• ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Alchemik
      W silniku D65 są wyszczerbione koła rozrządu.
      Czy można odkręcić przedni wspornik przykrywający koła rozrządu i mocujący przód silnika bez podpierania go? Utrzyma się spokojnie na obudowie sprzęgła?
      Chodzi o mocowanie przodu silnika do ramy z linku (trzeci rysunek, oznaczone liczbą 13):
      http://mtz-umz.ru/4-...mehanizm_1.html
    • Przez Ogrodowa
      Witam Wszystkich:), czy by mógł ktoś mi podpowiedzieć gdzie można w necie znaleźć oznaczenia(naklejki) na dźwigniach od podnośnika??. Np. tak jak jest M,P,D(pozycje), albo od wywrotu. Szukałem już wszędzie na necie ale nic a nic zlaeśc nie ,mogę ich, od ursusa c 360 to znalazłem ale do ZETKA NIE:(. Bo pewnie więcej oznaczeń jak np. obroty wałka 540/1000 to nie dostane nigdzie. 
      Dobre by było jak by można było dostać to, bo nie lubię jak tak jest wszytko jednolite i bez żadnych świecidełek a wiem ze swego doświadczenia ze naklejka też swoje robi. 
      PROSZĘ WAS O POMOC oraz  możne link gdzie to dostać można.
      POZDRO...
    • Przez mistal44
      Witam, mam problem ze zdjęciem pokrywy rozrządu w Forterce 125 2009r, wszystkie śruby odkręcone koło pasowe zdjęte a pokrywa odeszła od silnika górą a dołem coś ją trzyma. wiecie  może czy jest coś jeszcze do odkręcenia np. po zdjęciu miski olejowej?
    • Przez waldek617
      Witam potrzebuje informacji o początku wtrysku w jakim położeniu powinien znajdować się pierwszy tłok podczas początku wtrysku.Bo przez koła zamachowe nie mam jak sprawdzić z tego względu że było kompletowane z kilku ciągników i nie pasuje na znaki.Ostatnio zauważyłem że początek wtrysku idzie gdy tłok ma jeszcze jakieś 15mm do gmp i mi się zdaje że jest cos zle ustawione czy się mylę ? Ciągnik ciepły pali od strzała gdy temperatura spada poniżej 0 złapie za pierwszym obrotem zakręci i zgaśnie .pytam ponieważ odpowiedzi na moje pytanie nie mogłem nigdzie znaleść.
    • Przez Farmoslaw
      Mam problem z silnikiem w 1224. Po generalnym remoncie - wał, tłoki, tuleje, wałek rozrządu, głowica zawory - nie mogę poradzić sobie z zacierającymi się zaworami ssącymi.
      Już 4 razy rozbierałem górę silnika. Schemat awarii jest zawsze taki sam. Po przepracowaniu kilku godzin zaciera się zawór ssący na drugim albo czwartym cylindrze przez co wygina się laska popychacza i zgina zawór po uderzeniu tłoka. Na reszcie tłoków delikatnie odznaczają się zawory dolotowe co świadczy o tym że też mogą się zacierać. Winą obarczałem prawdopodobnie kiepskiej jakości zawory i prowadnice których użył zakład regenerujący głowice. Po zawiezieniu głowicy do renomowanej firmy potwierdzili że głowica jest fatalnie naprawiona. Źle osadzono zawory w gniazdach i źle doszlifowano prowadnice. Wczoraj złożyłem silnik ponownie. wyregulowałem luzy zaworowe (0,3 mm) sprawdziłem smarowanie itp. Po odpaleniu silnik pracował idealnie. Zero stukania pukania czy innych dziwnych odgłosów. Uruchamia się "na dotyk", nie kopci i nie grzeje się (utrzymuje temperaturę około 70-75 C). Po kilku przepracowanych godzinach znowu pojawiło się "cufanie" w filtr powietrza co świadczyło by o niedomykaniu się zaworu..... . Boję się że kolejny raz któryś zawór się zatrze. 
      W silniku wymieniono tuleje i tłoki, wał po szlifie, nowy wałek rozrządu. Uprzedzając pytanie - wszystko złożone na znaki jak w fabryce.
      Ma ktoś pomysł co może być przyczyną zacierania się zaworów?
      Byłbym wdzięczny jeśli ma ktoś wiedzę na temat faz rozrządu w tym silniku. Chodzi mi o dokładne parametry kątów wyprzedzenia otwarcia zaworów itp. Może tu jest gdzieś błąd. Czytałem że zdarzają się problemy po wymianie wałka i nie wszystkie będą działać po ustawieniu kół zębatych na znaki fabryczne. Może sam wałek jest kiepski i pod wpływem temperatury coś się z nim dzieje? Dziwne jest to że problem pojawia się dopiero po kliku godzinach pracy ciągnika.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.