krystian97

class dominator 118 sl maxi - układ kierowniczy

Polecane posty

krystian97    0

Mam problem z układem kierowniczym, ponieważ ciężko kręci się kierownicą. Wymieniłem orbitrol na nowy i pompę ale nic nie pomogło. Macie jakieś propozycję ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Zmierzyć ciśnienie jakie zasila orbitol.

A inne elementy hydrauliczne dobrze działały: podnoszenie hedera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepaku1    10

nie wiem jak w claasie ale takim przypadku powinien byc jeszcze dzielnik strumienia gdy jest jedna pompa oleju który dzieli olej proporcjonalnie na rozdzielacze i orbitrol i prawdopodobnie się przyciął niekiedy wystarczy po nim popukać kluczem lub rozebrać i przemyć (miałem tak w bizonie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MariuszE38    25

Wymień filtr hydrauliki i problem zniknie. Jak jest brudny to zaczyna się od ciężkiego kręcenia kierownicą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

wszystko działa oprócz układu kierowniczego.Podnoszenie hedera działa prawidłowo

Więc na logikę pompa była sprawna bo układy potrzebujące największego cienienia działały prawidłowo.

Jak już wspomniano dzielnik strumienia i filtr do sprawdzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoLLand    13

Po pierwsze powiedz ile dałeś za pompę? Jak koło 1000zł jakiś import wschodni to od razu ją wywal i kup pompę włoską. W Claasach sa pompy dwu sekcyjnę, jedna sekcja kierowanie, druga reszta. Przeważnie pada sekcja kierowania na skutek przycięcia elektrozaworu. Po wymianię pompy musisz zmierzyć ciśnienie na kierowaniu i zbić je do okolo 180 atm. Sam możesz tego nie ogarnąć... Co do filtrów to są one w zbiorniku z olejem tam gdzie wychodzą dwa przewodu z przodu zbiornika. Raczej to nie to. Sprawdz jeszcze czy czasem nie masz tak że ci wali olejem przez zbiornik, tzn moczy się koło korka wlewu. Wtedy pompa jest rozszczelniona i wali ciśnieniem do zbiornika. Nigdy nie będzie się normalnie kierowało bo zawsz będą tam bąbelki powietrza. To tak z grubsza. Mam nadzieję że pomogłem. Jak masz jeszcze jakieś pytania to wal smiało:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ziel
      Witam,
      mam problem ze sciągnięciem połówki koła od młocarni, ślimak sciągnięty, klin też tylko koło ani drgnie. Było podgrzewane sciągaczem naciągane i bite młotem, ani drgnie..
      jest tam jeszcze jakieś zabezpieczenie?

    • Przez DarekGrzebyk
      Witam co może być przyczyną że zapycha się ciągle podajnik klosowy . Był wymieniany pasek od podsiewacza i to tej wymianie wydaje mi się że trochę za dużo zboza idzie na powrót przez co ten lancuch jak by się nie wyrabiał.  
    • Przez patataj_
      tak jak w temacie potrzebuje podstawowe dane regulacyjne tj. momenty dokręcania wału, kąt wtrysku (pompa rotacyjna cav) luzy zaworowe a najlepiej instrukcje obsługi i katalog części. Pozdrawiam i życzę udanych żniw.
    • Przez PrzemoO
      Mam problem z komputerem odpaliłem kombajn było ok a po chwili coś takiego




    • Przez Ziel
      Witam,
       
      Czy ktoś z was mógłby mi pomóc i przesłać parę wymiarów?
      Najlepiej jakby ktoś zmierzył wysokość zawieszenia nad ziemią przedniej osi ( na środku ) i z tyłu np sit.
      Wydaje mi sie że mam złe opony i sita za mocno są w poziomie co skutkuje gubieniem ziarna. 
      Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj