Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
TomekPL

Dodatkowy rozdzielacz hydrauliki do Ursusa 1614

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
TomekPL    2

Witam to mój pierwszy topic więc przepraszam za ewentualne błędy. Mam pytanie czy muszę zamontować dodatkowy rozdzielacz hydrauliki żeby móc korzystać z hydropaku w agregacie uprawowo siewnym (Brodnica 3) dodaje że siłownik jest obustronnego działania. A jeśli tak to w jaki sposób mogę go zamontować ? :(


Moje zdjęcia nie są chronione prawem autorskim, więc rozpowszechniać można a nawet jest to wskazane.
Zapraszam wszystkich właścicieli lub fanów Ursusów 1614 do grona moich znajomych
http://www.youtube.com/user/TomekPli1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

A to twój 1614 nie ma wyścia dwustronnego działania? [że nie może pompować i wracać olej tym samym złączem?]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekPL    2

Sam nie wiem. Są 4 wyjścia hydrauliczne a ciągnik jest z 87 r. Jak sprawdzić czy ma wyjście obustronnego działania? :(


Moje zdjęcia nie są chronione prawem autorskim, więc rozpowszechniać można a nawet jest to wskazane.
Zapraszam wszystkich właścicieli lub fanów Ursusów 1614 do grona moich znajomych
http://www.youtube.com/user/TomekPli1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zts    1

Każdy 1614 ma rozdzielacz do cylindrów dwustronnego dzialania. Najlepiej kup instrukcję obsługi lub pożycz od sąsiada jak ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekPL    2

Dzięki wielkie bardzo mi pomogłeś. Życzę szczęśliwego Nowego Roku!!!


Moje zdjęcia nie są chronione prawem autorskim, więc rozpowszechniać można a nawet jest to wskazane.
Zapraszam wszystkich właścicieli lub fanów Ursusów 1614 do grona moich znajomych
http://www.youtube.com/user/TomekPli1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Thomas2135
      Witam kolegów. Przeszukałem forum z zamiarem znalezienie informacji o tym jak zamontować przedni WOM do tego ciągnika i pochodnych i znalazłem tylko, że oprócz oryginalnej przystawki do wału korbowego zastosować silnik hydrauliczny. Ale do silnika potrzebna będzie druga pompa, nowy mocny silnik wężę, zbiornik oleju itp, no i miejsce na to wszystko bo oryginalna może nie dać rady, a to wszystko trochę kosztuje.
      I tutaj moje pytanie czy nie można byłoby rozwiązać tego problemu w ten sposób jak w linku.
      Projekt przedniego WOM
      Piszcie zalety i wady takiego projektu, bo posiadam się z zamiarem zrobienia czegoś takiego. Jakie byłyby koszty takiego projektu? Liczę się z tym, że wtedy miałbym zajęty tylny WOM. Przydałby mi się taki przedni WOM do sieczkarni do kukurydzy na przedni TUZ. Amoże ktoś ma lepszy pomysł, niż wymienione przeze mnie
       
      Czekam na wasze opinie.
    • Przez blejko2
      Witam chciałbym się dowiedzieć jak fabrycznie jest zamontowane i w jakim miejscu radio w Ursusie 1634 rok 1996 w katalogu części jest wspornik ale więcej nic nie ma.Pozdrawiam
    • Przez Kamil11Agriculture
      Witam serdecznie Z końcem wiosny planujemy zrobić remont wizualny naszej osiemdziesiątce , jednak oprócz lakieru myślę że fajnie by było dać jakieś nowe udoskonalenia które poprawią wygodę pracy i wygląd Jeżeli ktoś chce się podzielić swoją wiedzą lub zwykłym pomysłem napisz tutaj ! Ja na razie pomyślałem sobie nad wyciszeniem kabiny , obiciem błotników i coś przydałoby się zrobić z dachem , może jakaś półka na radio i wentylator (gruby dach nie wchodzi w grę z powodu wysokości wjazdu z tyłu stodoły )


       
    • Przez Przekeeeek
      Witam wszystkich. Tej zimy szykuje mi się remont starego U c385. Wykonuje on u mnie prace, w których przydałaby się prędkość WOM 540E, natomiast całkowicie nie potrzebne mi są 1000 obr/min. Stąd moje pytanie: może ktoś próbował przerobić napęd wałka w ten sposób, żeby standardowe 540 zostawić w spokoju, a w tym drugim położeniu zredukować obroty do ok 750/min. Teoretycznie wystarczyłoby zmienić tylko 2 tryby, ale czy jest tam miejsce, żeby dokonać takiej modyfikacji, no i jakie tryby trzeba by zastosować?
      Myślę, że taka przeróbka byłaby interesująca dla dużej części użytkowników ciężkich ursusów...
    • Przez marcintir
      Witam czy ktoś przerabial dźwignie reduktora z lewej strony na prawą strone w ursusie 912
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.