Skocz do zawartości
News
TheKarolZaremskiTV

Farmtrac Escort 550/550 DT [połączone]

Polecane posty

Witam !

Ostatnio w internecie zauważyłem nowe FT escort i nie wiem za bardzo co to jest.

Czytałem, że jest on zaprojektowany przez polaka, ale nie dokońca jestem pewien dlaczego ESCORT ?!

Czy to może jakaś licencja albbo cuś.

I czy jest on warty swojej ceny (39 900) tak twierdzą media.

Bo jak by był dobry to by się trochę kasy nazbierało i by sie kupiło.

Koledzy Agrofotowicze Ratujcie ;]!!!

post-60999-0-75461000-1374953875_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Za 40 netto masz model bez przedniego napędu i nie wiadomo co ma w standardzie. Ciągnik wygląda podobnie do oferowanego modelu 555DT z kabiną. To co podałeś na zdjęciu kosztuje już 50tys netto, model z kabiną kosztuje 30tys więcej, a technicznie niczym się nie różni, więc pytanie jest takie- czy sama kabina jest warta 30tys? Czy zaoszczędzono na czymś więcej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bratrolnika    2414

z tego co ja się doczytałem to jest to stary model Forda delikatnie dostosowany do dzisiejszych realiów, wygląda to na prostą mechaniczną konstrukcję, na allegro podstawowa wersja jest w cenie 49tys.zł brutto, do tego widziałem też kabinę za 5500zł, według mnie dobra oferta w zastępstwie starych c-330, MF, c-360, nawet wersja bez przedniego napędu.

Jeśli nowy ciągnik z kabiną ma kosztować ok. 56tys. zł brutto, to dla mnie jak najbardziej ok, a parametry ma lepsze niż c-360, którego wg. mnie może ten FT z powodzeniem zastąpić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1824

Mam farmtraca 555 ostatnio bardzo dużo widzę reklamowany model escort 550/550dt i z tego co widze na zdjęciach i parametrach to jest to identyczny ciągnik co mój tylko tgzw. wersja budżetowa czyli coś jak ursusy 3512 z kabiną KK a w wersji pomostowej . Bardzo chętnie porównałbym model 550 z swoim , jestem ciekaw czy dużo traci na komforcie pracy w wersji bez kabiny , propozycja godna zastanowienia bo różnica w cenie spora , ciekawe czy wynika tylko z braku kabiny i jej wyposażenia czy materiały na konstrukcję są może gorszej jakości ... ?

 

Chyba farmtrac uparł się na wyparcie z eksploatacji starych ursusów itp. bo nowe modele są szeroko reklamowane i cena też kusi , bo jeśli ktoś miałby możliwość wziąć taki ciągnik na program typu Modernizacja gospodarstw rolnych to może mieć nowy ciągnik za 20-30tyz sł .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

Tylko żeby on miał skrzynię 8/8 i biegi z boku to byłby miód, no bo tak naprawdę wygląda to jak ursus 3512 z dołożonym napędem bo skrzynia podobna 8/2 silnik 3, i ogólny zarys. Przydało by się zamontowanie obciążników z większych i niech cena będzie 65k z kabiną bo jak 60 normalny to z tymi dodatkami co chciałbym to spoko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    2414

sądzę że dla kogoś kto przesiądzie się na ten sprzęt z c-330/360 to i tak będzie ok w stanie takim jak obecnie

skrzynia-fakt, mogłaby być 8/8, ale przy tej cenie można pójść na pewne ustępstwa

obciążniki-nie każdemu są potrzebne, można dokupić w swoim zakresie, więc po co zwiększać cenę za coś co nie każdy potrzebuje

kabina wg. allegro kosztuje 5,5k zł do tego pojazdu, czyli cały z kabiną 4x2 i bez tura kosztuje 55k zł brutto, dla mnie bomba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin349    26

z tego co wiem to z 4x4 bez kabiny kosztuje 56k a porównując go do c-360 w nowego typu kabinach i zadbanrgo to oprócz 4x4 i wspomagania niczym się nie wyróżnia bo kto po przesiadce z c-360 będzie się chciał schylać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stop    91

550 chyba nie ma instalacji pneumatycznej i dlatego jest tańszy od 555 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    2414

gadałem dziś z bratem, podobno za 40k zł dostaje się totalnego golasa, brak nawet tylnych zaczepów, tak wyczytał w jakiejś gazecie, po doposażeniu go w te d*perele cena rośnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin28176    3

Nie wiem czy się opłaca ponieważ ma tylko 48 koni chyba to c360 ma 52 ;). Za tą kasę nic nie dostaniesz nowego ale już ładnego zetorka (z używki) :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za farmtraca escort 550 bez przedniego napędu w wersji standardowej kosztuje 39 990 zł. Za model 4x4 trzeba zapłacić 52 990zł. W opcji jest za układ hydrauliczny jednosekcyjny z 2 szybkozłączami -1190zł lub dwusekcyjna z czterema szybkozłączami to koszt 1690zł. Zaczep górny i dolny- 1450zł. Przedni TUZ- 6790zł. Pneumatyka jednoobwodowa-3390zł lub dwuobwodowa-5990zł. Podgrzewacz cieczy chłodzącej- 990zł. Komplet obciążników przednich 172kg- 900zł. I tylnich 800zł. Wszystkie ceny netto

Edytowano przez Mariuszt5050

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    2414

czyli tak na szybko co by paoswało mieć: 4x4,hydraulika 2-sekcje,zaczepy, pneumatyka 1-obwodowa-razem prawie 60k zł netto, trochę marnie, chyba z e wersja 4x2- razem ok 48k zł, nie ma jeszcze tragedii

koloego mariuszt5050-proszę edytuj post, nieprawidłowo podajesz wartości liczbowe-nie potrzebne te tys. na końcu kwoty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    118

dziwny jest udźwig podnośnika. W wersji z przednim napędem podnośnik jest słabszy o 400kg. No i nie ma nigdzie podanej prędkości na poszczególnych biegach o prędkości maxymalnej nie wspomnę.

W sumie niegłupi ciągnik pomocniczy zamiast trzydziestki czy sześćdziesiątki jednak cena 53 netto za wersję z przodem to lekkie przegięcie.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    571

Co do udźwigu to już tłumaczę. Wersja DT (4x4) ma przykręconą przystawkę w tylnym moście od napędu przedniej osi, przez co jeden tryb w tylnym moście jest podniesiony do góry, co skutkuje tym, że nie można było większego cylindra wstawić. Przez to wersja DT ma mniejszy udźwig, bo po prostu mniejszy cylinder wstawiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    118

dobrze wiedzieć ;)


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1824

Za farmtraca escort 550 bez przedniego napędu w wersji standardowej kosztuje 39 990 zł. Za model 4x4 trzeba zapłacić 52 990zł. W opcji jest za układ hydrauliczny jednosekcyjny z 2 szybkozłączami -1190zł lub dwusekcyjna z czterema szybkozłączami to koszt 1690zł. Zaczep górny i dolny- 1450zł. Przedni TUZ- 6790zł. Pneumatyka jednoobwodowa-3390zł lub dwuobwodowa-5990zł. Podgrzewacz cieczy chłodzącej- 990zł. Komplet obciążników przednich 172kg- 900zł. I tylnich 800zł. Wszystkie ceny netto

 

 

 

To by tłumaczyło różnicę w cenie między ft 555 a ft escort 550 , bo ten pierwszy zaczepy , 4 wyjścia hydrauliczne , instalację pneumatyczną ma w standardzie .

 

Ciekawe czy ta kabina "dokupowana" posiada podłogę i czy nie trzeba jeszcze stosu elementów dokupować by połączyć z nią ciągnik pomostowy (na zdjęciu w allegro tablicę rozdzielczą ma jak w 555 ) . Jeśli chcieć dokupować elementy wyposażenia typu sprężarka , hydraulika kabina itp. to wyjdzie już cena bliska 555 , a na pewno nie będzie to tak dograne (chodzi mi głównie o kabinę) .

 

Więc już może pozostać przy usprawnianiu c-360 lub 3512 ? :D Z farmtrackiem jak z starym zetorem - jego główny atut to "komfort" dla kierowcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin28176    3

za 50k zł ten zetor to będzie miał z 15 lat i przebieg 7tys.mtg. <_<

Liczy się stan nie wiek. Ja myślę że jeszcze nie jeden zetor przechodzi tego escorta :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    2414

jeśli masz tego Zetora od początku z dbasz o niego to tak, natomiast przy obecnym zalewie rynku złomem z zachodu opcja że trafisz pewny niewypracowany ciągnik jest jak szansa trafienia w lotka

nie to że mam coś do Zetora, cenię te ciągniki, ale jeśli masz ograniczony budżet, ograniczony czas na szukanie ciągnika, a w dodatku nie znasz się na mechanice i chcesz mieć 2-letnią gwarancję to wtedy lepiej wybrać FT

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1824

Ale też nie ma żadnej gwarancji ,że trafi się felerny egzemplarz farmtraca , więc i tak ryzyko i tak , tyle ,że farmtraca ratuje gwarancja i jeśli ciągnik ma być dobrze wykorzystany (dużo mth) to warto kupić nowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobusiak2    0

Witam wszystkich. To jest indyjski złom i nie rozumiem jak tak można oszukiwać ludzi i pisać, że skonstruowany przez polaka!!!!!!!!! Skonstruowany przez indyjskich inżynierów!!!!!!!!!! Szczegóły na www. escortsgroup.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    1824

Ale farmtrac Mrągowo reklamuje je jako tanie proste ciągniki opracowane przez jednego z Polskich inżynierów ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez jaszczur2008
      Witam
      Mam problem z fiatem 80-90dt
      Problem jest ze swiatlami, tzn:
      Kierunki są ok
      Stop jest ok
      Halogeny przod ok
      Problem jest z halogenem tyl i swiatlami przod (drohowe i mijania).
      Mianowicie swiatla bardzo slabo swieci. Odblysniki ok
      Masy tez sa dobre.
      Gdy pod lampe przeciagne plusa prosto z akumulatora to swieci tak jak powinien (bardzo mocno).
      Miernikiem sprawdzilem napiecie przy zarowce i jest 4.46V.
      Akumulator i ladowanie ksiazkowe.
      Co moze byc przyczyna takiegi slabego swiecenia?
      Dodam jeszcze ze swiatla postojowe cieszko mi stwierdzc czy swieca ok czy nie.
    • Przez Digifant
      Proszę krótką poradę na temat jak wymontować pompę hydrauliki w 675 DT. Muszę to zrobić gdyż spod jednego górnego króćca wycieka olej, chciałbym to uszczelnić, ale pompa wtryskowa uniemożliwia odkręcenie tego króćca.
    • Przez Digifant
      Z tego co słyszałem i czytałem na forum Farmtrac 675 DT ma pompę wtryskową wrażliwą na słabej jakości paliwo. Czy stosując paliwo z markowej stacji typu Orlen lub Lukoil warto dodawać jakiś olej poprawiający smarowanie pompy ?
    • Przez Dalas3345
      Witam wszystkich
      Posiadam ten ciągnik juz kilka lat kupilem go w 2011 roku zrobilem nim juz ponad 1100mtg i wszytko okej ale wciąż mnie nurtuje jedna kwestia. Dlaczego dymi jak mu sie da gazu? Z malych obrotow jak sie wkreca to kopci dopiero jak zlapie te 1500obr turbina jakby da mu dosyc powietrza i juz nie ma dymu i odrazu czuc sile. czy byla by to wina turbiny? ktos moze cos kombinowal w tej kwesti? dla mnie to jest dziwne powinien dostawac silnik dosyc powietrza juz na maych obrotach to by nie dymil tak mi sie wydaje moze ktos cos podpowie? moze jakis posiadacz takiego traktora cos z tym robil?
    • Przez ludwik1977
      Witam wszystkich. Mam następujące pytanie: czy coś wiecie na temat ciągnika FARMTRAC 9120 DTn (chodzi mi bardziej o wady niż zalety) bo przymierzam się do zakupu jego i chcę coś więcej wiedzieć?? np faktyczne spalanie przy pługu 4 obrotowym, talerzówce 3m i agregacie uprawowo-siewnym aktywnym. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziekuję przeczytam każdą
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.