kajoo20

Jaki najlepszy olej do John Deere 6620 SE ??

Polecane posty

kajoo20    0

Witam

Posiadam John Deera 6620 SE z 2006r, traktor ma przepracowane 1250 mth, jest po okresie gwarancyjnym. Jaki olej polecacie do tego właśnie ciągnika ? Potrzebuje jeszcze informacji ile oleju wchodzi do silnika i strony internetowe gdzie mogę nabyć filtr oleju.

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajoo20    0

Bardzo proszę o pomoc gydż nabyłem niedawno ciągnik i niewiem jeszcze pewnych rzeczy o tym modelu. Myślałem nad olejem orginalnym Plus-50. Co o nim sądzicie czy warto zapłacić wiecej czy kupić jakiś zamiennik, tak samo z filtrami kupować w orginalne z jelonkiem czy zamienniki ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WhiteHawkPL    0

Hooyah! Do 6520 i 6620 w wersji Special Edition (SE) zalecany jest olej silnikowy JD Plus 50 II (klasa lepkości wg norm SAE, 15W40). To rzędowa szóstka, więc powinno wejść koło 20 litrów, przy wymianie z filtrem. Sprawdź wcześniej, jaki masz typ silnika. Na korpusie silnika (na wysokości głowicy cylindrów) powinna być tabliczka / nalepka znamionowa. 20-stki SE miały dwa typy silników, tj. TL072 i HL272, filtry mogą się różnić. Zapytaj dealera JD, jaki typ zamówić. Wg info z Internetu do obu silników pasuje filtr nr RE504836. Pamiętaj o nowej uszczelce (o-ringu) pomiędzy filtrem a korpusem filtra. Pozdrawiam. WHPL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

a ja ci powiem jedz do dilera albo zadzwon do niego i wszystko u niego kup.Jakos zawsze jak wymienialem filtry i oleje NAJTANIEJ BYLO WLASNIE U DILERA az sam bylem zdziwiony i za kazdym razem dostaje jeszcze jakis upust od sumy albo smar gratis. nie wiem czy wiesz ale diler sprzedaje tez olej luzem z beczki i jest sporo tanszy tylko wez naprawde czyste banki.

Co do olej 50 plus ja go stosuje bo w sezonie robie okolo 500mth i przez sezon mam spokuj tylko na taka liczbe mth kup z 22l oleju bo 20 przynajmniej u mnie jak wleje to lapie troszke za pierwsza kreske a mala dolewka tez sie przyda

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

oleju wchodzi dokładnie 22l i też polecam oryginalny kolego jd PLUS 50 jest na 500mth i jest to najbardziej ekonomiczny olej, a co jeszcze chcesz wiedzieć o tym ciągniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajoo20    0

Jak odpowietrzyć układ paliwowy. Zamówiłem orginalne filtry i po ich wymianie trzeba będzie go odpowietrzyć. Jak to zrobić poprawnie ? Czy może układ odpowietrzy sie sam jak w samochodzie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Heniekii    2

a masz go na CR ? jesli tak to mozesz nawet puste filtry wkrecic i wlaczyc zaplon i wtedy dziala pompka ktora nabije ci paliwo i go odpowietrzy ja tak robie i po 2min na wlonczonym zaplonie odpalam go i niema problemu chodz w zime radzil bym nalac paliwo do filtrow i dopiero przykrecic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajoo20    0

Udało mi się odpowietrzyć Johna :) dzięki Heniekii. Korzystając z tematu chciałem zapytać o olej hydrauliczny do skrzyni, do mostu oraz zwojnic. Ile wchodzi go do skrzyni, bo do mostu jeśli się nie myle do 8 litrów a do zwojnic po 1 litrze. Czy kupować olej Hy-Gard ? Czy może zamiennik ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafi101    0

Jak chcesz jeszcze długo go zatrzymać to tylko orginały,nie są takie drogie .17netto.u dilera HY GARD.po upuście.

filtry mają drogie w porównaniu do zamienników.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kajoo20    0

Filtry to założę orginalne. Najważniejsze dla mnie jest to, ile wchodzi oleju do całej skrzyni i czy spuszcza się go dwoma korkami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6
Napisano (edytowany)

oleju hydrauliczno-przekładniowego wchodzi około 60litrów tak dwoma korkami i najlepiej opuść podnośnik bo w siłownikach wspomagających zostaje około 4-5litrów

Edytowano przez podlach93

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

nie dwoma a trzema pod ciagnikiem pod wlewem oleju sa 3 korki takie jak by imbusowe z 2ch poleci ci olej a w 1 jest taki filterek co sie czysci przynajmniej w 6520 tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

te sitko o którym mówisz jest w tej rurze jak ją odkręcisz od tej czołowej pokrywy skrzyni to wtedy ja wyciągasz i tam jest te sitko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj