Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Bartosz880308

zetor 8145 jaki wał korbowy

Polecane posty

witam mam taki problem rozebrałem wczoraj ciągnik i okazało się ze wał nie nadaje się juz do szlifu i teraz moje pytanie czy kupować nowy ze sklepu czy używany podobno nominalny

ciągnik nie posiada turbiny

Edytowano przez Bartosz880308

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    23

Ciężka sprawa bo jak bym miał kupić nowy ze sklepu jakiś made in India to już bym raczej wolał ten używany, tylko żeby była pewność, że wszystko w nim jest w porządku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rico39    0

Za 5000 to dwa takie silniki mozna wyremontowac. Czesci do zetorow sa stosunkowo niedrogie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz27    4

a ja mysle ze jesli sytuacja pozwala podjechac gdziesc do szlifierza niecg go pomierzy i sprawdzi osiowosc oczywiscie tego urzywanego wtedy bedziesz wiedzial na czym stoisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

nawet jak kupisz indyjski, dobrze mechanik złoży silnik i dobrze go dotrzesz to wytrzyma Ci te 4-6 tys godzin.

Ja wiozłem wał prawie 100km a i tak średnio jestem zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bubel500    4

Za 5000 to dwa takie silniki mozna wyremontowac. Czesci do zetorow sa stosunkowo niedrogie

Już to widzę, wstaw tylko chinśkie zestawy naprawcze, znajomy oszczędzał na remoncie to terazna pusto pod góre nie może wjechać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez prizmo24
      Witam
      Tak jak w temacie, mam zamiar powiększyć areał ziemniaków, a co za tym idzie rozglądam się za kombajnem. Jedyne ograniczenie to ciągnik. Niestety w c330 nie ma hydrauliki i zostaje tylko zetor 7711. Problem w szerokości opon, które nie będą się mieściły pomiędzy rzadkami. Myślałem nad Bolkiem. Bardzo prosiłbym o poradę odnośnie wyboru kombajnu.
    • Przez ROBERTO0808
      witam ukrecil mi sie walek atakujacy zaraz za frezem agroma kalisz spszedaje z kolem i kosztuje 2450 moze ktos to robil i od czego moglo sie ukrecic
    • Przez Mateusz_320
      Witam panowie mam problem w swoim zetorze 5211 91r obrotomierz pokazuje tylko obroty silnika a niestety moto godzin nie nabija długi czas. Pomoże ktoś? 
    • Przez BARTOLA
      witam posiadam zetora 7011  z tylnymi kołami o rozmiarze 13.6-36 i mam takowy problem ze przy orce z pługami 3 skibowymi ma słabą przyczepność i troche brakuje mu mocy zastanawiam sie nad zmiana kół na rozmiar 28  czy coś da ta zamiana?  słyszałem ze koła od c360  bedą pasować  ktos coś pomoże w tym temacie?  
×