sprawdzają. Można by obarczyć za przecieki sekcje, ale wierzę,że są dobre, w końcu pompa jest po regeneracji. Znasz może inna możliwość?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W takim razie daj tę pompkę do sprawdzenia lub wymień ją. Innej możliwości przecieków już się nie domyślam.

Ewentualnie w czasie montażu sekcji został uszkodzony któryś oring i może tak też przeciekać.

Edytowano przez KRISTOFORn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal16
      hej mam wielki problem mam zamiar kupic deutza 6.45 i mam pytanie czy nie wie ktos czy to jest normalne jak sie ciagnik nagrzeje i jest na niskich obrotach to swieci mu kontrolka o nie smarowaniu. Bardzo prosze o o pomac mam niewile czasu aby sie zasranowic nad kupnem :-(
    • Przez janek999
      Tak jak w temacie .Pompa podnosiale trzeba bardzo dlugo czekac i co jakos 1 min sie podniesie troszeczke i za 1 min znowu i slychac z przodu ciagnika jakies jakby obcieranie czy takie cos jakby olej saczyl sie -niewiem jak to opisac. W domu normalnie jak sie doleje do pompy oleju to podnosi na podworku normalnie.Wyjade na pole podiesie ze 2 raz i juz niepodnosci- na podworku niewidac zeby olej lecial.Wie ktos mzoe w czym problem ? W pompie jest 15 L .Tak podejrzewam bo niewiem gdzie sie wlewa z tylu nad ramionami miechanik mowil.A do jakiegos serwisu niemam nr zeby zadzwonic.
      Jaki to model to niewiem wiem ze ma 31 lat bo niepisze jaki model -wiem ze ma 98 czy 100 KM.
      Z gory dziekuje bardzo.
    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
    • Przez xFarmeRx
      W zeszłym roku kupilem SAME z 1984r chcę wymienić olej w pompie podnośnika i w pompie wałka (są oddzielne) ale nie wiem jaki olej zalać czy ktoś może mi pomóc
      ??
    • Przez Globus
      Witam! Mam problem z moim NH 1550 otóż chodzi mi o wariator na zimnym oleju chodzi siłownik elegancko, a gdy się trochę nagrzeje olej to lipa ni w te ni we wte Za odp z góry dzięki
×