Skocz do zawartości
franticesp

BS Z110 problem z kopiowaniem hederu

Polecane posty

franticesp    0

Witam,

BS który posiadam posiada kopiowanie hederu. Mam problem z ustawieniem czujników, kiedy przełączam na kopiowanie heder przechyla się na prawą stronę oraz kopiowanie na niskiej wysokości nie działa. Regulacja łap oraz kalibracja nic nie pomaga. Czy mieliście podobny problem lub wiecie jak ustawić czujniki ? Będę wdzięczny za każdą odpowiedź i sugestie jak mój problem rozwiązać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BSZ110    154

Długo masz tego BS'a??? Pewnie masz uszkodzony czujnik, że się przechyla

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Johnson    4

Powiedz najpierw czy heder skłania się na którąś stronę w momencie jak przyciskasz F9 (przycisk z tyłu dżojstika) czy w momencie gdy przekręcasz pokrętło na tablicy rozdzielczej. Powiedz jak przeprowadzasz kalibracje.

Wg instrukcji sprawdź:

- podłączenie wtyczki tej z kombajnu do hedera.

- przeleć cały kabel od dwóch czujników do gniazda na hederze a potem od wtyczki do puszki przyłączeniowej.

Wg mnie wyciągnij te dwa potencjometry które są po bokach hedera. Jest on zbudowany z części plastikowej i metalowej. Oznacz sobie kreskami dwie te części tak żeby składając to ustawić w dokładnie tym samym położeniu. Rozkręć ten czujnik (dwie śrubki na płaski śrubokręt) część żelazna czasami się zaciera, jest to zbudowane z małej osi i łożysk lub tulejek - napuść tam coś (WD40) żeby to chodziło swobodnie a po skręceniu z częścią plastikową powinno swobodnie odbijać do pierwotnego położenia. Przeczyść tak najlepiej dwa i od razu kalibracje zrób.

Jeżeli nic Ci to nie da rozłączasz gniazdo przyłączeniowe i odłączasz jeden czujnik drugi zostawiasz podłączony. Testujesz. Jeśli Ci się dalej przechyla to na 90 % potencjometr po tej stronie jest walnięty. Ale oczywiście sprawdzasz tak samo wpinając drugi czujnik a ten zostawiasz odłączony. na jednym dobrym czujniku powinno sprawiać wrażenie działającego. Jeżeli sam potencjometr jest walnięty to będzie problem ale jest firma która poradzi na to coś... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldek315    2

Witam gdzie można kupić taki potencjometr poziomowania hederu do bs-a i mógł by ktoś opisać jak włączyć i używać samopoziomowania

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez oFsik
      Witam, na ile wyceniacie Bizona 1988r. z nową sieczkarnią(nie używaną, dopiero co założoną :rolleyes:), bez kabiny, pozdro
    • Przez Bartek72511
      Witam. Ceny usług idą w góre i planujemy na nasze 12 ha kupic jakiegos bizonka na przyszły rok. Najche tniej bysmy kupili jakiegos za 20 tysiecy i wsadzic w niego z 10 żeby wiedzieć czym się jeździ. Uważacie że to dobry pomysł? Jakiego Bizona najbardziej polecacie w takiej cenie?
    • Przez MrTomo1919
      Witam wszystkich. Mam problem a raczej zapytanie co do sprzęgła w bizonie. Otóż po właczeniu biegu który też czasem wchodził ze zgrzytem puszczam pedał sprzęgła a kombajn praktycznie stoi w miejscu dopiero gdy ręką uniosłem pedał to powolutku kombajn ruszył. Kombinowałem już poluznic cięgiełko które łączy pedał ze sprzęglem ale wtedy biegi już wogóle nie chciały wejsc. Więc jedyne co mi przyszło na myśl to zjechana tarcza sprzęgłowa ale to też troche mnie dziwiło bo kombajn oryginalnie nie ma nawet 1000mtg wiec już tarcza??? Rozkreciłem sprzegło no i co sie okazało; poprzedni właściciel chyba az za bardzo dbał o ten kombajn smarując go wręcz do bólu bo w obydowie sprzegła było pełno smaru dosłownie wszystko dociski tarcza az sie tam smar nie miescił wyciągłem stamtąd dosłownie pól wiadra smaru . Wszystko dokładnie wyczysciłem szmatami i odtłusciłem rozpuszczalnikem w miare możliwosci a tarcze kupiłem nową poniewaz koszt nie duzy a tamta od tego smaru zrobiła sie czarna. I tu moje pytanie czy po założeniu teraz nowej tarczy reguluje sie jakos łapki czy nie , bo zauważyłem na ich koncach sróbki takie ze jak sie wykręci to zmniejsza sie odległosc miedzy nimi a łożyskiem oporowym, jeżeli tak to jak?? Dodam jeszcze że nowa tarcza jest grubsza od starej o niecały milimetr i że nic wczesniej czyli od nowości nie było robione przy sprzęgle.
    • Przez jaszczur2008
      Witam.
      Posiadam rekorda z 1988roku z sieczkarnia.
      Jak wiadomo kazdy rekord sie grzeje.
      Wiec wpadlem na pomysl by dolozyc stary juz nieuzywany grzejnik jako dodatkowa chlodnica i by zwiekszyc ilosc cieczy w ukladzie.
      Przed zamontowaniem zalelem caly grzejnik chemia do mycia a pozniej pozadnie wyplukalem by niebylo sywu.
      Grzejnik zamontowalem nad zbiornikem paliwa za filtrami powietrza. Grzejnik nie jest ani nizej ani wyzej niz chlodnica. Przewod zasilajacy podlaczony jest przy obudowie termowtatu.( jest tam miejsce na podlaczenie) a powrot podlaczony jest pod dolne wyjscie chlodnicy wspawalem kruciec w rure.
      Jak podlaczyc znalazlem w katalogu jak podlaczyc nagrzewnice.
      Problem jest taki ze po podlaczeniu grzejnika zaczol mi wypluwc wode przez kore. Tzn jak jest zimny i woda ma satn. To jak go odpale i pochodzi chwile i dam obroty na ful to nie wyrzuca. Ale jak wyjade w pole to tak okolo po godzinie pracy widac jak wyrzuca wode. Po calym dniu jak zjade do domu zgasze go i po 30 sekundach sprawdze wode to jest stan. Po okolo 2 godzinach postoju musze mu dolac niecale 5 litrow wody.
      Bez termostatu dolewalem okolo 1.5l ale bez termostatu grzejnik byl letni, z termostatem niecale 5l i grzejnik caly goracy
      Uszczelka pod glowica byla zmieniana 2 sezony temu, poma wody rowniez dwa sezony temu.
      Przed podlaczeniem grzejnika nie bylo tego problemu.
      Moze macie jakis pomysl co to moze byc?
      Pozdrawiam
    • Przez arkady12
      Witam Panowie mam do zrobienia skrzynie biegów, a dokładnie łożysko biegu wstecznego ( na pewno ) i teraz pytanie jakie znacie sposoby na dostanie się tam, po za wyjechaniem osi do przodu ( nie mam już miejsca żeby tak zrobi ) pomysły są takie : podnieść Bz do góry podstawić coś, zdjąć koła, zdjąć oś opuścić ją na czymś i wyjechać w lewo ( np paleciakiem ) albo podnieść Bz do góry podstawić coś tak żęby koła były w powietrzu odkręcić skrzynie ( powinna się opuścić do tyłu ) ten pomysł najbardziej by mi pasował ale czy jest bezpieczny robił już ktoś tak ???
×