Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
johenek

Problem z odpaleniem ze stacyjki w Belarusie 820

Polecane posty

johenek    3

Witam

Przepraszam jeśli temat się powtaża ale zalerzy mi na szybkiej odpowiedzi, a nie mogę nigdzie znaleźć podobnego tematu :)

Mianowicie mam problem z odpalaniem mojego Belarusa, gdyż czasami odpala normalnie z kluczyka, a czasami słychać tylko takie tyknięcie przekaźnika po przekręceniu kluczyka i trzeba odpalać na zwarcie.

Nie wiem co może być popsute ponieważ nie znam się dobrze na elektryce. :(

Może ktoś się już z takim problemem spotkał i wie co trzeba wymienić :)

Edytowano przez johenek

seweryn20    582

Możliwe że przekaźnik. Skoro tyka znaczy że stacyjka go załącza. Zamień go z innym i zobaczysz co powie.

johenek    3

ale to jest tak że pali czasami przez cały dzień normalnie nagle coś mu odbije i tylko na krótko da się odpalić, a nie mam czasu aby eksperymentować bo ciągnik co dziennie musi być sprawny bo co dziennie do lasu ganiam go, a po powrocie jestem zajęty składaniem silnika i czasami jeszcze w polu pomagam bratu niepełnosprawnemu

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    582

Nic nie trzeba kombinować. Odepnij cienki kabel od rozrusznika i wepnij żarówkę. Przekręć stacyjkę i będziesz wiedział czy prąd na nim jest czy nie. jak jest to rozrusznik. Jak nie ma to coś wcześniej.

Ogólnie to nie ma co obstawiać. Trzeba szukać.

O elektromagnes przy rozruszniku załączający go po przekręceniu kluczyka stacyjki.

Edytowano przez seweryn20

Ja bym obstawiał przekaźnik może masz styki zaśniedziałe i raz łapie raz nie. Automat chyba nie...!

P.S Zerknijcie na temat niżej wymiana oleju bo też mam mały problem z filtrem - dzięki.

johenek    3

Nic nie trzeba kombinować. Odepnij cienki kabel od rozrusznika i wepnij żarówkę. Przekręć stacyjkę i będziesz wiedział czy prąd na nim jest czy nie. jak jest to rozrusznik. Jak nie ma to coś wcześniej.

Ogólnie to nie ma co obstawiać. Trzeba szukać.