Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
pablo21

Waga siewników

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Waga
pablo21    26

Chciałbym wiedzieć ile waźy pusty i pełny poznaniak z małą skrzynią 2.7m, amazone D7 2.5m, isaria ok 2.5m itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ile moze wazyc agregat upr.-siewny amazone bierny 4 m??


sprzedam

 opony 420/70r24    www.olx.pl/oferta/opony-420-70r24-zam-14-9-r24-480-65r24-CID757-IDtMf7z.html

Opryskiwacz Pilmet 2000 

www.olx.pl/oferta/pilmet-2018-2000l-opryskiwacz-nie-hardi-ray-berthoud-krukowiak-CID757-IDuVhk9.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

JA posiadam Vaderstada 3 metrowy, ktorego sami zrobilismy i wazy on ok 2,5tony pusty, + wchodzi do niego tona nawozu i tona zboza.


Pozdrawiam wszystkich rolników z AF:D
Liczy sie siła i potęga Ursus 1014, Deutz Fahr Agrotron 130 i Claas Tucano320
Moc i Wytrzymałość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    663

moj siewnik logisieme m3000 wazy (wg instrukcji) 1065kg, do tego skrzynia jest na 600l wiec powinno wejsc okolo 400kg pszenicy wiec znajac zycie wyjdzie cos kolo 1500kg, do tego oczywisicie dojdzie waga agregatu ale tutaj sam nie wiem ile moze wazyc, jak bede sial blisko magazynów to podajde specjalnie zwazyc pusty zestaw, ale to dopiero pozna jesienia jak bede sial pszenice


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Blog o uprawie roślin na Dolnym Śląsku - Nasze uprawy - AgroFoto.pl
My agri pictrues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Arek39
      Mam problem z ustawieniem siewnika amazone ad 302 na redlicach talerzowych tzn. siewnik sieje rzepak za głęboko. W związku z powyższym postanowiłem wymienić ,,stopki" znajdujące się przy talerzach. Tylko nie wiem na jakiej wysokości mam je ustawić od powierzchni ziemi?  


    • Przez Damian154
      Witam    Czy ktoś z was posiada siewnik Pottinger Vitasem ?? jakie jest wasza ocena ? 
       
      Oraz jakie są różnicę pomiędzy siewnikiem: VITASEM 302 a VITASEM 302 CLASSIC ?? 
      Wiem że różnią się pojemnością zbiornika na materiał siewny. 
      Z góry dzięki 
    • Przez Bodzio110
      Mam pytanko odnośnie biernego agregatu uprawowo-siewnego,czy wybrać nabudowany, czy też na hydropaku? Wady i zalety tych opcji wyboru. Będzie ciągany ciągnikiem ok 110KM 6cyl.
      Dzięki za info
    • Przez dan02
      witam.  kupiłem  amazone d7 3m. super s. zastanawiam się czy nie  jest  za  rzadki.  3 metry  i ma  tylko  21 leji.  czyli  wychodzi co  14.28 cm.  moim zdaniem  do siewu pszenicy  i jęczmienia to trochę  za  dużo  w odstępach.  co  Wy o tym myślicie?  proszę o pomoc.  
    • Przez yacenty
      Witam!
      pomożcie wybrac jakis siewnik 3m taki zeby 3p sobie z nim spokojnie radzil.
      Zastanawiam sie nad używanym Amazone D7 albo D8 czym one sie różnią?
      co innego jest godne uwagi?
      na co zwrócic uwage?
       
      zamierzam przeznaczyc na siewnik jakies 10tys zl, moze byc ciut wiecej ale tylko w bardzo uzasadnionym przypadku
       
      pozdrawiam
      YacentY
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.